karnaval.ir

زهرا میرزایی

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

17 مهر 1396

به روز رسانی

15 شهریور 1398

اربیل نام شهری نام آشنا در کردستان عراق است که کشورهای مختلف جهان آن را با درگیری های سیاسی‌اش می شناسند؛ اما در این شهر شلوغ و پر هیاهو مکان های متعددی برای گشت و گذار و بازدید وجود دارد که متاسفانه زیاد آن ها را نمی شناسیم. با آن که شمار قابل توجهی از توریست های اربیل را ایرانیان تشکیل می دهند اما هنوز نکات زیادی درباره ی این دیار نمی دانیم.

کارناوال بار سفر بسته تا به اربیل برود؛ شهری پر از مراکز خرید، اقامتگاه و رستوران های متعدد و پر رنگ و لعاب. در قدم اول و به بدو ورود به هر شهر خارجی، اصلی ترین و مهم ترین موضوعی که باید آن را حل کنیم، انتخاب هتل و بعد از آن رستورانی با کیفیت برای صرف غذاست. شاید برخی علاقمند باشند که شب را در کنار اقوام و دوستان یا حتی در چادر سپری کنند اما به هر حال نمی توان مسئله غذا را به همین راحتی حل کرد. یکی از جذاب ترین تجربه ها حین سفر به شهر و کشورهای خارجی، چشیدن طعم غذاهای متنوع و جدید است؛ به همین خاطر تصمیم داریم ابتدا بهترین رستوران های این شهر را معرفی کنیم. غذاخوری های بسیار زیادی در اربیل فعالیت می کنند که سطح قیمت آن ها هم بنابر خدماتی که ارائه می کنند متفاوت می باشد. امروز با هم به گران ترین و لوکس ترین و در عین حال محبوب ترین رستوران ها ی اربیل سر می زنیم و با سبک غذا و خدمات تک تک آن ها آشنا می شویم. ما را در این سفر هیجان انگیز همراهی کنید که تجربه های خوشمزه ای در پیش داریم.

سخن آخر

امروز با هم با رستوران های خوب و معروف اربیل آشنا شدیم؛ اگر توجه کرده باشید هزینه های غذاخوردن در این اماکن زیاد گران نیستند. برای برخی از رستوران ها هزینه ای ذکر نکردیم و تنها دلیل این کار تغییر نابه هنگام هزینه ها می باشد. اگر شما به این رستوران ها رفته اید، تجاربتان را با ما در میان گذارید تا اطلاعات به روزتری در رابطه با هزینه ها داشته باشیم. منتظر نظرات و دیدگاه های شما خوبان هستیم.

زمانی موفق خواهی شد که شوقت به موفقیت، بیشتر از تَرست از شکست باشد.

آیا این مطلب مفید بود؟

2 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.