karnaval.ir

زينب شيرازی

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

12 تیر 1396

به روز رسانی

15 شهریور 1398

امروزه یکی از پر طرفدارترین بخش های هر سفر، رفتن به سراغ جاذبه های هیجانی و لذت بخش آن شهر یا منطقه است. به طوری که مردم پیش از آغاز سفر درباره تفریحات خاص مقصد جستجو می کنند و یا در خود شهر به دنبال پارک های آبی یا مراکز تفریحی آن جا هستند. در حال حاضر در اغلب شهرهای بزرگ دنیا، علاوه بر شهربازی ها و مجموعه های تفریحی، پارک های آبی، آکواریوم و دلفیناریوم را نیز در میان جاذبه های مدرن شهر می توان دید. شهر تفلیس، پایتخت گرجستان هم از این قاعده مستثنی نیست و در کنار مکان های تاریخی مشهورش، تفریحات مخصوصی را در اختیار گردشگران جهانی و شهروندان خود قرار می دهد.

امروز همراه کارناوال باشید تا با هم نگاهی بیاندازیم به تفریحات شهر تفلیس و ببینیم در کنار کلیساهای باستانی و حمام های گوگردی مشهورش، تفلیس چه در چنته خود دارد. در این مطلب بهترین شهربازی ها و امکانات تفریحی پایتخت گرجستان معرفی شده اند و در هر بخش امکانات، هزینه ورود، ساعات کار و نحوه دسترسی به هر یک را برای شما آورده ایم.

دیدنی های تفلیس

1) تله کابین تفلیس | Aerial Cable Car

 تله کابین تفلیس، یکی از جذاب ترین بخش های حمل و نقل شهر است که ایستگاه پایینی آن در بوستان رایک قرار دارد و راه آسانی برای دسترسی به قلعه ناریکالا محسوب می شود. وقتی سوار این تله کابین می شوید، می توانید چشم انداز محشری از شهر تفلیس را درست دور تا دور و در زیر پای خود ببینید. چیزی که مشابهش را در جای دیگری تجربه نخواهید کرد!

قسمت جالب ماجرا این است که قیمت تله کابین تفلیس بسیار مناسب است و شما تنها با 5 لاری گرجستان (82,750 تومان) به این منظره زیبا از شهر دست پیدا خواهید کرد. البته هر دو قسمت ایستگاه ها تله کابین نیز از جاذبه های اصلی تفلیس محسوب می شوند و در نهایت شما با یک تیر، سه نشان خواهید زد! 

خوب است بدانید که هزینه تله کابین تفلیس را می توانید با کارت مترو این شهر نیز بپردازید. 

هزینه ورود: 5 لاری گرجستان (82,750 تومان)

ساعات کار: 12 تا 24

آدرس: گرجستان، تفلیس، سمت چپ رودخانه متخی

Address: The left bank of the Mtkvari River, Tbilisi, Georgia

دیدنی های تفلیس

دیدنی های تفلیس

2) پارک آبی جینو پردایس | Gino Paradise Tbilisi

پارک آبی جینو پردایس درون مجموعه ای چند منظوره قرار دارد که امکانات مختلفی را در اختیار مشتریان قرار می دهد. این پارک آبی شش بخش مختلف دارد که عبارت اند از: چندین استخر، پارک داینو، بخش مخصوص کودکان، بخش ساحلی و در نهایت بخش بازی هیجان انگیز. جالب است بدانید که هر بخش ویژگی های منحصر به فردی دارد و برای شما یک روز سرشار از تفریح و هیجان می سازند. به طور مثال در بخش ساحلی، می توانید از تفریحات آبی مانند اسکوتر سواری و انواع قایق سواری ها لذت ببرید و یا تنها در ساحل حمام آفتاب بگیرید و از خودتان با نوشیدنی های کافه پارک آبی پذیرایی کنید. 

از دیگر امکانات این مجموعه می توان به ماساژ، انواع سونا، بخش بدن سازی، رستوران و کافه و محلی برای برگزاری مراسم ها اشاره کرد.

هزینه ها:

ورودی: 30 لاری گرجستان (496,501 تومان)

انواع ماساژ: 35 لاری گرجستان (579,251 تومان) تا 195 لاری گرجستان (3,227,257 تومان)

ساعات کار: 12 تا 22 

آدرس: گرجستان، تفلیس، خیابان گلدانی 102

     Address: 102 Gldani St, T'bilisi 0102, Georgia

ورود به صفحه اختصاصی پارک آبی جینو پارادایس تفلیس

دیدنی های تفلیس

دیدنی های تفلیس

دیدنی های تفلیس

 3) شهربازی متاتسمیندا | Mtatsminda Amusement Park

کوهستان پارک متاتسمیندا، یکی از  پارک های شناخته شده و مشهور تفلیس است که در مرکز شهر و در ارتفاع ۷۷۰ متری پایتخت گرجستان قرار دارد. درون این کوهستان پارک وسیع، امکانات مختلفی چون شهربازی دیده می شود. شهربازی متاتسمیندا بخش های تفریحی جذابی دارد که نباید از دستشان بدهید. در مجموع می توان به 15 بخش مختلف اشاره کرد که جذاب ترین آن ها می توان به ترن هوایی، سرسره آبی، چرخ و فلک، بازی های پرتابی، خانه ارواح، بازی های ویدیویی و کامپیوتری و ... اشاره کرد. 

البته بازی های متنوع و متفاوت متاتسمیندا تنها جاذبه این شهربازی نیستند و بخش های دیگری چون مغازه سوغات، سالن برگزاری مراسم، کافه و رستوران از دیگر بخش های آن هستند. همچنین خوب است بدانید که یکی از ایستگاه های قطار کابلی تفلیس درون این کوهستان پارک قرار دارد و با آن می توانید تا بالا و پایین کوه بروید.

هزینه ها:

ورودی شهربازی: 2 لاری گرجستان (33,100 تومان)

هزینه هر بازی: 1 لاری گرجستان (16,550 تومان) تا 5 لاری گرجستان (82,750 تومان)

ساعات کار: 9 تا 23

آدرس: گرجستان، تفلیس، پارک کوهستانی متاتسمیندا

 Address: Mtatsminda Park, Tbilisi, Georgia

شهربازی متاتسمیندا

شهربازی متاتسمیندا

شهربازی متاتسمیندا

4) حمام گوگردی گولو | Gulo's Thermal Spa

یکی از شناخته شده ترین جاذبه های شهر تفلیس، حمام های گوگردی آن است که تاریخچه و قدمتش به سال ها پیش بر می گردد و پیوند نزدیکی با علت پیدایش خود شهر تفلیس دارد. از دیرباز مردمان تفلیس از چشمه های آب گرم و گوگردی شهر، برای آب درمانی، درمان امراض پوستی و آرتروز استفاده می کردند. البته این تنها کاربرد حمام های گوگردی نبود و مردم در طی روز و برای استراحت به حمام های گوگردی می رفتند و حتی میهمانی های رسمی شام خود را در این حمام ها برگزار می کردند.

یکی از بهترین حمام های گوگردی تفلیس، حمام گولو است. حمامی تاریخی که به زیبایی مورد بازسازی قرار گرفته و فضای داخلی آن کاملا از مرمر ساخته شده است. در مجموع هشت اتاق در حمام گولو به چشم می خورد که یکی از آن ها اتاق وی آی پی است و اگر می خواهید به صورت گروهی از این حمام بازدید و استفاده کنید، گزینه مناسبی برای انتخاب است. هزینه اتاق ها بسته به امکانات متفاوت است، به طور مثال اتاق های سونا دار طیفی بین 100 تا 220 لاری دارند و اتاق های کوچک تری هزینه ای در حدود 30-80 لاری دارند. 

حمام گولو همچنین مجهز به رستوران و کافه است و از خدمات حوله آن هم می توانید استفاده کنید. معمولا این حمام در عصرها بسیار شلوغ است و توصیه می شود برای بازدید، بعد از ظهر را انتخاب کنید. 

هزینه: بین 30 لاری گرجستان (496,501 تومان) تا 220 لاری گرجستان (3,641,007 تومان)

ساعات کار: 7 تا 14

آدرس: گرجستان، تفلیس، خیابان گریشاشویلی 5 

 Address: Grishashvili St. 5, Tbilisi, Georgia

حمام گوگردی گولو تفلیس

حمام گوگردی گولو تفلیس

حمام گوگردی گولو تفلیس

5) پارک موتور بین المللی روستاوی | Rustavi International Motorpark

مجموعه وسیع، حرفه ای و بین المللی پارک موتور روستاوی به تازگی و با کوشش شوتا آبخازوا، راننده فرمول 1 و تاجر معروف گرجی در نزدیکی تفلیس ساخته شده است. در این مجموعه چند منظوره، علاوه بر برگزاری مسابقات جهانی و معتبر، کلاس هایی آموزشی برای علاقه مندان سرعت و هیجان برگزار می شود. در پارک موتور بین المللی روستاوی امکان آن را دارید تا فعالیت هایی چون موتور سواری، ماشین سواری، سواری ماشین های مسابقه و کارتینگ را تجربه کنید و از آموزش های حرفه ای مربیان این رشته بهره مند شوید. حتی اگر از آن دست عاشقان سینه چاک سرعت و رانندگی هستید، می توانید با گذراندن دوره و پرداخت هزینه، شما هم در مسابقات حرفه ای این مجموعه شرکت کنید. خوب است بدانید که هم می توانید با ماشین شخصی خود در این مجموعه وارد شوید و هم این امکان وجود دارد که از ماشین های حرفه ای مجموعه روستاوی استفاده کنید.

هزینه ها: 

هزینه ورود: 5 لاری (حدود 8 هزار تومان)

اجاره ماشین مسابقه برای 20 دقیقه: بین 400 لاری گرجستان (6,620,013 تومان) تا 850 لاری گرجستان (14,067,528 تومان)

کارتینگ برای 10 دقیقه: 20 لاری گرجستان (331,001 تومان)

آموزش انفرادی با ماشین شخصی در مسیر اصلی: بسته به مسیر یا زمان: بین 30 لاری گرجستان (496,501 تومان) تا 350 لاری گرجستان (5,792,512 تومان)

آموزش انفرادی با ماشین شخصی در مسیر کوتاه: بین 20 لاری گرجستان (331,001 تومان) تا 140 لاری گرجستان (2,317,005 تومان)

آموزش انفرادی با موتور شخصی در مسیر اصلی: بسته به مسیر یا زمان: بین 20 لاری گرجستان (331,001 تومان) تا 300 لاری گرجستان (4,965,010 تومان)

شرکت در مسابقه: بین 270 لاری گرجستان (4,468,509 تومان) تا 1,680 لاری گرجستان (27,804,056 تومان)

ساعات کار: 7 تا 14

آدرس: گرجستان، کیلومتر 21 بزرگراه تفلیس تسیتلی

 Address: Tbilisi-Tsiteli Bridge highway, 21st km

پیست بین المللی تفلیس

پیست بین المللی تفلیس

پیست بین المللی تفلیس

6) کلوب بولینگ لبوسکی | Lebowski Bowl Club

کلوب بولینگ لبوسکی، محلی است برای آمیزش هنر و سرگرمی در فضایی به روز و جذاب. با مراجعه به این کلوب که در مرکز خرید ایست پوینت قرار دارد، می توانید به صورت حرفه ای بولینگ بازی کنید و توانایی های خود را به رخ دیگران بکشید! اگر هم بیلیارد باز هستید و در طی چند روز سفرتان به تفلیس دلتان برای میز بیلیارد تنگ شده، این کلوب ورزشی برای گذران چند ساعت بسیار مناسب است. از دیگر امکانات لبوسکی می توان به کافه ای دنج و تلویزیونی بزرگ اشاره کرد. 

هزینه بازی ها: 

بولینگ: 15 لاری گرجستان (248,251 تومان) تا 40 لاری گرجستان (662,001 تومان)

بیلیارد: 8 لاری گرجستان (132,400 تومان) تا 25 لاری گرجستان (413,751 تومان)

میز بازی: 2 لاری گرجستان (33,100 تومان)

ساعات کار: 10:00 تا 02:00

آدرس: گرجستان، تفلیس، بزرگراه کاختی، خیابان توالچریدزه 2، مرکز خرید ایست پوینت

  Address: Al. Tvalchrelidze St. 2, Kakheti Highway, Tbilisi, Georgia

تفریحات تفلیس

تفریحات تفلیس

تفریحات تفلیس

7) پارک آسترا | Astra Park

 پارک آسترا گرچه از مرکز شهر بسیار فاصله دارد، اما وسعت بی نظیر و امکانات جذابش به قدر کافی برای گذران ساعاتی مفرح درون آن، وسوسه و ترغیب کننده هستند. آسترا در واقع پیست کارتینگی است که شما را به چالشی هیجان انگیز دعوت می کند و در مجموع دارای 12 ماشین برای بزرگسالان و کودکان می باشد. وسعت این پارک به بیش از 2000 متر مربع می رسد و مجهز به اتاق بازی با بیش از 34 ماشین بازی مختلف می باشد. البته که این تمام جذابیت پارک آسترا نیست و بازی های دیگری چون سالن بیلیارد، چندین میز پینگ پنگ، اتاق تیراندازی نیز در این پارک به چشم می خورند. از جمله امکانات پارک آسترا می توان به سینما 7 بعدی، کافه تریا و سالن برگزاری جشن اشاره کرد. 

هزینه ها: هزینه هر تفریح به صورت جداگانه پرداخت می شود و بسته به زمان استفاده متفاوت است.

کارتینگ: بین 12 لاری گرجستان (198,600 تومان) تا 20 لاری گرجستان (331,001 تومان)

اتاق تیراندازی: هر 15 فشنگ، 4 لاری گرجستان (66,200 تومان)

بیلیارد روسی: 1 ساعت، 12 لاری گرجستان (198,600 تومان)

بیلیارد آمریکایی: 1 ساعت، 10 لاری گرجستان (165,500 تومان)

میز پینگ پنگ: 1 ساعت، 8 لاری گرجستان (132,400 تومان)

بازی های ویدیویی: 1 ژتون، 1 لاری گرجستان (16,550 تومان)

سینما 7 بعدی: 5 لاری گرجستان (82,750 تومان) ساعات کار: 12 تا 00:00

آدرس: گرجستان، تفلیس، خیابان چاچاوا کنستانتین 8

 Address: 8 Konstantine Chachava St, T'bilisi, Georgia

تفریحات تفلیس

تفریحات تفلیس

تفریحات تفلیس

8) پارک آبی یوروپارک | Europark

جینو تنها پارک آبی تفلیس نیست و یورپارک گزینه دیگری برای آب تنی و کمی تفریح آبی در تفلیس می باشد. این پارک آبی خارج از مرکز شهر تفلیس قرار گرفته و در میان خیابان گوستیریدزه و ایستگاه مترو دیدوب واقع شده است. پارک آبی کوچک یوروپارک در مجموع 4 استخر، یک جکوزی، سورتمه کودکان و بزرگسالان و رودخانه مصنوعی ای دارد. 

از دیگر امکانات یوروپارک می توان به مرکز ماساژ، مرکز بدن سازی، کافه و رستوران، اتاق دود و پارکینگ آن اشاره کرد. خوب است بدانید که می شود با استفاده از خطوط مترو خود را به این پارک آبی برسانید و همان طور که اشاره شد، کافیست در ایستگاه دیدوب از قطار پیاده شوید.

هزینه ورود: 

در طول هفته: 30 لاری گرجستان (496,501 تومان)

آخر هفته ها: 40 لاری گرجستان (662,001 تومان)

کودکان زیر 7 سال: رایگان

ساعات کار: 10 تا 20

آدرس: گرجستان، تفلیس، خیابان نینوا واختانگ 3 

 Address: 3 Vakhtang Ninua St, T'bilisi 0103, Georgia

پارک آبی تفلیس

پارک آبی تفلیس

9) پینت بال هف لایف | Half-Life

تنها مکان نزدیکی که می توانید به تفریح هیجان انگیز پینت بال بپیوندید، مکانی در یک روستای بسیار کوچک در نزدیکی تفلیس است که تمام وسایل مورد نیاز مانند زمین، سلاح، فرم، ماسک صورت و جلیقه نجات را در اختیار شما می گذارد. قیمت توپ ها برای هر بخش 0.15 لاری (حدود 250 تومان) است و در مجموع برای هر بازیکن در طی یک بازی چیزی در حدود 25 تا 35 لاری (حدود 40 هزار تا 56 هزار تومان) می شود. 

اگر تا به حال پینت بال بازی نکرده اید و از قوانین و چند و چون این بازی سر در نمی آورید، غصه نخورید! می توانید از آموزش های این مجموعه با هزینه 10 لاری (حدود 16 هزار تومان) استفاده کنید. 

توصیه می کنیم برای استفاده از پینت بال هف لایف، از پیش تماس گرفته و برای خود زمان رزرو کنید. 

هزینه: حدود 25 لاری گرجستان (413,751 تومان) تا 35 لاری گرجستان (579,251 تومان)

ساعات کار: 10 تا 18

آدرس: گرجستان، تفلیس، روستا تسکنتی، جاده روستاولی 2، خیابان آرسنا

 Address:  Rustaveli St. 2, Tskneti, Tbilisi, Georgia

پینت بال تفلیس

پینت بال تفلیس

10- بالن سواری در تفلیس

گشت و گذار در تفلیس یک طرف و دیدن لان شهر گرجستانی از بالا و بر فراز آسمان قطعا یک طرف دیگر ماجراست که با چیزی نمی توان عوضش کرد! شاید ندانید اما در تفلیس می توانید سوار بر بالن شوید و به آرامی آسمان این سرزمین را در نوردید. این بالن ها ظرفیت 2 الی 24 نفر را دارند پس این امکان را خواهید داشت که خاطره ای متفاوت از طبیعت اطراف تفلیس و کشور گرجستان را در کنار خانواده و دوستان به ثبت برسانید. 

البته توجه دارید که  که بالن سواری اغلب در مناطق خارج از شلوغی و ازدحام شهر امکان پذیر است و برای استفاده از تورهای بالن سواری دو بسته پیش روی شما قرار دارد: بسته های مخصوص یا VIP و بسته های معمولی.

در  بسته های مخصوص همه چیز را می سپارید به مسئول تور و شما نهایت لذت را از آسمان گردی و ماجراجویی خود می برید. با هزینه ای که برای این بسته پرداخت می کنید، یک وعده خوراکی و نوشیدنی به شما تعلق می گیرد، از تمام لحظات جذاب شما عکاسی می شود و در نعایت مدال و دیپلم افتخار هم دریافت می کنید. خوب است بدانید با انتخاب بسته مخصوص دغدغه رفت و آمد هم نخواهید داشت، چرا که شما را از هتل سوار می کنند و به هنگام بازگشت نیز به محل اقامتتان بر می گردانند.

در بسته معمولی همان طور که از نامش پیداست، امکانات ویژه ای شامل حال شما نمی شود و تنها با پرداخت هزینه مورد نظر، می توانید سوار بالن شوید. در هر دو صورت سوار شدن بر بالن از خاص ترین تفریحات شهر تفلیس است که نباید از دستش بدهید.

هزینه ها:

هزینه‌ها بسته به تعداد سرنشین متفاوت است:

بالن 4 الی 5 سرنشین: برای هر نفر 190 یورو (10,736,140 تومان)

بالن با 6 سرنشین: برای هر نفر 165 یورو (9,323,490 تومان)

 برای کسب اطلاعات دقیق درباره انواع بالن ها و هزینه هایش اینجا کلیک نمایید.

شماره تماس: 54 42 296 (32 995+)

 آدرس: گرجستان، تفلیس، خیابان دیوید آقماشنبلی 148

 Address: 148, David Aghmashenebeli Ave., 0112 Tbilisi

بالن سواری در تفلیس

بالن سواری در تفلیس

بالن سواری در تفلیس

11- باغ وحش تفلیس | Tbilisi Zoo

باغ وحش تفلیس، قدیمی ترین و بزرگ ترین باغ وحش گرجستان است که قدمتش به سال 1927 و 90 سال پیش باز می گردد. این باغ وحش در دره رودخانه ورا و در مرکز شهر تفلیس قرار دارد. وسعت این باغ وحش نزدیک 120 هکتار است و تا پیش از فاجعه سیل سال 2015، خانه 300 گونه مختلف جانوری از سرتاسر دنیا بود.

متأسفانه در سال 2015، وقوع سیلی تلفات زیادی بر جای گذاشت و بسیاری از حیوانات باغ وحش از بین رفتند. 

با این حال هنوز هم باغ وحش تفلیس یکی از مهم ترین جاذبه های این شهر محسوب می شود و اگر با کودکان خود به شهر تفلیس رفته اید، بازدید از این باغ وحش را در لیست برنامه های خود بگذارید. درون محیط تمیز و جذاب باغ وحش با حیواناتی چون فیل، زبرا، شیر، میمون، طاووس و ... رو به رو خواهید شد.

این باغ وحش درست در کنار میدان هیرو قرار گرفته و با تمام وسایل نقلیه ای که از این میدان می گذرند، مانند اتوبوس، ماشروتکا و مینی ون می توانید به باغ وحش تفلیس برسید. با پرداخت هزینه ای اضافه تر می توانید از مجموعه مارهای باغ وحش بازدید کنید.

هزینه بازدید:

بزرگسالان: 2 لاری گرجستان (33,100 تومان)

کودکان زیر 3 سال: 1 لاری گرجستان (16,550 تومان)

ساعات کار: 10 تا 22

آدرس: گرجستان، تفلیس، میدان هیرو، خیابان مرابا کوستاوی 64

Address: Meraba Kostavy St. 64 | Southwest Corner Off Hero's Square, Tbilisi 0171, Georgia 

باغ وحش تفلیس

باغ وحش تفلیس

سخن آخر

با هم گشتی زدیم در جاذبه های تفریحی تفلیس و از ناشناخته های هیجانی آن سر در آوریدم. همان طور که گفتیم این ها بهترین تفریحات تفلی بودند که در سفر به تفلیس نباید از دست بدهید.

شما برای ما بگویید که در سفر خود به تفلیس از کدام یک از این ها بازدید کردید و کدام مورد را بیش از باقی دوست داشتید؟

خاظرات و تجربیات خود را با ما در میان بگذراید و بگویید این بار به سراغ معرفی جاذبه های کدام شهر برویم. 

چند سالی است که با کارناوال، هر روز دست به قلم می شوم و نوشتن، گاه چالشی روزانه است و گاه، شربت بهار نارنج تگری که در یک روز داغ تابستانی به جانم می نشیند... و این چیزی است که آن را خوش حالی

...

آیا این مطلب مفید بود؟

2 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

ناشناس

درود رفقا 
من برای سفر به استانبول از این سایت خیلی کمک گرفتم و تا حدود خیلی زیادی تونستم تو کم کردن هزینه سفر و دیدن جاهای جذاب گردشگری موفق باشم. این سایت رو به دوستانتون هم معرفی کنید

انتشار:04 اسفند 1396

آیا این دیدگاه مفید بود؟

لیدا

سلام و درود بر شما 
من هفته دیگه انشاله میرم گرجستان ولی خواهش می کنم بگین برای گشت و گذار 3 روز کافیه؟ 

زينب شيرازی

سلام دوست عزیز کارناوالی

تعداد روزهای سفر مقوله ای است که کاملا به روحیه، انگیزه های شما از سفر و بودجه شما برمی گردد. همچنین مقصد شما نیز در تعداد روزهای سفرتان تأثیر دارد. از آن جایی که مقد خود را به طور دقیق مشخص نکرده اید و از خود اطلاعاتی هم نداده اید، نظر چندانی نمی توانم درباره سوال شما بدهم. در نهایت تنها توصیه من این است که مجموعه مطالب زیر را مطالعه کنید تا با گرجستان و جاذبه هایش اشنا شوید و نسبت به سفرتان ذهنیت درستی پیدا کنید:

راهنمای جامع سفر به تفلیس

راهنمای جامع سفر به باتومی

با آرزوی سفری خوش برای شما

27 شهریور 1396

انتشار:27 شهریور 1396

آیا این دیدگاه مفید بود؟

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.