karnaval.ir

زهرا میرزایی

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

10 مهر 1396

به روز رسانی

15 شهریور 1398

امروز به بزرگترین شهر ارمنستان و پایتخت این کشور، یعنی ایروان سر می زنیم؛ شهری که زیبایی ها و جلوه های دیدنی فراوانی را در خود دارد و همه ساله مسافران بسیاری را میزبانی می کند. ایروان شهری تمیز با فضای سبز و پارک های بسیار است و همین موضوع سبب شده تا آب و هوای خوبی هم داشته باشد.

ارمنیانِ ساکن در ایروان مردمانی هنرمند و مهربان هستند و در جای جای این شهر می توان آثار دستان توانایشان را دید. سراسر ایروان پر است از مجسمه هایی که هریک یادآور داستانی خاص هستند و از نظر معنوی ارزش بالایی دارند. این شهر چند بنای تاریخی معروف هم دارد که در همین مقاله به معرفی آن ها خواهیم پرداخت. به صورت کلی سبک تفریح این شهر در شرکت کردن در جشن های شبانه، دیدن بناهای تاریخی و یادبودها و گشت و گذار در پارک ها خلاصه می شود.

در حال حاضر ایرانیان زیادی برای گردش و تفریح به ایروان می روند به همین خاطر در این مطلب سعی داریم بهترین، محبوب ترین و جذاب ترین جاذبه های گردشگری ایروان را به شما عزیزان معرفی کنیم تا با دیدی بازتر به تفریح در این شهر بپردازید. مواردی که در اینجا به معرفی آن ها خواهیم پرداخت بر اساس آمار محبوب ترین جاذبه های چند وبسایت معتبر گردشگری انتخاب شده اند، پس با ما همراه شوید تا حسابی در ایروان بگردیم و از دیدن جاذبه هایش لذت ببریم.ورود به صفحه راهنمای سفر و گردشگری ارمنستان

سخن آخر

اگر تا به حال به ارمنستان یا شهر ایروان سفر کرده اید، تجارب و خاطراتتان را با ما به اشتراک بگذارید. اگر هم علاقمندید از یکی از جاذبه های ایروان بیشتر بدانید، آن جاذبه را به ما معرفی کنید تا در کوتاه ترین زمان، مطلبی کامل برای شما آماه کنیم.

منتظر نظرات و دیدگاه های شما خوبان هستیم.

زمانی موفق خواهی شد که شوقت به موفقیت، بیشتر از تَرست از شکست باشد.

آیا این مطلب مفید بود؟

3 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

شهاب كاويانى

من دو سال پیش رفتم گرجستان ( فقط تفلیس ) و پارسال رفتم ارمنستان. به نظرم تفلیس بسیار بسیار بهتر، تمیزتر و با جاهای دیدنی بیشتری بود نسبت به ارمنستان ( ایروان ). راستش اصلا از ایروان خوشم نیومد. شهری بسیار کهنه ( نه قدیمی ) که بوی نا از همه جاش بلند بود! دریغ از یه ساختمان یا بنای زیبا. البته این نظر شخصی من است و ممکنه خیلی ها هم از این شهر و کشور خوششون اومده باشه

انتشار:12 فروردین 1399

آیا این دیدگاه مفید بود؟

ناصر

سلام‌
اطلاعاتی که نوشتید بسیار کامل و خوب هستند و بنده بعنوان کسیکه قصد سفر به ایروان رو داره خیلی استفاده کردم.
اگر بعد از سفر به تجربیات خاصی رسیدم حتما با شما به اشتراک میذارم

انتشار:19 فروردین 1398

آیا این دیدگاه مفید بود؟

ناشناس

خیلی ممنون  اجرت کارگر چقدربود

انتشار:05 مهر 1397

آیا این دیدگاه مفید بود؟

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.