karnaval.ir

سحر بحیرائی

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

25 خرداد 1400

به روز رسانی

25 خرداد 1400

به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی

دکتر علی‌اصغر مونسان روز دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ در آیین افتتاح بزرگ‌ترین پارک آبی کشور گفت: «در این سفر شاهد پروژه‌هایی بودیم که برای نخستین بار در سطح کشور به همت فعالان حوزه گردشگری افتتاح شدند که قطعا در توسعه گردشگری استان نقش بسزایی خواهد داشت.»

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با تاکید به نقش موثر بخش خصوصی در توسعه گردشگری، بیان کرد: «با حضور فعال بخش خصوصی در کشور شاهد پیشبرد اهدافی هستیم که بدون آن‌ها این اهداف دست یافتنی نبود. پروژه سرمایه‌گذاری مجتمع گردشگری هلیا نیز از جمله پروژه‌های بزرگ و شایسته‌ای است که قطعا سبب رونق بیش از پیش گردشگری منطقه خواهد شد، چرا که با پوشش گسترده حوزه‌های مختلف گردشگری اعم از هتل پنج ستاره، پارک آبی و رستوران‌های مدرن و سنتی به ارائه خدمات خواهد پرداخت.»

بخش خصوصی پیشران توسعه گردشگری آذربایجان شرقی

محمدرضا پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی در آیین افتتاح این مجتمع آبی، بخش خصوصی را پیشران توسعه گردشگری استان عنوان کرد و گفت: «داشتن مردان و‌ زنان با همت در استان که در زمینه توسعه هرچه بهتر و بیشتر استان می‌کوشند نیز مهم‌ترین و بهترین مزیت استان به شمار می‌آید.»

او افزود: «برخورداری استان آذربایجان شرقی از مواهب و جاذبه‌های مختلف فرهنگی، گردشگری و تاریخی از جمله مهم‌ترین ظرفیت‌های این منطقه از کشور محسوب می‌شود.»

 پورمحمدی اظهار کرد: «مجموعه بزرگ گردشگری هلیا از جمله پروژه‌های باشکوه و ارزشمند استان است که به دست پرتوان بخش خصوصی احداث شده و فرصت توسعه بیشتر گردشگری استان را فراهم کرده است، این مجموعه در آینده نزدیک و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.»

مجتمع بزرگ گردشگری هلیا، از بزرگ‌ترین پروژه‌های سرمایه‌گذاری گردشگری استان آذربایجان شرقی توسط بخش خصوصی است که عملیات احداث آن در سه فاز ایجاد رستوران‌های مدرن و سنتی، پارک بزرگ آبی کشور و هتل پنج ستاره طی سال‌های اخیر آغاز شده و تاکنون دو فاز از این عملیات به اتمام رسیده است.

پارک بزرگ آبی مجتمع گردشگری هلیا که امروز با حضور وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشور به بهره‌برداری رسید در دو بخش آقایان به مساحت ۱۰ هزار مترمربع و بانوان به مساحت ۸۷۰۰ مترمربع احداث شده است.

این مجتمع بزرگ گردشگری با حجم سرمایه‌گذاری بالغ بر ۳۵۷ میلیارد تومان احداث شده که در بخش پارک بزرگ آبی آن، برای ۱۱۰ نفر بصورت مستقیم فرصت اشتغال ایجاد شده است.

افتتاح بزرگ‌ترین پارک آبی کشور

اخبار روز گردشگری را در کارناوال دنبال کنید.

در دنیای آبی رنگ کاشی های فیروزه ای سفر می کنم تا بیابم راز این خاک مقدس را

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.