karnaval.ir

واحد تبلیغات

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

26 آبان 1400

به روز رسانی

22 اسفند 1401

جواب این سوال در ابتدا به نوع خرید و دید شما به سرمایه گذاری بر می گردد، افرادی با چشمان باز و با توجه به موقعیت و زیر ساخت های موجود در منطقه از قبیل جاده، راه، آب، برق، گاز، تلفن، اینترنت، مراکز خرید، نزدیکی به مراکز درمانی و جاده های اصلی و توریست پذیر بودن منطقه خرید می کنند.

در هر حال سالانه با افزایش قیمت آپارتمان مواجه می شوند و علاوه بر جنبه سرمایه گذاری خرید آپارتمان در شمال، از حیث تفریحی و رفاهی هم در اوقات فراغت و تعطیلات، بهره مند بوده و در کنار خانواده و عزیزان خود، می توانند لحظات گرم و زیبایی را خلق نمایند.

املاک سی ساید با تفکری نوین در صنعت ملک با ۶۰ کارشناس در شمال کشور راهنمای شما در خرید آپارتمان در نور ، خرید آپارتمان در ایزدشهر, خرید آپارتمان در رویان می باشد.

یکی از مواردی که افراد در این روز ها به خرید آپارتمان در شمال می اندیشند ؛ همانطور که در بالا عنوان شد، اول داشتن مکانی در مازندران و یا مکانهای دنج و آرام، برای گذراندن اوقات فراغت خویش، و دوم سرمایه گذاری در این منطقه نیز می باشد. پس این افراد سودی دو طرفه خواهند داشت، هم افزایش قیمت اصولی و معقول در سرمایه گذاری و دوم اینکه، صرفه جویی در هزینه های سفر به شمال و استراحت روح و روان خود داشته اند.

خرید آپارتمان در نور 

شهرستان نور که از توابع استان مازندران و در قسمت غربی این استان می‌باشد، از شمال به دریای خزر، از قسمت شرقی به آمل، از غرب به نوشهر و چالوس و از جنوب به تهران وصل است.اولین نام این شهرستان رستم‌دار بوده که با نوشهر و چالوس ایالت کهن رویان را تشکیل داده بودند. باستان‌شناسان آثار تاریخی از دوران اشکانیان در شهرستان نور یافته‌اند که قدمت این شهر را بسیار طولانی می‌نماید. در واقع نور جزء قدیمی‌ترین قسمت‌های شهری مازندران بوده است.

خرید آپارتمان در نور

آب و هوا شهر نور 

شهر نور از نظر تقسیمات اقلیمی جز اقلیم معتدل و مرطوب می‌باشد و بیش‌ترین درجهٔ حرارت در تابستان‌ها ۳۶ درجه بالای صفر و کم‌ترین درجهٔ حرارت در زمستان‌ها ۱- درجه سانتی گراد زیر صفر است.

مزایای خرید آپارتمان در نور و سرمایه گذاری 

  • امنیت سرمایه گذاری درمنطقه با توجه هم زیستی متعادل مردم منطقه با فرهنگ اجتماعی بالا وارتباطات سالم و…
  • بدلیل ارتفاع بالای شهر از شهرهای همجوار باعث اختلاف دمای حدود ۱۲ درجه خنک تر در تابستان می باشد
  • دسترسی آسان به دریا به لحاظ حداقل مسافت
  • محدود نبودن شهر از لحاظ جاده های ارتباطی با شهرهای نور-آمل- محمودآباد
  • وجود پارکهای جنگلی چسبیده به شهر برای استفاده دراوقات فراغت

خرید آپارتمان در ایزدشهر 

ایزدشهر از شهرهای استان مازندران در شمال ایران است که در ۷ کیلومتری شرق نور و ۸ کیلومتری غرب محمودآباد واقع شده‌است. این شهر، در بخش مرکزی شهرستان نور در کنار دریای خزر قرار دارد.

فاصله تهران تا ایزدشهر

فاصله ایزدشهر با مرکز تهران حدودا ۲۲۲ کیلومتر می باشد، که نیاز به صرف زمانی حدودا ۴ ساعته دارد.

راه های قابل دسترسی به ایزدشهر از  دو طریق است:

۱- مسیر جاده چالوس:  که کوتاهترین مسیر می باشد، این مسیر به طول ۲۲۲ کیلومتر در زمان ۳ ساعت و ۴۲ دقیقه می باشد.

۲- مسیر جاده هراز: این مسیر نسبت به مسیر قبلی طولانی تر می باشد. و بعضی از افراد باتوجه به شرایط و موقعیت مکانی خود این مسیر را انتخاب می کنند. طول این مسیر ۲۳۴ کیلومتر و در ۳ ساعت و ۵۰ دقیقه می باشد.

خرید آپارتمان در ایزدشهر

تاریخچه نام گذاری ایزدشهر

ایزدشهر در سال ۱۳۸۴ خورشیدی از ادغام روستاهای بازارسر، ساروج‌ محله و امیرآباد کناره از توابع دهستان ناتل کنار، بخش مرکزی شهرستان نور تشکیل شد. نام خود را از شهرک ییلاقی تفریحی ایزدشهر که در سال ۱۳۵۴ توسط شاهپور غلامرضا پهلوی ساخته بود گرفت. شهرداری آن نیز در تاریخ ۱۲ بهمن ۱۳۸۴ تأسیس شد.

شهرک‌ها و مجموعه‌های مسکونی ایزدشهر 

آرام‌شهر، آکام‌شهر، شهرک بهار نارنج، شهرک پزشکان، شهرک توسکا، شهرک زیباشهر، دلکده، شهرک امیرآباد، آبی‌کنار، آینده‌ساز، کاج‌محل، باران، تمشک، گلناز , بهاران و مجتمع فرهنگی هنری دیدی (دیدی سنتر).

مزایای خرید آپارتمان در ایزدشهر

آلودگی هوا،  شلوغی و ازدحام در شهرهای بزرگ باعث گردیده تا عده زیادی از مردم به فکر خرید آپارتمان در ایزدشهر باشند.در میان شهرهای شمال، شهر ایزدشهر به دلیل داشتن جاده کنار گذر ساحل و جنگل و همچنین دسترسی آسان و سریع و نزدیک به امکانات رفاهی، در اولویت از لحاظ خرید و فروش آپارتمان می باشد.

که این شهر توریستی را به یکی از زیباترین و سرشناس ترین شهر شمال برای خرید آپارتمان تبدیل کرده است. و همچنین این شهر از نظر دسترسی به جاده های  پایتخت از جمله جاده هراز و جاده کندوان نزدیک می باشد.

نکات مهم در خرید آپارتمان در ایزدشهر

علاوه بر زیر ساخت با کیفیت برای جلوگیری از نشت ساختمان، فاصله مناسب و ایمن از ساحل و مصالح مقاوم در برابر رطوبت و آب با استاندارد های روز دنیا است. نوع پوشش و مصالح به کار رفته مقاوم در برابر رطوبت حاصل از پوشش آن، از نکات مهم در رابطه با خرید آپارتمان در ایزدشهر که شهری باران زا است، می باشد.

خرید آپارتمان در رویان 

شهر رویان نام جدید علمده یکی از شهرهای استان مازندران, غرب استان و کنار دریای مازندران واقع شده‌ و بین شهرهای نور و نوشهر قرار دارد. شهر رویان جزء شهرستان نور و از غرب به شهرستان نوشهر، از شمال در مجاورت دریای مازندران از جنوب به کوه‌های البرز منتهی می‌شود. فاصله آن با مرکز استان مازندران شهر ساری حدودا ۱۱۸ کیلومتر است.

شهر رویان در گذشته نام منطقه وسیعی از مرکز و غرب مازندران بوده‌است. به دلیل نسبت تاریخی و تنگاتنگ شهر علمده با منطقه رویان ،یکی از ۵ شهر شهرستان نور میباشد.

آب و هوا شهر رویان 

شهر رویان از نظر تقسیمات اقلیمی جزو اقلیم معتدل و مرطوب می‌باشد. بیشترین درجهٔ حرارت در تابستان‌ها ۳۶ درجه بالای صفر و کم‌ترین درجهٔ حرارت در زمستان‌ها ۱- درجه سانتی گراد زیر صفر است.

خرید آپارتمان در رویان

شهرک‌های معروف رویان 

شهر رویان شمال بسیار کوچک است اما رویان نور دارای شهرک‌های ساحلی (شهرک ساحلی فردوس، شهرک شقایق، شهرک صدف، شهرک اروشا، شهرک سینا، شهرک ساحل آرام، شهرک ساحلی ۱۱۰، شهرک شهر سرا) شهرک جنگلی (شهرک افرا، شهرک جنگلی فردوس، شهرک ویلا شهر، شهرک ماهان، شهرک مروارید) معروفی است ی قدیمی و جدید را در خود جای داده است،

مزایای خرید آپارتمان در رویان

شهرهای غربی استان مازنداران برای خرید آپارتمان مناسب‌ترند. رویان یکی از شهرهای واقع در غرب استان مازندران و شهری که میان دو شهرستان نور و نوشهر جای خوش کرده، نزدیک به دریا و هم‌جوار با جنگل‌های سرسبز  رویان شمال را شهری توریستی می‌دانند و به عنوان شهری تفریحی از آن یاد می‌کنند.

پارک جنگلی شهر رویان

این پارک به مساحت ۲۰۵ هکتار از انواع درختان زیبا و تنومند جنگلی تشکیل شده است.و به دلیل قرارگیری در ارتفاع بالادست، زیبایی اش صد چندان گشته و همین علت آن را از دیگر پارک های منطقه شمالی متمایز نموده است.

سی ساید با تفکری نوین در صنعت ملک در شمال کشور با هدف های کوتاه مدت و بلند مدت افتتاح شد. از اهداف سی ساید جذب سرمایه گذاران غیر بومی ، اجرای پروژه های ویلایی و آپارتمانی بود که با تاسیس اولین دپارتمان طبقاتی منطقه با بیش از ۶۰ نیروی فعال در سال ۱۳۹۷ به هدف خود نزدیک شد.

تلفن سی ساید: ۰۱۱۴۴۰۴۶

وب سایت: seasideplus.co

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و کارناوال هیچ مسئولیتی در رابطه با آن را نمی‌پذیرد.

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.