karnaval.ir

زهرا میرزایی

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

22 بهمن 1396

به روز رسانی

15 شهریور 1398

تصور شما از طبیعت زیبا چیست؟ اگر چشمان تان را ببندید و بخواهید زیباترین طبیعت دنیا را تصور کنید، چه جایی را انتخاب خواهید کرد؟ 

شاید جنگل های بارانی و انبوه را دوست داشته باشید و یا ترجیح بدهید که زمان خود را در کنار سواحل و رودخانه های بزرگ سپری کنید. یکی از سرزمین هایی که طبیعت فوق العاده ای دارد و می تواند هر کسی را با هر نوع سلیقه ای راضی کند، آفریقاست. جایی که با داشتنِ باغ های سرسبز و حیوانات منحصر به فرد، به شهرتی جهانی دست یافته است.

در چند سال اخیر تعداد گردشگران علاقه مند به سفر به قاره آفریقا افزایش قابل توجهی یافت. گردشگران از سراسر جهان به سوی آفریقا می روند تا طبیعت ناب آن را کشف کرده و برای چند روزی هم که شده از هوای تازه و پاکیزه آفریقا تنفس کنند. همیشه آفریقای جنوبی نزد طبیعت گردان، طرفداران بیشتری داشته است زیرا دیدنی هایش بی شمار و خارق العاده هستند. در میان شهرهایی که در آفریقای جنوبی قرار دارند، کیپ تاون از محبوب ترین آنهاست. کارناوال امروز تصمیم دارد تا شما را بیشتر با باغ های مهم این دیار آشنا کند. اگر از دود و دم ماشین ها خسته شده اید و حال و هوای سفر به سرزمین های سرسبز و رویایی را در سر می پرورانید، چند دقیقه ای همراه ما باشید تا به جذاب ترین و مهم ترین باغ ها و پارک های ملی کیپ تاون سر بزنیم.

سخن آخر

این بار با هم گشتی زدیم در میان برخی از بهترین باغ های کیپ تاون. نظر شما در رابطه با کیپ تاون چیست؟ به گردش در آفریقای جنوبی علاقه مند هستید؟ اگر تجربه ای در زمینه سفر به این دیار دارید با ما در میان گذارید. منتظر دیدگاه های شما خوبان هستیم

 

زمانی موفق خواهی شد که شوقت به موفقیت، بیشتر از تَرست از شکست باشد.

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.