karnaval.ir

پریوش سارانی

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

24 دی 1401

به روز رسانی

24 دی 1401

به نقل از خبرگزاری مهر

مدیر کل مدیریت بحران استان تهران از آماده باش مدیریت بحران در این استان خبر داد و از شهروندان خواست، فعالیت های کوهنوردی را متوقف کرده و از سفرهای غیرضروری بپرهیزند.

حامد یزدی مهر پیش از ظهر جمعه در جمع خبرنگاران از صدور هشدار زرد هواشناسی در استان تهران خبر داد و اظهار داشت: طبق اعلام سازمان هواشناسی از اواخر وقت شنبه و طی روز یکشنبه ۲۵ دی ماه سطح استان تهران به ویژه نیمه شمالی استان شاهد بارش برف، مه، وزش باد و کولاک خواهیم بود.

یزدی مهر با بیان اینکه اثر این شرایط جوی اختلال در سفر، کاهش دید و لغزندگی جاده‌ها است، گفت: با این مخاطرات اختلال در سفرها و کاهش دید و لغزندگی جاده مورد انتظار است.

مدیر کل مدیریت بحران استان تهران با اشاره بر ضرورت پاک‌سازی و لایروبی شبکه کانال‌ها و آب راه‌ها از مردم خواست، از سفرهای برون شهری و غیر ضروری پرهیز کنند و افزود: در این ایام توقف فعالیت کوه‌نوردی و مدیریت در مصرف انرژی بسیار اهمیت دارد.

وی از آماده باش زمستانی تمام عوامل مدیریت بحران و دستگاه‌های اجرایی مسئول و امدادرسان خبر داد و گفت: رانندگان در صورت ضرورت برای عبور از جاده‌های استان تهران به ویژه در نیمه شمالی و محورهای کوهستانی تجهیزات ایمنی و زنجیر چرخ همراه داشته باشند و پیش از حرکت مقدار سوخت، سیستم گرمایشی خودرو، وضعیت لاستیک‌ها و وضعیت فنی وسیله نقلیه را کنترل کرده و سپس اقدام به مسافرت کنند.

یزدی مهر از شهروندان خواست از پارک وسیله نقلیه در زیر درختان پرهیز کنند و گفت: به تیم‌های شهرداری در سراسر استان تهران تاکید شده، نسبت به پاکسازی معابر درون شهری برای تسهیل در تردد خودروها اقدام کنند.

کوهنوردی ممنوع شد

جدیدترین خبرهای گردشگری را در کارناوال دنبال کنید.

قدم در راهی گذاشتم که در آغاز برایم مبهم بود، اما حالا جذاب است. انگیزه، امید و عشق موجب شد تا از سختی‌های این راه ترسی به خود راه ندهم، خستگی جسمم را با طراوت و شادابی روحم تسکین دهم و با قدرت بیشتر و

...

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.