karnaval.ir

پدرام ادیب

انتشار

03 تیر 1395

به روز رسانی

15 شهریور 1398

اگر زمانی به #لندن سفر کردید.

اگه دوست داشتید بهترین قهوه های دنیا رو میل کنید.

یا این که به دنبال بهترین مکان برای برگزاری یک ملاقات عاشقانه هستید

یکی از بهترین کافی شاپ های دنیا با کلی جایزه و اعتبار در انتظار شماست ، کافه ای که در عین سادگی بسیار شیک و جایی خاص برای نوشیدن یک نوشیدنی گرم است.

مهمون کارناوال باشید  به صرف یک قهوه در  کافی شاپ کافئین.

 بهترین قهوه های دنیا در کافی شاپ کافئین | Kaffeine

کافی شاپ کافئین ( Kaffeine ) درخیابان بزرگ  Titchfield در ماه اوت ۲۰۰۹ با ایده یک کافه به سبک #استرالیا که هم سادگی و و هم قهوه های عالی داشته باشه شکل گرفت. به دلیل کار عالی که این کافی شاپ ارائه می داد خیلی سریع توسط رسانه ها و مردم به عنوان یکی از کافه های پیشرو در نوع خود در #انگلستان شناخته شد.

قهوه های کافی شاپ  در دستگاه Synesso Cyncra درست میشه و منوی کافی شاپ هم هر هفته توسط آشپزهای حرفه ای به روز می شه. و این که چه تغییراتی در منو صورت می گیره بستگی به این داره که در چه فصلی باشیم و چه مواد اولیه ای در بازار موجود باشه.

.

منوی کافی شاپ کافئین

این کافی شاپ ارائه دهنده قهوه های اسپرسو ، چای های شرکت نادری و نوشیدنی های ایتالیایی و انگلیسی، است علاوه بر این ها یک منوی غذای هفتگی هم دارد که هر هفته در حال تغییر است. این منو شامل انواع بیسکوییت، مربا، سالاد، کیک، ژله، و سوپ میشه که در کنار نوشیدنی های کافی شاپ می تونه  به عنوان میان وعده ای لذیذ برای شما باشه.

نمونه ای از منوی کافی شاپ

کادر حرفه ای کافه کافیئن و ارائه خدمات متمایز

این همه کافی شاپ در لندن هست، ولی به نظر شما چرا این کافه به عنوان یکی از بهترین کافی شاپ های لندن شناخته می شه؟!

تیم حرفه ای و کار آزموده  کافئین برای بهترین شدن کافی شاپ می تونه کافی باشه. در کافئین تمام آشپزها حداقل سه سال تجربه کار در بهترین کافی شاپ ها و هم چنین کار با دستگاه Synesso Cyncra رو دارند.

علاوه بر این در کافئین بر کیفیت خیلی تاکید می شه. تیم کافی شاپ شبانه روزی در تلاش هستند تا قهوه هایی متناسب با استانداردهای جهانی ارائه بدن و هم چنین از قدرت و خلاقیت شون هم استفاده می کنند تا ترکیبات جدیدی از مواد غذایی رو خلق کنند.

در این کافی شاپ می تونید سفارش هاتون رو برای میهمانی یا هر چیز ثبت کنید تا بهترین ها را در کمترین زمان ممکن برای شما آماده کنن و به دستتون برسونن.

کافئین بهترین کافی شاپ معرفی شده در سایت ها

اینها اسامی ، سایت ها و متن هایی هستند که در سال های مختلف این کافی شاپ را به عنوان تاپ های خود معرفی کرده اند ( البته ما تعداد کمی  از اون هارو قرار دادیم )

1 ) Sprudge.com May 2015 : در این سایت هر خبر تازه ای که مرتبط با کافئین باشه منتشر خواهد شد.

2 ) Harden's February 2012' : این سایت کافئین رو به عنوان بهترین مکان برای قرار ملاقات های دوستانه معرفی کرده است.

3 ) Weekend Notes November 2011 : این سایت به گردشگران لندن توصیه کرده حتما سر به کافئین بزنند.

4 ) theage.com September 2011 : این سایت هم کافئین رو کافی شاپی خاص معرفی کرده است.

دوره های آموزشی در کافی شاپ کافئین

کافئین به عنوان یکی از کافه های پیشرو در انگلستان برای کیفیت قهوه اسپرسو  به عنوان بهترین ها محسوب می گردد.

 تیم آشپزی در کافئین  برای دوست داران کلاس هایی برقرار کرده اند تا با این دوره علاقه مندان بتوانند با کسب تجربه کافی در کافی شاپ های مطرح دیگه در هر کجای جهان به عنوان کارشناس استخدام  بشوند.

آنها تمام نکات آموزش را با جزییات به هنر جویان آموزش می دهند. دوره ها هر دوهفته یک بار در روزهای دوشنبه و چهار شنبه برگزار می شود و در هر کلاس حداکثر شش هنر جو حضور خواهد داشت. هزینه های دوره های آموزشی هم برای هر نفر £130 خواهد بود.


راه های ارتباطی با کافی شاپ کافئین

وب سایت ( از این طریق می تونید برنامه ی دقیق کلاس های آموزشی رو ببینید )

تلفن: 0203 730 5878
ایمیل :classes@kaffeine.co.uk

1 ) دوره های آموزشی درست کردن قهوه

در این دوره ها توسط متخصصان حرفه ای ما زبده خواهید شد. آنها به شما تمام فوت وفن های درست کردن یک قهوه خوب را آموزش می دهند. در این دوره با دستگاه های  ویکتوریا آردینو ( Victoria Arduino Black Eagle ) کار خواهید کرد . محل آموزش در شعبه جدید کافی شاپ در خیابان کاخ شرقی است و از ساعت  7 تا 9 و نیم شب دوره ها برگزار می شود  بعد از پایان دوره هم جزوه های آموزشی به شما داده می شود.

3 ) دروه های یک در یک کلاس

پس از گرفتن آموزش های ابتدایی درباره نحوه درست کردن قهوه و هم چنین نکات هنری تزیین قهوه حالا فرصت این را دارید که پشت یکی از دستگاه های اصلی قهوه ساز در کافی شاپ بایستید و تجربه ای از درست کردن قهوه با دستگاه های  Synesso Cyncra داشته باشید.

جهت شرکت در این ذوره ها با شماره  02075806755 تماس بگیرید.

2) آموزش دوره های هنری

شما هم با کمی آموزش می توانید تصاویری هنری را روی قهوه های اسپرسو خلق کنید. فقط کمی دقت و تجربه لازم دارید. این تصاویر با شیر بر روی قهوه ایجاد می شود و برای این که این کار را باید یک سری نکات ابتدایی مانند دمای قهوه و نحوه ریختن شیر را بدانید که این  آموزش های ابتدایی را هم کارشناسان در کافه کافئین به شما خواهند داد. هزینه این دوره برای هر نفر  £50 خواهد بود.

جهت شرکت در این دوره ها باشماره 02037305878 تماس بگیرید.

دانستنی ها درباره کافی شاپ کافئین

در این مکان سعی بر این شده که با مطالعه و تلاش بهترین قهوه و کافی ها به مشتریان ارائه شود و در این کافی شاپ از شما می خواهند در صورت ناراضی بودن حتما به آن ها اطلاع بدهید.این کافی شاپ با استفاده از دستگاه اسپرسو Synesso Cyncra شناخته می شود که توسط مهندس سابق لا مارزوکو  طراحی شده است.حتی اندازه فنجان ها هم بر اساس استاندارهای جهانی انتخاب شده است. ۵۰mls اندازه استاندارد هر فنجان برای قهوه اسپرسو است. 

مفتخریم به…

۱) بهترین کافه اروپا • ۲۰۱۰
۲) جایزه طلا • بهترین ساندویچ • ۲۰۱۱، ۲۰۱۴
۳) جایزه طلا • بهترین کافه انگلستان • ۲۰۱۱، ۲۰۱۲، ۲۰۱۳، ۲۰۱۴
۴) به عنوان برترین در انگلستان از سایت Trip Advisor انتخاب شد • ۲۰۱۲، ۲۰۱۳، ۲۰۱۴

 

شعبه های کافی شاپ در لندن

 شعبه خیابان بزرگ Eastcastle | کاخ شرقی

آدرس:  لندن، خیابان کاخ شرقی، 15  W1T 3AY

Address: 15 Eastcastle Street London W1T 3AY

 شعبه خیابان Titchfield | تاچ فیلد

آدرس: خیابان تاچ فیلد گریت 66،W1W 7QJ

Address: 66 Great Titchfield Street London W1W 7Q

هزینه های کافی شاپ کافئین

متوسط هزینه ها در این کافی شاپ چیزی کمتر از 10 دلار خواهد بود.

ساعت کار

8 صبح تا 7 بعد از ظهر

در انتها هم با هم ویدئویی از این کافی شاپ می بینیم

 کلام آخر

آیا تجربه ی رفتن به این کافی شاپ را دارید ؟ یا این که کافه ای هست که در همین حالی شما ، همین استانداردها رو داشته باشه ؟

نظرات و تجربیاتتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

آیا این مطلب مفید بود؟

3 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

شایان

عالی بود متشکرم

انتشار:24 شهریور 1397

آیا این دیدگاه مفید بود؟

میلاد

من تقریبا دو ساله که اومدم لندن و خونم با این کافه فاصله زیادی نداره و تقریبا شده پاتوقم و به همه پیشنهاد میدم که یه بار هم قهوه هاش و بخورن هم شیرینی های دست ساز خودشون و ...
به شما هم پیشنهاد می کنم

ناشناس

سلام  چ عالی ک لندن هستین من نمیتونم بیام اونجا ولی دوست دارم ببینمش ....من تو زمینه قهوه های گانودرما فعالیت دارم اگر میتونستم حتما حتما به اونجا میومدم و پرزنت میکردم محصول یونیکی ک داریم رو اگر شما میتوتید اینکارو بکنید میتونید بهم ایمیل بزنید تا این قارچ وقهوه رو براتون معرفی کنم
Nedashaebanimlm@gmail.com

15 آبان 1397

انتشار:15 خرداد 1396

آیا این دیدگاه مفید بود؟

دکتربهاره دادرس

من عاشق کافی شاپ هستم :) ممنون از مطلب خوبتون

پدرام ادیب

سلام خانم دکتر مثل همیشه شرمنده کردید خانم ممنونم از شما خوشحالم خوشتون اومد

17 آبان 1394

انتشار:17 آبان 1394

آیا این دیدگاه مفید بود؟

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.