karnaval.ir

کارناوال

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

04 آبان 1396

به روز رسانی

15 شهریور 1398

به نقل از خبرگزاری میزان، چندی پیش، خانه هنر یزد میزبان تعدادی از گردشگران پرتغالی بود که با نگاهی متفاوت به این شهر، توصیف جالبی را از آن ارائه دادند. 

خانه ی هنر یزد یکی از مراکز دیدنی بافت تاریخی شهر یزد به شمار می رود؛ جایی که با ایستادن بر روی بام آن می توانید، چشم اندازی بی نظیر از شهر را در زیر پاهایتان ببینید و گنبدها و بادگیرها و مناره های این شهر زیبا را از نظر بگذرانید. این منظره بی نظیر در یزد، خانه هنر را به پاتوق گردشگران خارجی تبدیل کرده است؛ به طوری که تنها تعداد انگشت شماری از گردشگران خارجی، تماشای یزد، از بام این خانه را تجربه نمی کنند. 

گردانندگان این بنای تاریخی، مدتی پیش روایت جذابی را از یک گردشگر خارجی روی صفحه مجازی خود منتشر کردند و نوشتند:

ديروز، گردشگر پرتغالی بعد از اينكه مدتی طولانی روی بام به تماشای يزد ايستاده بود، با چشمان و صورتی خيس از اشک پايين آمد. اين صحنه خیلی سوال برانگیز بود تا اينكه بعد از چند دقيقه بی مقدمه به ما اشاره كرد و گفت ميتونم چيزی بهتون نشون بدم. بعد به صفحه موبايلش اشاره كرد. متنی به انگليسی در مترجم گوگل بود:

I have been listening since i was a boy that: "it's Rome to live and Venice to die" the one who told this has never been in yazd.

ترجمه: از بچگی شنيده بودم كه "شهر رم برای زندگی و ونيز برای مرگ است". كسی كه اين را گفته هرگز يزد را نديده است.

ورود به صفحه اختصاصی ایران از نگاه گردشگران خارجی

شهر یزد

#اخبار روز گردشگری را در کارناوال دنبال کنید.

...

آیا این مطلب مفید بود؟

2 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

ناشناس

 .صد در صد یه چیزی زده بوده این آقای اروپایی .

ناشناس

متاسفم .....

06 آبان 1396

انتشار:06 آبان 1396

آیا این دیدگاه مفید بود؟

محمد

باسلام 
ممنونم بابت اطلاعات بسیارخوبتون
لذت بردم وهمیشه ازدنبال کنندگان این سایت خوب می باشم
باسپاس فراوان

انتشار:06 آبان 1396

آیا این دیدگاه مفید بود؟

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.