karnaval.ir

واحد تبلیغات

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

18 اردیبهشت 1400

به روز رسانی

19 اردیبهشت 1401

نرم افزار CRM به واسطه‌‎ی امکانات و مزایای متعدد، روزبه‎روز محبوب‎تر شده و صاحبان مشاغل و کسب‎ وکارها با دیدن نتایج استفاده از این نرم افزار، بیشتر به سمت آن کشیده می‎شوند!

با این اوصاف، بحث خرید CRM بسیار داغ شده و افراد به دنبال گزینه مناسب می‌گردند اما ممکن است در مورد این که در هنگام خرید چه مواردی را باید مد نظر داشته باشند یا اساسا این نرم افزار در چه بازه‏ی قیمتی قرار گرفته یا حتی چه نمونه‎ های مناسبی برای انتخاب وجود دارد و... اطلاعات چندانی نداشته باشند و با تصمیمی اشتباه، نه تنها از مزایای کامل این پلتفرم بهره‌‎مند نشوند که پول و وقت و انرژی کارکنان شرکت‎شان را هم هدر دهند؛ اگر شما هم به خرید نرم افزار CRM فکر می‎کنید و در پی انتخابی درست هستید، حتما تا انتهای این متن با ما باشید.

 

خرید نرم افزار CRM چه لزومی دارد؟

خرید نرم افزار CRM به کسب‎وکارها این امکان را خواهد داد تا داده‎های مربوط به مشتری را در یک سیستم تلفیقی ذخیره کرده، پیگیری و دسترسی به تعاملات را به طور محسوسی راحت‎تر نمایند، گردش کار را بهبود ببخشد و بهره‏وری تیم‎های فروش را افزایش دهد.

در کل شاید خرید و استفاده از نرم افزار CRM را در حال حاضر چندان برای کسب‌وکارتان ضروری ندانید اما به هر حال با نفوذ روزافزون این پلتفرم در دنیای تجارت و به منظور رقابت با سایرین، ناچار خواهید شد تا به استفاده از این سیستم روی آورید؛ پس چه بهتر است که وقت را تلف نکنید و با آگاهی از نکات مهم در هنگام خرید CRM، گزینه‎ای مناسب را انتخاب نمایید!

نکات قابل توجه قبل از خرید نرم افزار CRM

همان گونه که پیش‌تر هم گفته شد، اشتباه در انتخاب نرم افزار CRM و خرید نرم افزاری که گزینه‎ی مناسبی برای شما و کسب‌وکارتان نیست، مشکلات بزرگی را در پی خواهد داشت که شما می‌توانید صرفا با در نظر داشتن چند نکته‌ی ساده، نه تنها CRM مناسب، بلکه بهترین نرم افزار CRM ایران را برای سازمان خود انتخاب کنید.

شناسایی نیازهای خود در رابطه با CRM

برای خرید هر محصول یا ابزاری ابتدا باید نیازهای خود را شناسایی کرده و بررسی کنید که این خرید، تا چه حد از نیازهای شما را پوشش خواهد داد؛ در واقع این سوال را در ذهن خود ایجاد کنید که از یک نرم افزار CRM چه می‏خواهید؟

بسیاری از نرم افزارهای دیگر هستند که هرکدام بخشی از امکانات و مزایای CRM را در خود جای داده‎اند و اگر نیازتان با آن‎ها برطرف خواهد شد، دیگر نیازی به خرید نرم افزار CRM نیست اما اگر نیازهای شما فراتر از قابلیت‎های آنان بود و به دنبال پلتفرمی مقرون به‌صرفه برای بهبود عملکرد کارکنان، خودکارسازی بخش‎های مختلف، افزایش فروش و... بودید، مطمئنا پلتفرم درستی را انتخاب کرده‎اید.

انتخاب بین CRM مستقر در محل یا CRM ابری

CRM مستقر در محل به نصب سرور و استفاده از تیم فناوری اطلاعات نیاز داشته و هزینه‎های مرتبط با آن‎ها را برای شما در پی خواهد داشت؛ اما قابلیت سفارشی سازی بیشتری با کسب‎وکار شما داشته و برای شرکت‎های بزرگ می‎تواند راه‎حل مناسبی باشد. اما CRM ابری نیازی به نصب سرور در محل نداشته، نیازی به استخدام تیم IT نیست و طبیعتا صرفه‌جویی مالی را در پی خواهد داشت و از هر مکان و در هر زمانی از طریق اینترنت می‎توان به آن دسترسی داشت.

توجه به توسعه پذیری CRM

نکته‎ی مهم دیگر که قبل از خرید CRM باید به آن توجه داشته باشید، قابلیت توسعه پذیری پلتفرم است؛ چرا که با وجود تنوع در محدودیت‎ها از نظر قابلیت، حتی بهترین نرم افزار موجود در بازار هم به طور کامل در فرآیند شما جای نخواهد گرفت. از این رو باید توجه داشته‎ باشید که نرم افزار CRM شما آیا قابلیت افزودن به آن را دارد؟ یا از ماژول‎های گوناگون پشتیبانی می‏کند؟ آیا می‏توان ابزارهای بسیار مفید بازاریابی نظیر Oracle، MailChimp و ClickDimensions را به آن اضافه کرد؟

توجه به قابلیت ادغام CRM با سایر برنامه‎ ها

چه صاحب یک شرکت بزرگ با کارکنان بسیار باشید چه صاحب یک شرکت کوچک با نفرات اندک، مطمئنا از تعدادی نرم افزار برای اداره کسب‎ وکار خود استفاده می‏کنید؛ حال در نظر بگیرید که انتخاب نرم افزار CRM مناسب، این امکان را به شما خواهد داد تا تمام این ابزارها را در یک محل ادغام کرده و ضمن راحتی در استفاده، سرعت فعالیت‌تان را هم به طرز قابل توجهی افزایش دهید!

نرم افزار CRM ویپینگ

ویپینگ نام شرکتی ایرانی و دانش‌بنیان می‌باشد که سال‌هاست در زمینه تولید و ارائه خدمات مرتبط با نرم افزار‌های حرفه‌ای مانند نرم افزار CRM، نرم‌افزار‌های توسعه سیستم ویپ، پشتیبانی VOIP و ... فعالیت می‌کند.

نرم افزار CRM ویپینگ یک سامانه‌ تماما خودکار و هوشمند است که می‎تواند همزمان، نقش دستیار شما در تیم فروش را ایفا کند، با سیستم تلفنی تحت شبکه یا VOIP همگام شود و حتی فاکنور و پیش فاکتور صادر کند!

از مهم‎ترین قابلیت‎های CRM ویپینگ، می‎توان اشاره‏ای داشت به این که با کمک هوش مصنوعی به کار رفته در آن، می‎تواند داده‎های مربوط به رفتار مشتریان و حتی کارکنان شما را تجزیه و تحلیل کرده و همچون یک دستیار فروش کاربلد، راه‎کارهایی برای افزایش میزان فروش و افزایش کارایی تیم شما بیان کند. همچنین برپایه مدل بازاریابی آیدا، سرنخ‎ها یا مشتریان احتمالی را شناسایی و پیگیری خواهد کرد.

امکانات و مزایای نرم افزار CRM ویپینگ

برای کسب اطلاعات بیش‎تر از VoPng CRM بد نیست تا نیم نگاهی بیاندازیم به انبوهی از امکانات و مزایایی که وجود آن‎ها، هر کسب‎وکاری را رشد خواهد داد؛ امکانات و مزایایی از جمله:

ارائه گزارش‌های کاربردی فروش در CRM

یکی از دلایل خرید نرم افزار CRM ویپینگ، قطعا وجود گزارشاتی است که نه تنها می‎تواند روی میزان فروش کسب‎وکار شما اثر بگذارد، بلکه در مواردی حتی قابلیت رفع مشکل در قسمت‎های مختلف فروش را خواهد داشت. این گزارشات شامل گزارشی از وضعیت پیش فاکتورها، مقایسه پیش فاکتورها و میزان فروش واقعی و بررسی عملکرد تیم فروش، ارائه راهکار با توجه به داده‎های فروش محصولات گوناگون و... خواهد بود.

قابلیت توسعه پذیری CRM

ابزارهای مالی یکی از مهم‎ترین ارکان هر کسب‎وکاری به شمار می‌‌روند و استفاده به صورت جداگانه از این برنامه‌ها می‎تواند علاوه‎ بر سردرگمی، اشتباهاتی را نیز به وجود آورد. امکان اتصال CRM ویپینگ به دیگر سرویس‌ها مانند سامانه مدیریت مرکز تماس یا سیستم‌های تلفنی ویپ، سیستم‌ها و نرم‌افزار‌های حسابداری و مالی و ... از جمله دیگر مزایا و ویژگی‌های این نرم افزار CRM می‌باشد که همگی به کمک سیستم API درون سامانه امکان‌پذیر می‌باشد.

همچنین با توجه به این که این CRM توسط کارشناسان شرکت ویپینگ طراحی شده‌است، شما امکان شخصی‌سازی و یا ایجاد امکانات جدید در این سامانه را نیز خواهید داشت.

ارائه فاکتور و پیش فاکتور

همواره صدور فاکتور و پیش فاکتور دشواری‌های خاص خود را داشته و امکان اشتباه در محاسبات دریافت‎ها و پرداخت‎ها را به همراه خواهد داشت اما با استفاده از این نرم افزار CRM و به لطف هوش مصنوعی آن، شاهد خودکار بودن و نهایت دقت در ثبت و صدور آن‎ها خواهید بود. این قابلیت شامل مواردی از جمله سرعت بالا در صدور به واسطه مشخص نمودن لیست مشتریان و داده‎های مربوط به آن‎ها، توجه به کوچکترین جزئیات هر محصول، قابلیت رتبه‎بندی تیم فروش براساس داده‎ها، محاسبه و گزارش خودکار میزان مالیات، توجه به نظر هر مشتری در مورد هر محصول و... خواهد بود.

 

اين مطلب صرفا جنبه تبليغاتي دارد و کارناوال هيچ مسئوليتي در رابطه با آن را نمي‌پذيرد.

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.