karnaval.ir

واحد تبلیغات

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

19 مرداد 1400

به روز رسانی

22 اسفند 1401

قطعا برای مهاجرت به هرکشوری می بایست با زبان، فرهنگ و شرایط زندگی در آن آشنا شد. درواقع بهتر است قبل از اینکه کشوری را برای اقامت انتخاب کنید از شغل های پر درآمد آن مطلع شوید. کشور آلمان و انگلیس جزء کشور هایی هستند که نسبت به باقی کشورها از شرایط شغلی بهتری برخوردار می باشند. ما در این مطلب که توسط سایت برتر آموز بهترین سایت آموزشی ایران منتشر شده است قصد داریم 4 شغل پردرآمد این دو کشور را به شما معرفی کنیم. بنابراین اگر کشور آلمان و انگلیس را برای مهاجرت انتخاب کرده اید، این مقاله را پایان دنبال کنید چرا که خبرهای خوبی برایتان داریم.

مشاغل پردرآمد در اروپا

اهمیت یادگیری زبان آلمانی برای اشتغال در آلمان

کشور آلمان بزرگترین اقتصاد را در اتحادیه اروپا دارد بنابراین توصیه می شود در کنار زبان انگلیسی، از زبان آلمانی هم بهره مند شوید. مردم آلمان با فردی که به زبان مادری آن ها صحبت می کند رابطه بهتری دارند و حس خوبی از آنان دریافت می کنند. به یاد داشته باشید آموزش و یادگیری زبان آلمانی شانس شما را برای موفق شدن در زمینه کسب و کار این کشور افزایش خواهد داد.  

اهمیت یادگیری زبان انگلیسی برای اشتغال در انگلیس

اگر به کسب درآمد به کشور انگلیس فکر می کنید، توصیه می کنیم قبل از هرگونه اقدام حتما به زبان انگلیسی مسلط شوید. بهتر است بدانید 90 درصد از کمپانی های انگلیس، فردی را استخدام می کنند که توانایی صحبت کردن به زبان انگلیسی را داشته باشد. شما با یادگیری زبان انگلیسی برتر آموز میتوانید به خوبی در مدت زمان کمی به این زبان مسلط شوید تا برای اشتغال در این کشور مشکلی نداشته باشید.

 شغل پردرآمد کشور انگلیس

پیدا کردن شغل مناسب از یکی از دغدغه های همه انسان ها می باشد. بهترین شغل آن است که علاوه بر علاقه ای که به آن داریم، از حقوق و مزایا عالی هم برخوردار باشد. کشور انگلیس مملو از فرصت های شغلی مناسب است. در ادامه به چند مورد از بهترین شغل های انگلیس که از درآمد بالایی برخوردار هستند، اشاره کرده ایم.

مهندس هواپیما

اگر از مهارت هایی همچون آمادگی ذهنی و جسمانی بهره مند هستید، می توان گفت انتخاب شغل مهندس هواپیما بهترین گزینه است. این شغل دارای درآمد بسیاری است که البته سختی و مشقت هایی هم به همراه دارد. حقوق یک هفته مهندسین هواپیما در انگلیس، نزدیک به 1960 پوند می باشد.

متخصصان حقوقی

از دیگر پولساز ترین شغل های انگلیس می توان به متخصصان حقوقی اشاره کرد. به طور متوسط فردی که در انگلیس در رشته حقوق فارغ التحصیل می شود، در هفته می تواند ۱،۳۴۹٫۳ پوند کسب کند.

پزشکی

از آنجایی که کشور انگلیس مدعی است بهترین کادر پزشکی را دارد، برای پزشکان خود حقوق و مزایای عالی در نظر گرفته است. یک پزشک مراقبت های بهداشتی در انگلیس در هفته 1220 پوند دریافت می کند. پزشک شدن در انگلیس یکی از سخت ترین کارها می باشد چرا که دولت انگلیس افرادی را جذب می کند که از تحصیلات عالی در سطح جهان برخوردار باشند.

خلبان هواپیما

همه ما می دانیم در شرایط امروزی، هواپیما یک نعمت بسیار بزرگی است که می توان به واسطه آن به تمامی جهان رفت. جزیره  بریتانیا که در انگلستان واقع شده است، دارای پیشرفته ترین سیستم های هوایی می باشد. حقوق مهندسان هواپیما و خلبانان در انگلیس حدود 1،491 پوند می باشد.

4 شغل پر درآمد کشور آلمان

علارغم این که بیشتر کشورها از کمبود شغل رنج می برند، نرخ بیکاری جوانان در آلمان بسیار کم می باشد. کشور آلمان فرصت های شغلی خوبی را برای مردم فراهم کرده که باعث جذب بسیاری از جوانان از سراسر جهان شده است. 4 مورد از پردرآمدترین شغل های کشور آلمان به شرح زیر می باشد.

وکالت

وکالت یکی از اصلی ترین شغل های پولساز آلمان بشمار می رود. دولت آلمان احترام خاصی برای وکلای خود قائل بوده و حقوق و مزایای خوبی برای آنان در نظر گرفته است. یک وکیل در کشور آلمان در سال حدود 86،100 یورو حقوق دریافت می کند که این میزان حقوق بسیار زیاد است.

مشاغل مهندسی

تمام زیر شاخه های مهندسی در آلمان از حقوق بسیار بالایی برخودار هستند که بسته به نوع کارشان میزان حقوق دریافتی متغیر است. اما به طور کلی مهندسین آلمان در سال حدود 38،600 یورو از دولت حقوق دریافت می کنند.

دندانپزشکی

 از آنجا شغل دندانپزشکی در آلمان از اهمیت بالایی برخوردار است، میزان حقوق دریافتی آنان هم بیشتراست. آلمان یکی از بهترین کشورها برای مهاجرت پزشکان می باشد. میزان حقوق یک دندانپزشک در آلمان مبلغی حدود 104،000 یورو در سال می باشد.

مدیر فروش

مدیر فروش نقش مهمی در توسعه و مدیریت کسب و کار دارد، از همین جهت دولت آلمان از افرادی که در این شغل مشغول به کار هستند، حمایت می کند. مدیران فروش بیشتر درآمد خود را از قسمت بازاریابی کسب می کنند. حقوق و مزایایی که دولت آلمان برای مدیران فروش در نظر گرفته است، 134،000 یورو می باشد. همانطور که در ابتدای مقاله اشاره کردیم، اگر می خواهید کشوری را برای کسب درآمد انتخاب کنید، بهتر است که زبان آن کشور را هم یاد بگیرید.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و کارناوال هیچ مسئولیتی در رابطه با آن را نمی‌پذیرد.

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.