karnaval.ir

مهدیه اکبری پارسا

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

28 مهر 1397

به روز رسانی

15 شهریور 1398

به نقل از خبرگزاری ایسنا، ایران و روسیه تاکید کردند تا حداکثر تسهیلات برای گرفتن روادید را برای اتباع دو کشور فراهم کنند. 

بر اساس این گزارش، این خبر در ششمین اجلاس کنسولی میان جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه در مسکو و با حضور مدیران کنسولی دو کشور اعلام شد. در این نشست دو طرف از روند رو به رشد روابط دو کشور در همه زمینه ها راضی بودند و بر گسترش ارتباطات و مناسبات بین مردم دو کشور و فراهم آوردن حداکثر تسهیلات روادیدی برای اتباع یکدیگر تاکید کردند.

در این نشست دو طرف همچنین در مورد مسائل و مشکلات بازرگانان، دانشجویان و گردشگران دو کشور در خاک هم صحبت کردند و به این توافق رسیدند تا خدمات بیشتری به این گروه ها از سوی هر دو کشور ارایه شود. 

از جمله دیگر مسائل مورد توافق در این نشست می توان به موضوع صدور روادید الکترونیک و فرودگاهی جهت اتباع طرفین، انتقال محکومان، معاضدت قضایی (نوعی همکاری بین حوزه های دستگاه قضايی دو کشور) و همکاری‌ ها برای مقابله با قاچاق مواد مخدر و قاچاق انسان و نیز جرایم سازمان یافته، ارتقای همکاری هر چه بیشتر پلیس، وزارتخانه های دادگستری و کشور طرفین اشاره کرد. 

علاوه بر موضوع های مورد اشاره، علی چگینی مدیرکل کنسولی وزارت امور خارجه- مدیر هیات ایرانی در این اجلاس- از نهایی شدن آیین نامه اجرایی موافقتنامه لغو روادید گروهی گردشگری و سند تسهیلات روادید برای خدمه و گروه پروازی میان دو کشور خبر داد. 

ایوان کریلوویچ ولینکین-رییس هیات روسی- هم با ابراز رضایت از نتایج به دست آمده از این نشست، آن را گامی بلند برای توسعه روابط بین دو کشور خواند. در نهایت در این اجلاس قرار بر این شد که اجلاس بعدی در تهران برگزار شود. 

روسیه

اخبار روز گردشگری را در کارناوال دنبال کنید. 

خاطرات خوبم از زندگی بین سبزی جنگل و کوه، آبی دریا، سپیدی عطر بهارنارنج، قرمزی تمشک‌های وحشی، نارنجی پرتقالها، بارانهای گاه و بی‌گاه و تاب خوردن بر درخت گردوی مهربان حیاط خانه‌مان در رامسر زیبا چرخ می خورد و روحم را سیراب می کند. تمام

...

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.