karnaval.ir

کارناوال

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

19 خرداد 1399

به روز رسانی

19 خرداد 1399

در این مطلب در مورد تفاوت هتل های all و uall با شما صحبت می‌کنیم. به شما می‌گوییم که هتل یوآل چیست و چه خدماتی دارد و در مورد خدمات و امکانات هتل آل نیز اطلاعاتی به شما می‌دهیم. با ما همراه باشید. همچنین میتوانید در صفحه رزرو هتل تمامی هتل ها با امکانات و ستاره های مختلف را مشاهده کنید.

تفاوت هتل all با uall

آل (All) مختصر شده عبارت (All Inclusive) است. در این هتل‌ها صبحانه، ناهار، شام، عصرانه و نوشیدنی محلی ساخت همان کشور سرو می‌شود و بدون پرداخت هزینه می‌توانید هر مقداری که خواستید از آنها استفاده کنید. از ساعات اولیه صبح تا ساعت 24:00 سرو غذا و نوشیدنی رایگان است؛ اما پس از این ساعت، استفاده از آنها شامل هزینه می‌شود.

یوآل (UALL) مختصر شده عبارت (Ultera  All  Inclusive) است. در اینجا صبحانه، ناهار، شام، عصرانه و نوشیدنی محلی و خارجی به صورت شبانه‌روزی و رایگان موجود است. این هتل‌ها بهترین گزینه برای گردشگران اهل شب زنده‌داری هستند چرا که بدون محدودیت زمانی خدمات خود را ارائه می‌دهند.

نکته: در هر دوی این هتل‌ها، سرویس‌دهی برنامه خاصی دارد؛ در ابتدای ورود برنامه‌ای به شما داده می‌شود که در چه روزهایی می‌توانید از کدام یک از رستوران‌های مجموعه استفاده کنید. 

فرق هتل all و uall

چرا هتل های آل و یوآل محبوب هستند؟

هتل آل و یوآل اصطلاحی است که برای انواع خاصی از هتل به کار می‌رود و بیشتر به هنگام برنامه‌ریزی و رزرو هتل برای سفر به آنتالیا به گوش مسافران می‌خورد. این هتل‌ها خیال شما را از بابت غذا و نوشیدنی و برخی تفریحات راحت می‌کنند و خدمات خوبی به شما می‌دهند. با اقامت در این هتل‌ها از غذاها و نوشیدنی‌های رایگان استفاده می‌کنید و از فضای مجلل و امکاناتی همچون استخر، باشگاه، ساحل اختصاصی، پارک آبی و… بهره‌مند می‌شوید. چنین هتل‌هایی بیشتر در شهرهای ساحلی ترکیه، قبرس یا جنوب شرقی آسیا به چشم می‌خورند.

چه زمانی هتل های all و uall را انتخاب کنیم؟

در نگاه اول هتل‌های آل و یوآل گزینه بسیار خوبی برای اقامت هستند؛ اما به شما پیشنهاد می‌کنیم در صورتی این هتل‌ها را انتخاب کنید که:

  • سفر شما کاری نیست و جنبه تفریحی دارد. 
  • فقط به قصد ریلکس کردن، آفتاب گرفتن و استراحت سفر می‌کنید و نمی‌خواهید زمان زیادی را در خارج از هتل بگذرانید.
  • برنامه‌ای برای گشت در شهر و یا خروج از شهر برای سفرهای یک روزه ندارید.
  • علاقه‌مند به امتحان کردن غذاهای بین‌المللی و طعم‌های جدید هستید.
  • برای سفرهای یک روزه و خروج از شهر مورد نظر برنامه نریخته‌اید.

در غیر این صورت انتخاب یک هتل با خدمات اقامت و صبحانه برای شما به صرفه‌تر است.

تفاوت هتل all با uall

سخن آخر

تا به حال تجربه اقامت در هتل‌های all و uall را داشته‌اید؟

تفاوت‌شان را می‌دانستید؟

به نظر شما اقامت در این هتل‌ها به صرفه هستند یا نه؟

منتظر دیدگاه‌های شما هستیم...

...

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.