karnaval.ir

پدرام ادیب

انتشار

05 تیر 1395

به روز رسانی

15 شهریور 1398

قرار است تا جای شما و لنز دوربینتان تغییر کند و حس و حال متفاوت را تجربه کنید.

به یک کافه می رویم تا در یک عصر دلپذیر قهوه ای نوش جان کنیم. اما این کافه با تمام جاهایی که تا به حال رفته اید ، متفاوت است.

شاید بهتر باشد بگوییم به یک دوربین می رویم.

این یک فرصت دست نیافتنی است برای یک تجربه خارق العاده.

همراه کارناوال باشید تا شما را به یک فنجان قهوه در کافه دوربین میهمان کنیم.

کافه دوربین ، یک حس متفاوت

این کافه دنج و بسیار زیبا تنها جایی است که شما می توانید از لنز زندگی دنیا را تماشا کنید. کافه ای عاشقانه که توسط زن و شوهری، در کره جنوبی ساخته شده است .

اینجا مانند یک #دوربین کلاسیک رولیفلکس ( Rolleiflex ) دو لنز می باشد .
این کافه رویایی، یک ساختمان دو طبقه در شهرستان یانگ پیونگ ( Yangpyeong ) در #کره جنوبی ، در حدود 50 مایلی شرق سئول است.

سازنده این کافه 

پارک سونگ هوان یک خلبان نظامی بود . استقامت پارک باعث شد در سال 2000 به یک خلبان هلیکوپتر تبدیل شود . اما در حال حاضر او دیگر، شور و شوق غیر معمول تری دارد ؛

حدود 40 مایل در خارج از #سئول ، رویایش ، کافه دوربینی است که او با همسر خود کواک میونگ هی، که خودش یک خلبان بازنشسته ارتش هست، در شهرستان  یانگ پیونگ ( Yangpyeong )  آن را اداره می کند.

این زن و مرد در یک خانه ییلاقی زیبا در کنار کافه با دختر شان زندگی می کنند.

تصویری از سازنده ی این کافه به همراه دخترش

اما چرایی ساخت این مکان توسط این زن و شوهر

در کره، این احتمال وجود دارد که شما با یک  مشکل در تحقق و شکل دادن به مسیر خود مواجه باشید ،" پارک " گفت :من و همسرم می خواستیم مکانی بسازیم که هر کسی بتواند داستان های خود را در آن به اشتراک بگذارد و بتوانیم به کسانی که در حال مبارزه برای کشف و یا رسیدن به رویاهای خود هستند کمک کنیم .

این شد که تصمیم گرفتیم کافه دوربین را بسازیم.

سال ساخت

این زوج یک عکس از رولیفلکس ( Rolleiflex ) به چند پیمانکاران فرستادند، دو شرکت  تماس آن ها را پاسخ داند و تمایل خودشان را در ساخت این مجموعه اعلام کردند.

ساخت و ساز در سال 2012 آغاز شد و در نهایت کافه در سال 2014 افتتاح شد.

ضمنا این دو یک پارکینگ اختصاصی با تلاش خودشان برای این مجموعه ساختند.

داستان و انگیزه ساخت این کافه 

تحت تاثیر چند تن از هنرمندان کره ای این زن و شوهر متوجه شدن که از عشق خود به  عکاسی می توانند برای دستیابی به هدف خود استفاده کنند. هدف این دو ایجاد عشق و دوستی و نمایی از آن در لنز دوربین کافه خود بوده است . اما ...

آنها اذعان دارند که اکثر مشتریان تنها به شکل دوربین علاقه مند هستند. این دو می گویند "تقریبا 10 درصد درک کردند که قصد ما آشکار ساختن داستان های آن هاست .هر زمان که کسی برای 30 دقیقه یا کمتر فقط برای یک نگاه سریع در دوربین یا یک نوشیدنی سریع قهوه، باقی می ماند . این به معنی است که این کافه به طور متوسط عمل کرده."

پس از بارگذاری یک عکس از کافه در اینترنت.  صفحه فیس بوک آن ها از 150 به بیش از 3،000  لایک در عرض دو هفته رسید، آنها بسیار با پیام های چند ملیتی از سایت های خبری دنیا و مردم  غافلگیر شدند .  یک عکس باعث شهرت این مجوعه شد درست مثل خود کافه که مضمون عکاسی دارد.

این کافه جز 25 کافه ای در سطح جهان قرار گرفته که باید قبل مرگ حتما آن را دید!

تزیینات کافه دوربین

کافه دوربین مانند یک دوربین رولیفلکس ( Rolleiflex )است که طبقه اول با دوربین های مینیاتوری و اسباب بازی تزئین شده است. گاها میبینید که این کافه با دوربیین تزیین شده است در وب سایت این کافه، همسر پارک سونگ هوان می نویسد که تمام دوربین های واقعی هستند.
شما می تونید از تمامی اطلاعات این کافه در صفحه فیس بوک آن ها با خبر باشید روز های تعطیلی ، عید ها ، جشن ها ، و.....

صفحه فیسبوک کافه

اصلا دیدن کلیپ این کافه رو از دست ندید

رفتن به کافه دوربین

اگر این بار به کر جنوبی رفتید ، حتما بازدید از این کافه را فراموش نکنید ؛ بروید و قهوه ای خاص در یک مکان خاص نوش جان کنید.

آدرس : کره جنوبی ، منطقه گیونگی ، شهرستان یانگ پیونگ ، منطقه ی یونگموم ، منطقه هانسول-گیل 35

Address :35Hansol-gil, Yongmun-myeon, Yangpyeong-gun, Gyeonggi-do

کافه دوربین در فاصله یک ساعتی از سئول قرار دارد.

ساعت کار کافه

9 صبح تا 10 شب

سخن آخر

اگه زمانی خواستید به این کافه زیبا سفر کنید فقط به فکر نوشیدن یک قهوه نباشید این زن و شوهر خوشحال خواهند شد که از رویا ها و ایده های آن ها باخبر بشید با آن ها هم قدم بشید و به عکاسی احترام بیشتری بگذارید . آن ها می گویند فقط 10% افرادی که به آنجا می آیند از ایده آن ها باخبر می شوند.

اگر به این کافه رفته اید ، یا چیزی شبیه به این ر قبلا جایی دیده اید ، حتما نظرات و تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

آیا این مطلب مفید بود؟

2 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

علی

بسیار زیبا بود من که عاشق مردم و کشور کره جنوبی هستم لذت بردم ممنون

انتشار:06 تیر 1395

آیا این دیدگاه مفید بود؟

دکتربهاره دادرس

بسیار جالب و رمانتیک بود لذت بردم سپاس :)

پدرام ادیب

خانم دکتر کمتر میاین این روزا هاااااااا مرسی که به نوشته های من باز هم لطف داشتین ممنون از شما

11 آبان 1394

انتشار:11 آبان 1394

آیا این دیدگاه مفید بود؟

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.