karnaval.ir

واحد تبلیغات

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

24 آبان 1400

به روز رسانی

05 تیر 1402

جام جهانی فوتبال در کنار رقابت‌های المپیک، مهم‌ترین رویدادهای دنیای ورزش هستند. تا آغاز جام جهانی 2022، که به میزبانی قطر برگزار می‌شود، مدت زیادی باقی نمانده و بهتر است که هرچه سریع‌تر برای رزرو محل اقامت خود اقدام کنید.

تماشاگران جام جهانی قطر موظف هستند که پس از تهیه بلیت دیدارها، محل اقامت خود را نیز مشخص کنند. با توجه به اینکه پیش‌بینی می‌شود در جام جهانی قطر تعداد قابل توجهی از ایرانیان برای حمایت از تیم ملی به این کشور سفر کنند، لازم دانستیم که توضیحاتی را درباره چگونگی اقامت در شهر دوحه، پایتخت این کشور، ارائه دهیم.

پیش از معرفی هتل‌های دوحه، با انواع اقامتگاه‌های تعبیه‌شده توسط میزبان جام جهانی آشنا می‌شویم.

اقامت در قطر

کشور قطر، میزبان رقابت های جام جهانی 2022، چهار نوع اقامتگاه را ویژه جام جهانی قطر تدارک دیده است، که به شرح زیر هستند:

1. هتل

2. کابین‌های کشتی کروز

3. آپارتمان و ویلا

4. اقامتگاه‌هایی به نام Fan Village 

پیش از معرفی هتل‌های دوحه، مختصرا به معرفی سایر اقامتگاه‌های قطر می‌پردازیم.

کابین‌های کشتی کروز

حجم عظیم مسافرانی که قرار است به بهانه رقابت‌های جام جهانی وارد کشور قطر شوند، احتمالا فراتر از ظرفیت‌های این کشور باشد؛ به همین دلیل میزبان جام جهانی 2022 در اقدامی جالب دو کشتی کروز را که روی هم حدود 4000 کابین دارد، برای میزبانی از گردشگران فراهم کرده است.

آپارتمان و ویلا

یکی دیگر از راه‌های اقامت در قطر، استفاده از آپارتمان‌ها و ویلاهاست. این گزینه برای افرادی که تمایلی به اقامت در هتل ندارند، می‌تواند گزینه مناسبی باشد؛ همچنین که از تنوع بسیار بالاتری نسبت به هتل‌ها برخوردارند. هزینه اقامت در آپارتمان و ویلاهای قطر در زمان جام جهانی، از 300 ریال قطر شروع می‌شود و ممکن است تا 3200 ریال قطر هم هزنیه داشته باشد.

اقامتگاه‌های اقتصادی Fan Village

هزینه رفت‌وآمد و خوراک در مدت زمان استقرار در کشور قطر، ممکن است برای بعضی از فراد آنقدر زیاد باشد که حتی از اقامت در مکان‌های معمولی هم پرهیز کرده و اقتصادی‌ترین گزینه را انتخاب نمایند. Fan Villages همانطور که گفته شد اقامتگاه‌های کابین‌ شکلی هستند که متراژ پایینی دارند و فقط از امکانات اساسی برخوردارند. این اقامتگاه‌های کابین شکل، ظرفیت دو نفر را دارند و قیمت آن‌ها از شبی 740 ریال قطر آغاز می‌شود.

اکنون که با سایر روش‌های اقامت در قطر آشنا شدیم، قصد داریم بهترین هتل های دوحه را معرفی کنیم.

اقامت در هتل

هتل‌ها معمولا اولین انتخاب هر گردشگری برای اقامت در شهر یا کشور مقصد محسوب می‌شوند. در شهر دوحه نیز، به‌عنوان برنامه ویژه قطر برای جام جهانی ۲۰۲۲، هتل‌های متعددی با امکانات برجسته آماده میزبانی از تماشاگران این رویداد بزرگ ورزشی هستند. مسافران جام جهانی باید انتظار هتل‌هایی از 3 تا 5 ستاره را داشته باشند. همچنین قطر برای میزبانی از تماشاگران جام جهانی، 16 هتل شناور را در کنار ساحل برای اقامت مسافران تدارک دیده ‌است.

اگر بخواهیم بهترین و محبوب‌ترین هتل‌های شهر دوحه را نام ببریم، می‌توانیم به هتل موندریان، هتل ازدان پلاس، هتل ریتز کارلتون، هتل فورسیزن، هتل میلنیوم پلازا، هتل اس.تی رجیس، هتل زباراح، هتل اینترکانتیننتال و... اشاره کرد. در این نوشته به معرفی چند مورد از هتل‌های دوحه و امکانات آن‌ها می‌پردازیم.

1. هتل موندریان دوحه

هتل موندریان دوحه یکی از بهترین و شیک‌ترین هتل‌های موجود در کشور قطر است. این هتل دارای بیست و چهار طبقه، ۲۱۱ اتاق و ۵۹ سوییت مجهز می‌باشد و  از آن‌جا که در نزدیکی برج‌های زیگ‌زاگ قرار دارد، دسترسی افراد توریست به مراکز خرید را بسیار آسان کرده است.

2. هتل میلینیوم پلازا دوحه

هتل میلنیوم پلازا، در منطقه تجاری السد ساخته شده است و در فاصله کمی از کورنیش دوحه قرار دارد، که مکان مناسبی برای پیاده‌روی عصرگاهی و تماشای قایق‌های سنتی به حساب می‌آید. جاذبه‌هایی مانند موزه ملی قطر، گالف مال، لاگونا مال و فستیوال‌سیتی دوحه در نزدیکی این هتل قرار گرفته‌اند.

3. هتل اس.تی رجیس دوحه

بدون شک هتل اس.تی رجیس، واقع در دوحه، یکی از بهترین هتل‌های پنج ستاره کشور قطر است که معماری عربی و کلاسیک آن بسیار مورد توجه گردشگران است. این هتل ویو بی‌نظیری دارد و دارای خدمات مخصوص ماساژ، اسپا و ساحل اختصاصی جهت استراحت و حمام آفتاب می‌باشد.

4. هتل زباراح دوحه

به‌عنوان آخرین نمونه، هتل زباراح یک هتل سه‌ستاره است، که نسبت به دیگر هتل‌های دوحه امکانات کمتری دارد اما قیمت آن نیز به نسبت دیگر هتل‌های این شهر مناسب‌تر است. این هتل دارای ۴۵ اتاق نسبتاً بزرگ است که تقریباً سوییت مانند هستند.

هتل را ارزان و امن رزرو کنید!

اکنون که بهترین هتل‌های دوحه را معرفی کردیم، این سوال پیش می‌آید که رزرو این هتل‌ها چگونه است؟ اولین راه مراجعه به وبسایت رسمی جام جهانی قطر و ورود به صفحه رزرو (Book) می‌باشد. اما راه دوم، استفاده از تورهای جام جهانی از طریق آژانس‌های مسافرتی است.

اگر قصد دارید برای اقامت در شهر دوحه، جهت تماشای دیدارهای جام جهانی قطر، رزرو هتل انجام دهید، می‌توانید فلای تودی را انتخاب کنید. برای رزرو هتل خود کافیست مقصد یا نام هتل، تاریخ ورود و خروج، تعداد مسافرین و تعداد اتاق را وارد نمایید تا در کمترین زمان بهترین قیمت‌ها به همراه اطلاعات کاملی از هتل‌ها برای شما نمایش داده شود. با استفاده از خدمات رزرواسیون آنلاین فلای تودی، دیگر نگران پرداخت هزینه سفر در کشورهای خارجی و یا نداشتن کارت‌های اعتباری نباشید.

کلام آخر

یکی از ارکان اصلی برنامه ویژه قطر برای جام جهانی ۲۰۲۲، تدارک اقامتگاه‌های مختلف مانند کابین‌های کشتی، آپارتمان و ویلا، هتل و... است. در این نوشته به اسامی هتل‌های دوحه اشاره و چند مورد از محبوب‌ترین آن‌ها را معرفی کردیم.

دو مسیر برای رزرواسیون هتل در کشور قطر وجود دارد، که مراجعه به وبسایت رسمی و پرداخت ارزی ممکن است برای ایرانیان دشوار باشد. راه دیگر استفاده از آژانس‌های مسافری برای رزرو هتل‌ها است. خدمات آنلاین فلای تودی، با صرفه‌جویی در وقت و هزینه شما، می‌تواند بهترین امکانات را در اختیار شما قرار دهد.

 

اين مطلب صرفا جنبه تبليغاتي دارد و کارناوال هيچ مسئوليتي در رابطه با آن را نمي‌پذيرد.

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.