karnaval.ir

یزدان مرشدزاده

انتشار

06 شهریور 1395

به روز رسانی

15 شهریور 1398

شما تصمیم می گیرید و انجام می دهید. این جمله چه معنایی دارد؟ زمانی که قصد سفر دارید اگر از لحاظ مالی هیچ دغدغه ای نداشته باشید به راحتی به مقصد خود می روید و تصمیم خود را به فعل می رسانید. بطور مثال صرف صبحانه با یک اختاپوس بزرگ و یا پرواز با یک هلیکوپتر برای بذت بردن از یک #کوه آتشفشان. همه ی این مقاصد می توانند لذت بخش ولی در عین حال بسیار گران باشند.

به هنگام سفر اگر نگران خرج و مخارج خودت نباشید حتی به آسمان و فضا هم میتوانید بروید و شاید از سفری لوکس نیز فراتر باشد.

در این مطلب مقاصدی را بررسی خواهیم کرد که از نظر اقتصادی باید در سطح بالایی قرار داشته باشید تا بتوانید به آن ها بپردازید. به یاد داشته باشید که این سفرها باید با پشتوانه ی مالی زیادی صورت بگیرد.

همراه با کارناوال باشید.

مقاصد گران قیمت برای سفر

1) هلی هایکینگ | آلاسکا

شاید جالب باشد تا سوار بر هلیکوپتر شوید و از #کوهستان بالا بروید. البته زمانی که به #یخچال های طبیعی می رسید ماجراجویی آغاز می شود. تصور کنید با امکاناتی کامل و آموزش هایی از قبل فرا گرفته شده سوار هلیکوپتر می شوید و شما را بر روی یخچال های طبیعی پیاده می کنند. حال باید چه کرد؟ درست حدس زدید، شما وارد #غارهای یخی می شوید و به ماجراجویی می پردازید.

این یکی از بهترین روش ها برای درک و لمس #طبیعت بکر و وحشی آلاسکا به حساب می آید.

شرکت Alpine Air Alaska این امکان را به شما می دهد تا چند یخچال طبیعی را کاوش کنید و از زیبایی ها آن ها لذت ببرید. 

قیمت این فعالیت از 1250$ برای هر نفر آغاز می شود و تجربه ای فوق العاده به حساب می آید.

مقاصد گران قیمت برای سفر
مقاصد گران قیمت برای سفر

2) زندگی به سبک آسپن | کلورادو

شهر #آسپن یکی از مقاصد گردشگران و مسافران در فصل تابستان به حساب می آید. این شهر با جمعیت کمی که دارد ولی هتل ها و خانه های لوکس و گرانقیمت زیادی را در خود جای داده است.

از این مکان های لوکس و زیبا می توان به Castle Rim اشاره کرد. این مکان با وسعتی 750 متر مربعی می تواند بهترین برای اقامت به حساب بیاید. امکاناتی که در داخل آن قرار گرفته کاملا لوکس و چشم نواز می باشد. منظره ی روبروی شما ارتفاعات زیبای کوهستانی خواهد بود و این حسی سرشار از انرژی در کنار آرامش را به شما می دهد.

این بنا دارای 6 اتاق است ولی بالکنی اختصاصی ساخته شده که جکوزی مناسبی در آن قرار گرفته است. سالن غذا، باشگاه و استخر از دیگر امکانات می باشند.

قیمت اقامت در این مکان شبی بین 18 تا 25 هزار دلار می باشد.

مقاصد گران قیمت برای سفر
مقاصد گران قیمت برای سفر
مقاصد گران قیمت برای سفر

3) تماشای آسمان شب | هاوایی

#جزیره ی هاوایی مقصد بسیاری از گردشگران محسوب می شود و با طبیعت و سواحل زیبا در کنار جنگل هایش تجربه ی سفر حیرت انگیزی را به ارمغان خواهد آورد. حال بیایید کمی فراتر از تصوراتمان فکر کنیم. شب شده و همه جا تاریک و آرام است، سوار بر هلیکوپتر به ساحل می رسید و سپس سوار بر یک قایق لوکس تفریحی می شوید و با سرعت ملایمی از ساحل دور می شوید.

کمی بعد قایق بر روی آب ها ثابت مانده و زمانی که به بالای سر خود نگاه می کنید شگفت زده خواهید شد. آسمان شب شما را در آغوش می کشد و با خود به کهکشان ها می برد.

شما می توانید از آسمان شب لذت ببرید و شام خود را نیز در همان لحظه میل کنید.

هزینه ی این سفر 20 هزار دلار خواهد بود.

مقاصد گران قیمت برای سفر

4) تور دوئل با آتشفشان | واشنگتن

طبیعت در همه ی اشکال زیباست حتی آتشفشان هایش. توری به مدت یک روز شما را به دنیایی دیگر خواهد برد. ابتدا به جنگل های اطراف واشنگتن می روید و بعد از ماجراجویی در طبیعت و مشاهده ی خرس ها و گرگ ها و ... سوار بر هلیکوپتر خواهید شد و به سمت کوه آتشفشان پرواز می کنید. قبل از پرواز شما از پارک ملی Mount Rainier دیدن کرده اید.

بعد از کمی پرواز به دهانه ی آتشفشان می رسید و این جا هیجان تمام وجود شما را فرا می گیرد.

این کوه آنتشفشان که Mount St. Helens نام دارد هم اکنون آرام گرفته ولی می توان مواد مذاب را بر فراز آن دید.

مقاصد گران قیمت برای سفر
مقاصد گران قیمت برای سفر
مقاصد گران قیمت برای سفر

5) هتل های خاص ورمونت و ماساچوست

هتل هایی در این شهرها وجود دارند که تنها به دلیل هتل ها و رستوران هایشان نزد مسافران و گردشگران بسیار محبوب هستند. این هتل ها که Marlowe Hotel و Taconic Hotel نام دارند می توانند مکان مناسبی برای اقامت شما به حساب بیایند.

هزینه ی برای اقامت در این هتل ها شبی 16 هزار دلار خواهد بود.

مقاصد گران قیمت برای سفر

6) هتل Bel-Air | لس آنجلس

هتلی را تصور کنید که استخر، جکوزی، بالکن و ... اختصاصی را در اختیار شما می گذارد. این هتل که در لس آنجلس قرار دارد می تواند اقامتی لوکس و رویایی را برای شما به ارمغان بیاورد.

جالب است بدانید که در هر اتاق پیانویی قرار گرفته است و شما میتوانید در وقت های آزاد از آن استفاده کنید.

هزینه برای 2 شب اقامت 55885 دلار می باشد.

مقاصد گران قیمت برای سفر
مقاصد گران قیمت برای سفر

7) صبحانه ی آکواریومی | آکواریوم Monterey | کالیفرنیا

در کنار اختاپوسی عظیم الجثه و دیگر موجودات دریایی صبحانه ی خود را با دوستانتان میل کنید و این روز تبدیل به یکی از خاطره انگیز تریم روزهای شما می شود.

شما می توانید به همراه 5 تن از دیگر دوستانتان به آکواریوم بروید و در حالت کاملا اختصاصی از دست پخت آشپز معروف، Cindy Pawlcyn لذت ببرید. به نظر می رسد تجربه ای کاملا متفاوت و جالبی خواهد بود.

باید به این نکته اشاره کرد که در این آکواریوم 35,000 موجود دریایی گوناگون زندگی می کند.

هزینه برای 6 نفر 4400 دلار خواهد بود.

مقاصد گران قیمت برای سفر
مقاصد گران قیمت برای سفر

8) Amangani | وایومینگ

هتلی لوکس و زیبا را تصور کنید که تنها محوطه ی بیرونی آن برابر با 7,000 فوت می باشد و منظره ای زیبا را به نمایش می گذارد.

شما این امکان را دارید که از انواع اتاق ها یکی را انتخاب کنید ولی این را بدانید که تمامی این اتاق ها دارای مناظری فوق العاده زیبا هستند. از امکانات این هتل می توان به پیست اسکی، محوطه ی اسب سواری، دوچرخه سواری و ماهیگیری و ... اشاره کرد.

جالب است که بدانید از این هتل تا پارک ملی یلواستون تنها 1 ساعت راه است.

مقاصد گران قیمت برای سفر
مقاصد گران قیمت برای سفر

سخن آخر

نظر شما درباره ی این مقاصد گران قیمت چیست؟

دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

آیا این مطلب مفید بود؟

6 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

محمد

نظر ما اینست که فقط میسوزیم... اونم بدجوراااااااا

انتشار:08 مهر 1395

آیا این دیدگاه مفید بود؟

مسیح

با سلام ممنون از اطلاعاتی که در اختیار ما میذارین فقط هیچ کودوم از این هتلها نماز خونه نداشتن

انتشار:07 شهریور 1395

آیا این دیدگاه مفید بود؟

رضا

سلام مناظرومکان هایی که نشان دادید بسیار زیبا است و جالب ولی ما که هیچ وقت نداریم ونمی توانیم استفاده کنیم تنها باعث می شود که بدانیم چقدر بدبختیم

انتشار:07 شهریور 1395

آیا این دیدگاه مفید بود؟

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.