karnaval.ir

پرستو مقدم

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

01 آبان 1396

به روز رسانی

15 شهریور 1398

این روزها دیگر همه توانایی این را دارند که مسافرت کنند؛ مثل قدیم ها نیست که سفر تنها مخصوص قشری خاص از جامعه باشد یا آن که تنها اشراف زادگان برای تحصیل و گشت و گذار به دیار دور دست بروند. امروز هر کسی می تواند برای چند روزی به تعطیلات برود و خاطراتی خوش برای خود رقم بزند. در همین راستا انواع گوناگونی از سفر با توجه به سلیقه یا گاهی بودجه ی افراد شکل گرفته است. برخی سفرهای خود را لوکس و گران قیمت برگزار می کنند و گروهی دیگر ترجیح می دهند با هزینه ی کمتر مسافرت کنند. ما در هر کدام از این دو گروه که قرار بگیریم، انتخاب هایی متفاوت برای نوع اسکان و غذایی که در طول سفر می خوریم، خواهیم داشت. 

فست فودها از آن دست غذاهایی هستند که همیشه پرطرفدار بوده اند و در اکثر رستوران ها با قیمت های مقرون به صرفه سرو می شوند؛ به همین علت است که برای سفرهایی با بودجه ی کمتر مناسبند.

شهر تفلیس در کشور گرجستان، با ظاهر تمیز و اروپایی خود، در چند سال اخیر طرفداران بسیاری میان مردم کشورهای آسیایی از جمله ایران پیدا کرده است؛ پس بد نیست با انواع رستوران ها و اغذیه فروشی های این کشور آشنا شویم. از رستوران های لوکس و گران این شهر گرفته تا فست فودها و کافه های کوچک در تفلیس را به مرور به شما معرفی خواهیم کرد؛ اما امروز تصمیم داریم گردشی میان فست فودهای شهر داشته باشیم و ببینیم برای خوردن یک پیتزا یا انواع ساندویچ های خوش طعم، باید به کجا برویم. به همین علت تصمیم گرفتیم فهرستی از برترین فست فودهای این شهر تهیه کنیم و آن را با شما دوستان کارناوالی به اشتراک بگذاریم. با کارناوال به بازدید از فست فودهای تفلیس بیایید و سفری خوشمزه در کنار ما تجربه کنید...

ورود به صفحه اختصاصی راهنمای سفر به تفلیس

1- فست فود مک دونالد | McDonald's Fast food

رستوران قدیمی و شناخته شده ی مک دونالد یا نام درست تر آن مک دونالدز (McDonald's) از سال 1940 تا کنون با بیش از ۳۵٬۰۰۰ شعبه در ۱۱۹ کشور در حال فعالیت است. این رستوران محبوب، شعبات بی شماری در سر تا سر جهان دارد و افراد زیادی همه روزه برای چشیدن طعم یک همبرگر بی نظیر به آن مراجعه می کنند. 

شهر تفلیس چهار شعبه از مک دونالدز را در خود جای داده که کارناوال در آینده ی نزدیک به سراغ تک تک آن ها خواهد رفت و اطلاعات دقیقی از سطح هزینه و آدرس هر یک به شما ارائه خواهد داد. 

مک دونالدز

سخن آخر

در کنار هم فست فودهای برتر شهر تفلیس را یک به یک از نظر گذراندیم و با خصوصیات هر یک تا حدودی آشنا شدیم. نظر شما در ارتباط با سطح قیمت های این رستوران ها چه بود؟

کدام مورد از نظر شما کیفیت بهتری داشت و می توانست برای مسافران انتخاب بهتری باشد؟

اگر تجربه ای از سفر به این کشور و مراجعه به فست فود فروشی هایش دارید، ما را نیز از تجاربتان مطلع سازید.

آیا این مطلب مفید بود؟

1 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

علی

با سلام و خسته نباشید.
بسیار ممنون از زحماتتون. بی نظیر هستین 
یک پیشنهاد داشتم. لطفا اگر امکانش هست در مورد حلال بودن غذاهای کشورهای مختلف هم توضیحات جانبی رو اضافه کنید. بسیار ممنون 

انتشار:04 آبان 1396

آیا این دیدگاه مفید بود؟

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.