karnaval.ir

مهدیه اکبری پارسا

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

03 تیر 1398

به روز رسانی

15 شهریور 1398

به نقل از وبسایت چمدان، امروز 3 تیر، اولین قطار بین المللی تهران-تبریز-وان به راه افتاد و پیش بینی می شود قطار تهران-آنکارا نیز تا 10 روز آینده به راه بیفتد. 

در راستای همین خبر، محمد رجبی، مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا در مراسم راه اندازی قطار اعلام کرد: 

 قطار تهران – تبریز – وان ساعت ۹:۳۰ صبح امروز دوشنبه از تهران حرکت کرد‌‌ و شامگاه امروز به شهر تبریز می‌رسد. این قطار از ایستگاه تبریز نیز مسافرگیری و ساعت ۲۲:۳۰ به سمت ایستگاه مرزی رازی حرکت می‌کند. مسافران در ایستگاه رازی از قطار پیاده شده و تشریفات گمرک و گذرنامه (خروج از ایران) را انجام می‌دهند. سپس قطار به سمت ایستگاه مرزی کاپیکوی در راه‌آهن ترکیه حرکت کرده و در این ایستگاه نیز مسافران از قطار پیاده شده و تشریفات گمرک و گذرنامه (ورود به کشور ترکیه) را انجام خواهند داد و بر اساس توقفات مرزی و تشریفات اعلام شده در هر ایستگاه، حدود دو ساعت این مراحل طول می‌کشد. 

آقای رجبی در ادامه افزود: 

قطار پس از حرکت از ایستگاه کاپیکوی حدودا ساعت ۸:۰۰ صبح روز سه‌شنبه به وقت ترکیه وارد ایستگاه مقصد یعنی وان می‌شود که در مجموع مدت زمان انجام این سفر در مسیر رفت یا برگشت حدودا ۲۴ ساعت است.

مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا در مورد روش های خرید بلیت چنین توضیح داد: 

امکان خرید بلیت این قطار از همه کانال‌های فروش بلیت قطار از جمله دفاتر فروش سامانه ۱۵۳۹ و سایت رجا امکان‌پذیر است.

ایشان در انتهای مصاحبه خود به قیمت بلیت قطار اشاره کرد و گفت: 

قیمت بلیت قطار تهران- وان در حال حاضر با احتساب تخفیفات قابل ملاحظه نسبت به نرخ اصلی آن که در جدول کرایه‌های مشترک راه‌آهن‌های خاورمیانه، در مسیر رفت یا برگشت (بلیت یکسره) به میزان ۲۲۵ هزار تومان بزرگسال و ۱۳۰ هزار تومان خردسال است که البته تخفیفات ارائه شده به صورت موقت است.

اخبار روز گردشگری را در کارناوال دنبال کنید. 

خاطرات خوبم از زندگی بین سبزی جنگل و کوه، آبی دریا، سپیدی عطر بهارنارنج، قرمزی تمشک‌های وحشی، نارنجی پرتقالها، بارانهای گاه و بی‌گاه و تاب خوردن بر درخت گردوی مهربان حیاط خانه‌مان در رامسر زیبا چرخ می خورد و روحم را سیراب می کند. تمام

...

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.