karnaval.ir

کارناوال

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

18 فروردین 1397

به روز رسانی

23 تیر 1399

به نقل از خبرگزاری دیلی میل، شرکت اوریون اسپن (Orion Span) اعلام کرده است که اولین هتل فضایی لوکس نهایتا در عرض چهار سال آینده در مدار قرار می گیرد و حداکثر در 5 سال آینده قابل بهره برداری است. این هتل به مهمانان اجازه می دهد تا جاذبه صفر را تجربه کنند، چشم انداز خیره کننده ای از زمین داشته باشند و طلوع و غروب خورشید را از نمایی حیرت انگیز به تماشا بنشینند. اما این اقامت رویایی ارزان نیست و حدود 9.5 میلیون دلار برای 12 روز آب می خورد. 

این خبر روز گذشته و در نشست فضایی در سن خوزه اعلام شد و حیرت بسیاری را برانگیخت. این هتل فضایی، به نام ایستگاه آرورا، در هر دوره می تواند پذیرای چهار مسافر و دو خدمه باشد و اقامتی متفاوت را برای افراد رقم بزند. این هتل هر دو ساعت یک بار به دور زمین می چرخد و مسافران می توانند در هر روز شاهد 16 طلوع و غروب باشند.

اوریون اسپن توسط شخصی به نام فرانک بانگر (Frank Bunger) تاسیس شد و با این شعار آغاز به کار کرد: "ساخت و نگهداری جوامع انسانی در فضا، قابل دسترس برای همه"

بانگر درباره این پروژه گفت:

ما ایستگاه آرورا را برای ایجاد یک مقصد کلیدی در فضا طراحی کردیم. پس از راه اندازی، ایستگاه آرورا در کمترین زمان به بهره برداری می رسد، مسافران را سریع تر و با قیمت پایین تر از آنچه که قبلا دیده شده، به فضا می برد و تجربه ای فراموش نشدنی را برای شان به ارمغان می آورد. وقتی آنها از این سفر باز می گردند نیز با آنها مانند قهرمانان رفتار خواهیم کرد و خوشامدگویی جانانه ای برای شان ترتیب خواهیم داد.

به نظر می رسد که طراحی این هتل با قسمت های کوچک صورت گرفته است تا در آینده به راحتی قابل توسعه باشد. مسافران علاوه بر اقامتی خاص می توانند بیشتر سر از زندگی فضانوردان در بیاورند و تجربه های تازه ای به دست بیاورند. 

بانگر درباره خدمات این هتل فضایی توضیح داد:

آرورا مانند سایر هتل ها خدمات خانه داری و مهمان داری خوبی را عرضه می کند. ایستگاه آرورا فوق العاده و همه کاره است و خدماتی فراتر از خدمات یک هتل را دارد. طراحی ما به گونه ای است که به راحتی می توانیم ظرفیت اضافه کنیم. این ما را قادر می سازد تا به راحتی با تقاضای بازار رو به رو شویم و هیچ وقت مشکل کمبود جا نداشته باشیم. همانطور که ایستگاه آرورا با تقاضای بازار رشد می کند، می توانیم ظرفیت خود را در ایستگاه و ایستگاه های فضایی آینده به فروش برسانیم و حتا آنها را برای قرارها و یا زندگی اجاره دهیم. این شرکت امیدوار است که در آرورا به فروش و یا اجاره فضا بپردازد؛ به این ترتیب مردم می توانند به آنجا بروند یا زندگی کنند.

آرورا با الهام از ایستگاه فضایی بین المللی ساخته شده است اما ابعادی کوچکتر دارد. این هتل اندازه کابین یک جت بزرگ است که طول آن به 13.3 متر و پهنای آن به 4.3 متر می رسد و حدود 160 متر مکعب حجم دارد. این هتل به عنوان یک اقامت لوکس طراحی شده است و  اینترنت بی سیم با سرعت بالا نیز دارد تا برای برقراری ارتباط با دوستان و خانواده، به مشکلی بر نخورید.

بانگر وعده داده که این هتل در سال 2021 آماده خواهد شد. به منظور اطمینان از ایمنی مهمانان، آنها پیش از رفتن به فضا تحت یک رژیم آموزشی سه ماهه در تگزاس قرار می گیرند.

هتل فضایی

هتل فضایی

هتل فضایی

ویدیویی از هتل فضایی را به تماشا بنشینید

...

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.