karnaval.ir

کارناوال

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

16 آذر 1397

به روز رسانی

15 شهریور 1398

شاید بارها و بارها در مورد فودکورت های تهران شنیده و حتا تجربه مراجعه به آنها را داشته باشید. بد نیست در اینجا تعریفی از این مکان داشته باشیم و به شما بگوییم فودکورت چیست؟ فودکورت مانند میدانی است که درآن انواع غذاها، دسرها، سالادها و حتا نوشیدنی ها گرد هم آمده اند و دست شما را برای انتخاب باز می گذارند. منوی فودکورت یک منوی واحد نیست بلکه در آن انواع مختلف منو از رستوران ها و کافه های متنوع پیش روی تان قرار می گیرد و می توانید به راحتی آنچه را که می خواهید پیدا کنید.

اگر در پایتخت زندگی می کنید و یا مسافر این شهر هستید، بد نیست نگاهی به این لیست بیندازید و با انتخاب از میان یکی از فودکورت های تهران مانند فودکورت سانا، فودکورت ارگ و .... تجربه ای تازه برای خود خلق کنید. با کارناوال همراه باشید تا با نام و آدرس این فودکورت ها آشنا شوید. البته باید بگوییم که پایتخت تعداد زیادی از فودکورت ها را در خود جای داده و در اینجا تنها تعدادی از آنها را به شما معرفی می کنیم. برای انتخاب این فودکورت ها معیارهایی همچون پراکندگی در سطح شهر، فضای باز یا بسته، تراس، تنوع غذایی و برندها و ... در نظر گرفته شده اند.

سخن آخر

گشتی خوشمزه در پایتخت زدیم و با فودکورت های تهران آشنا شدیم. این مکان ها انتخاب خوبی برای صرف غذا هستند و می توانند پاسخگوی همه سلیقه ها باشند.

تا به حال تجربه صرف غذا در فودکورت ها را داشته اید؟

کدام یک از این فودکورت ها را امتحان کرده اید؟

منتظر دیدگاه های تان هستیم.

...

آیا این مطلب مفید بود؟

6 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

meysam ahmadpoor

فودکورت هایی که معرفی کردید از لحاظ کیفیت غذایی واقعا خوب هستند اکثرشون .

انتشار:14 فروردین 1399

آیا این دیدگاه مفید بود؟

حاج على

حرف ندارید واقعا برای اطلاعات دقیقتون که در اختیار ما میگذارید .

انتشار:05 فروردین 1399

آیا این دیدگاه مفید بود؟

خسرو شاهى

فود کورت های تهران از نظر کیفیت واقعا عالی هستند و همه خوشمزه .

انتشار:22 اسفند 1398

آیا این دیدگاه مفید بود؟

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.