karnaval.ir

کارناوال

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

25 اردیبهشت 1398

به روز رسانی

15 شهریور 1398

به نقل از ایسنا، محمدرضا کارگر -مدیر اداره کل موزه‌ها- اعلام کرد:

موزه‌های زیرنظر این سازمان شنبه (۲۸ اردیبهشت) در روز جهانی موزه رایگان است. همچنین دو ساعت بیشتر از روزهای دیگر یعنی تا ساعت ۲۰ امکان حضورِ گردشگران و علاقه‌مندان در این موزه‌ها فراهم است.

او با اشاره به این که قرار است از شنبه (۲۸ اردیبهشت) تا چهارشنبه (اول خرداد)، مراسم‌ و برنامه‌های مختلفی همزمان با این روز و آغاز هفته میراث‌ فرهنگی برگزار شود، گفت:‌

شنبه ۲۸ اردیبهشت ایکوم ایران و اداره کل موزه‌ها برنامه‌ای با حضور رئیس سازمان میراث‌ فرهنگی در فرهنگستان هنر برگزار می‌کنند.

برخی موزه هایی هم که زیر نظر سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نیستند نیز در این زمینه اعلام آمادگی کره اند. موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نیز در اطلاعیه ای اعلام کرده است که بازدید از این موزه نیز در روز ۲۸ اردیبهشت برای عموم رایگان است و علاقه‌مندان می‌توانند در ساعت‌های کاری از ساعت ۱۳:۳۰ تا 21:00 از این مجموعه بازدید داشته باشند. بازدید از موزه ملی ملک تهران هم در این روز رایگان است و زمان بازدید را از ساعت ۹:۱۵ تا ۱۶:۴۵ اعلام کرده اند.

موزه ایران باستان

اخبار روز گردشگری را از کارناوال دنبال کنید.

...

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.