karnaval.ir

زهرا میرزایی

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

23 بهمن 1395

به روز رسانی

11 مهر 1398

بهترین هتلی که تا به امروز در آن اقامت کرده اید چه هتلی بوده است؟

چه ویژگی هایی سبب شده تا شما آن هتل را به عنوان بهترین، انتخاب و به دیگران معرفی کنید؟

طبعا برای انتخاب بهترین مکانِ اقامت، هر کس ملاک های خاصی دارد اما مواردی که اکثرا بر آن اتفاق نظر دارند، امکانات خوب رفاهی، غذای خوب و خوش طعم در محلی تمیز و بهداشتی می باشد. این روزها در همه ی کشورها، هتل هایی با رنگ و طرح های گوناگون ساخته شده است؛ موضوعی که انتخاب را برایمان سخت تر می کند. صاحبان هتل ها نیز برای جلب مشتری از هر ترفندی استفاده می کنند و هر یک سعی دارند ویژگی شاخصی در اقامتگاهشان به وجود آورند تا میزبان افراد بیشتری باشند.

کارناوال تا به امروز به هتل زیادی سر زده که هر یک خصوصیات جذابی داشته اند مانند:

هتل بوک اند بد توکیو | لذت کتاب خوانی در تخت خواب

هتل شروود آنتالیا | نگین پنج ستاره لارا

این بار می خواهیم به مکانی برویم که در آن علاوه بر اقامتی راحت، می توان در کنار زرافه ها غذا خورد. در دل قاره ی سرسبز و وسیع آفریقا هتلی به نام مانُور زرافه ( Giraffe Manor ) ساخته اند که ساکنان آن می توانند هر روز صبح صبحانه ی خود را در کنار زرافه ها و حتی پشت یک میز صرف کنند. ویژگی منحصر به فردی که باعث شده گردشگران از اقصی نقاط دنیا برای اقامت به هتل مانور زرافه بروند و خاطراتی باورنکردنی در ذهنشان حک کنند.

اگر شما هم دوست دارید در جوار زرافه ها باشید و هر روز از پنجره اتاقتان به تماشای زرافه ها بنشینید، همراه کارناوال باشید تا به هتل مانور زرافه در کشور کنیا در قلب آفریقا برویم.

هتل مانور زرافه

چرا هتل مانور زرافه؟


- از مشهورترین هتل های کنیاست.

- در همه جای این هتل زرافه ها آزادانه به این سو و آن سو می روند.

- در مکانی خوش منظره و دیدنی قرار دارد.

هتل مانور زرافه
هتل مانور زرافه
photo by posel2427

نگاهی به هتل زرافه | giraffe manor hotel

نام کشورهای آفریقایی که به میان می آید ناگهان به یاد جنگل های انبوه، حیوانات گوناگون و مردمان زیبای سیاه پوستش می افتیم؛ تصوری که هر کسی را وسوسه می کند به آفریقا سفر کرده و از جذابیت های گردشگری آن دیدن نماید.

دلیل اصلی مورد توجه قرار گرفتن آفریقا موقعیت جغرافیایی آن است؛ قاره ای که از خط استوا شروع می شود و میزبان انواع گونه های گیاهی و حیوانی است. آن قدر محیط زیست این قاره جالب و شگفت انگیز می باشد که گردشگران زیادی فقط برای تماشای طبیعت زیبای آن به آفریقا می روند.

 به مرور زمان سرمایه داران از محیط ناب این قاره استفاده کرده و برای گردشگران شرایطی مناسب را به وجود آورده اند. در همین راستا ایده ای نو به ذهن یکی از شهروندان آفریقایی رسید. او می خواست مکانی را بسازد که گردشگران بتوانند در حین اقامت، غذا خوردن و تفریح با حیوانات نیز تعاملی دوستانه برقرار کرده باشند.

اینجا بود که جرقه ای در صنعت گردشگری آفریقا زده شد. در سال 1932 میلادی در محله ی کارن ( karen ) از توابع شهر نایروبی کشور کنیا، هتلی کوچک و منحصر به فرد توسط سر دیوید دانکن ( Sir David Duncan ) ساخته شد که زرافه ها به راحتی در محیطش قدم می زنند! آن ها سرشان را از پنجره های این اقامتگاه داخل کرده و اجازه می دهند ساکنان هتل آن ها را نوازش کنند!

هتلی چهار ستاره که خدمات بسیار خوب و مناسبی به میهمانانش ارائه می دهد. تصور کنید در حال خوردن صبحانه هستید و زرافه ای زیبا، آرام گردن باریک و بلندش را از پنجره ی کنار شما داخل می آورد و با چشمان معصومش درخواست غذا دارد.

بله 8 زرافه در این هتل نگهداری می شوند، کاری که در این کره ی خاکی نادر و جالب است به همین منظور این هتل توانسته توجه گردشگران زیادی را به خود جلب نماید. در ضمن مانور زرافه دقیقا در کوهپایه ی کلیمانجارو قرار گرفته و هنگام غروب خورشید سایه ی بلندی از این کوه محوطه ی هتل را در بر می گیرد و منظره ای زیبا و فوق العاده را پدید می آورد که زیبایی و جذابیت هتل را به مرحله ی اعلا می رساند.

سالی که هتل مانور زرافه آغاز به کار کرد را 1930 میلادی می دانند بنابراین اگر این هتل را برای اقامت انتخاب می کنید انتظار هتلی مدرن و نو ساز را نداشته باشید. البته تا به امروز چندین بار بنای این اقامتگاه بازسازی شده است ولی خدماتی در حد هتل های 4 ستاره را به شما ارائه می دهد و مطمئنا اقامتی خوب را در این مکان خواهید داشت.

هتل زرافه آفریقا
photo by Marco Cazzato
هتل زرافه آفریقا
photo by posel2427
هتل زرافه آفریقا

هتل زیبا و دیدنی مانور زرافه را در ویدیو تماشا نمایید.

 

ورودی هتل منحصر به فرد مانور زرافه

شما شاید تصاویر زیادی از هتل مانور زرافه دیده باشید اما از نزدیک دیدن این هتل با همه ی تصاویری که تا به حال تماشا کرده اید فرق دارد. این هتل با فضای گسترده ی زیبای اطرافش و ورودی دوست داشتنی و صمیمی خود هر بیننده ای را مجذوب خود می کند.

میهمانان می توانند به راحتی اتومبیل هایشان را در پارکینگ پارک کنند و وارد شوند. در ابتدا گویا خانه ای ویلایی و کهن رو به روی شماست. ساختمانی آجری با گیاهانی که از سر و رویش بالا رفته اند، پیچک های سبز رنگ که در اغلب فصل ها می توانید دور تا دور هتل آن ها را تماشا کنید. درب و پنجره های چوبی این اقامتگاه شما را به سوی ورود به داخل عمارت راغب و هیجان زده می کنند. از همه مهم تر وجود زرافه ها را فراموش نکنید؛ حیواناتی کمیاب و دوست داشتنی که اگر شانس یاریتان کند و در هنگام روز به هتل برسید حتما آن ها را می بینید که در اطراف هتل پرسه می زنند.

آرام آرام وارد هتل می شویم تا بیشتر با این اقامتگاه زبان زد خاص و عام آشنا شویم.

هتل مانور زرافه
هتل مانور زرافه
هتل مانور زرافه

فضای داخل هتل زرافه

مسئولین هتل زرافه آسایش و آرامش میهمانان را در صدر کار خود قرار داده اند. معماری این هتل لوکس و جذاب است؛ راهرو و راه پله هایی زیبا، دکوراسیون و مبلمانی راحت، آثار و تابلوهای هنری زیبا، سالن های غذاخوری دیدنی، همه دست به دست هم داده اند که هتل زرافه محبوب و پرطرفدار شود.

فضای داخلی این هتل آن قدر زیبا و دوست داشتنی است که گمان می کنید آن را با نرم افزار فتوشاپ رنگ آمیزی کرده اند. محیطی کاملا خانوادگی و صمیمی با مبلمان راحتی که در هر گوشه اش می توانید آن ها را مشاهده کنید. با ورود به داخل هتل با فضایی رویایی رو به رو می شوید که استفاده از چوب در همه ی نقاطش به چشم می خورد.

فضای ورودی از یک سو به سمت سالن اختصاصی صبحانه و از سمت دیگر به نهارخوردی و اتاق ها می رود. میهمانان این هتل عاشق سالن مخصوص صبحانه هستند چون می توانند با خیالی آسوده به زرافه ها غذا بدهند و معاشرت کنند. البته اگر خوش شانس باشند و گردن زرافه ها به پنجره ی اتاقشان برسد هم هر روز می توانند با چهره ی خندان زرافه ها پشت شیشه از خواب بیدار شوند.

به طور کلی فضای داخلی این هتل بسیار راحت و دلنشین است و در دکوراسیون آن از چرم و چوب به مقدار زیاد استفاده شده که یاد آور سبک دکوراسیون سال 1930 میلادی می باشد.

هتل زرافه آفریقا
هتل زرافه آفریقا
هتل زرافه آفریقا

زرافه ها در هتل

مساحت کلی این هتل کم و تنها 12 جریب ( حدود 4 و 86 هکتار ) است اما محوطه ی بسیار بزرگی به اندازه ی 140 جریب ( حدود 56 هکتار ) دارد که زرافه ها آزادانه می توانند در آن قدم بزنند. این موجودات زیبا که بلندترین حیوانات دنیا هستند و گاهی قدشان به 6 متر هم می رسد، هر روز قبل از ساعت 9 صبح جلوی درب هتل جمع می شوند و منتظر می مانند تا ساکنان برای صرف صبحانه به اتاق های غذاخوری مراجعه کنند و این حیوانان مهربان با چهره های زرد و دیدنی یشان به استقبال آن ها بروند.

وجود این زرافه ها تنها دلیل محبوبیت و شهرت هتل مانور زرافه نزد گردشگران آفریقاست؛ تحقق ایده ای نو که بسیار موفق از آب در آمد.

هتل مانور زرافه
هتل مانور زرافه
هتل مانور زرافه

صرف غذا در رستوران زرافه

ساکنان این هتل می توانند در نهارخوری های داخلی و محیط خارجی غذا میل نمایند. در زمان صبحانه غذاهای رژیمی و سالم، میوه و... سرو می شود.

در وعده های نهار و شام هم غذاهایی مانند: انواع سوپ، کباب، ماهی، پلو، خوراک هندی، غذاهای کلاسیک و ایتالیایی مانند فیله، استیک، پاستا و... به میهمانان ارائه می شود.

هتل مانور زرافه کنیا
هتل مانور زرافه کنیا

امکانات اقامت در هتل

هتل مانور زرافه تنها می تواند از 25 میهمان پذیرایی کند؛ پذیرایی به بهترین شکل با بهترین امکانات و به لوکس ترین شکل ممکن. 

این هتل 10 اتاق لوکس و مجهز دارد که از این قرارند:

1 سوئیت برتر با نام کارن بلیکسن

3 اتاق ممتاز با نام های سوار کار ماهر، بتی و دیزی، لیلیان

2 اتاق استاندارد با نام های لین و مارلون که مخصوص خانواده هایی است که کودک به همراه دارند.

1 سوئیت برتر با نام فینچ هاتون

3 اتاق ممتاز با نام های آرلن، کلی و هلن

( لازم به ذکر است که 6 اتاق در فضای اصلی این هتل و ساختمان کهن آن و 4 اتاق در ساختمانی دیگر که بعدها در جوار ساختمان اصلی ساخته شده قرار دارند. )

از آن جایی که این هتل 5 ستاره است تمامی اتاق هایش دارای امکاناتی مانند شسوار، سرویس بهداشتی، میز آرایشی، تخت های راحت، بالکن و ... هستند، همچنین امکان کشیدن سیگار در اتاق ها وجود ندارد.

از دیگر امکانات هتل می توان این موارد را نام برد:

ماساژ با پرداخت 60 دلار ( 193 هزار تومان ) به صورت جداگانه در محل 

اینترنت پر سرعت رایگان

سرویس اتاق 24 ساعته

پارکینگ رایگان

هزینه ی اقامت به همراه صبحانه 

سرویس رختشویی

نگهبانی شبانه روزی

اما محبوب ترین قسمت این هتل زیبا و آرامش بخش، رستوران زیبای آن است که زرافه ها و ساکنان هتل در کنار هم به صرف غذا می پردازند.

توجه داشته باشید هزینه ای که شما برای اقامت در این هتل می پردازید شامل اقامت به همراه وعده های غذایی، نوشیدنی و حمل و نقل ( ترانسفر ) رایگان می باشد، اما فروشگاهی برای تهیه ی سوغات در این هتل وجود دارد که خرید از آن ملزم به پرداخت هزینه ی اضافی می باشد.

اتاق بتی

هتل مانور زرافه

اتاق دیزی

هتل مانور زرافه

اتاق لیلیان

هتل مانور زرافه

8 تفریح منحصر به فرد در هتل زرافه

به افرادی که هتل زرافه را برای اقامت انتخاب می کنند پیشنهاد می شود که 8 کار را انجام دهند؛ فعالیت هایی که لذت اقامتشان را چندین برابر می کند:

1) خوردن صبحانه ی مشترک با زرافه

2) قدم زدن در محوطه و گذراندن وقت با زرافه ها

3) دیدن بچه فیل و خوک در طبیعت اطراف هتل

4) گوش سپردن به سخنان مردمان محلی درباره ی آداب زندگی و تاریخچه ی شهر و هتل زرافه

5) نوشیدن جرعه ای چای در هنگام بعد از ظهر در محوطه ی خارجی هتل و لذت بردن از منظره ی کوه ها

6) خرید از فروشگاه: در هتل مانور زرافه فروشگاهی به نام ( Kazuri Beads ) وجود دارد که میهمانان هتل می توانند از آن صنایع دستی، سوغات و جواهرات و زیورآلات دست ساز مردمان محلی را تهیه نمایند، اشیایی که خریدشان می تواند یادواره ی خوبی از سفر شما باشد.

7) بازدید از گالری: برای سرگرمی و رفاه بیشتر میهمانان هتل در این مکان یک گالری هنری به نام گالری هنر و ریخته گری ( Matbronze Art Gallery and Foundry ) هم وجود دارد که علاقمندان می توانند از آثارش دیدن نمایند.

8) سافاری: یکی از پکیج های هیجان انگیز و ویژه ی هتل زرافه، سافاری است. شما می توانید از هتل تورهای سافاری در کنیا را تهیه نمایید و حتی می توانید در محوطه ی اطراف هتل پیک نیک یا کمپ هم برپا نمایید.

هتل مانور زرافه
هتل مانور زرافه
هتل مانور زرافه

علت اصلی ساخت هتلی در کنار زرافه ها

زرافه ها پستان دارانی هستند که اغلب در دشت و جنگل ها زندگی می کنند. تعداد زیادی از این جانداران در حال حاضر در قاره ی آفریقا هستند و در کشورهایی مثل نیجریه و سومالی بیشتر یافت می شوند. متاسفانه در گذر ایام، شمار این حیوانات کاهش یافته و دیگر در شهرها تنها نقاشی و تصاویرشان و شاید هم گاهی در باغ وحش ها مشاهده شوند.

نوعی از این زرافه ها که روچیلد نام دارند در معرض شدید انقراض هستند و زیستگاه اصلیشان آفریقا است، صاحبان هتل زرافه برای حفظ نسل این گونه از زرافه ها تصمیم به راه اندازی چنین هتلی کردند تا هم تعدادی از زرافه ها اقامتگاه مناسبی داشته باشند و هم از درآمد هتل از آن ها حمایت کنند.

هتل مانور زرافه
هتل مانور زرافه

آشنایی با مالکان هتل مانور زرافه

 نایروبی یکی از شهرهای مهم و پایتخت کنیا می باشد، با این حال پیشرفته و مدرن نیست. مالکان هتل مانور زرافه می گویند هنگامی که ساختمان هتل را برای اولین بار اجاره کرده بودند منطقه ی شلوغی نبود و تنها گاه به گاه افراد محلی از آن عبور می کردند. در قدیم الایام و زمانی که استعمار انگلستان به شدت و با ظلم و ستم بر کنیا حاکم بود، بنای این هتل متعلق به یکی از اربابان انگلیسی بود که بر منطقه حکمرانی می کرد، در این بخش می خواهیم با مالکان خوش ذوق هتل مانور زرافه بیشتر آشنا شویم و داستان ساخت هتل در ملک اربابی را از زبان خودشان بشنویم.

این هتل زیبا همانطور که قبل تر اشاره کردیم در سال 1932 میلادی توسط سر دیوید دانکن که از خانواده مشهور مکینتاش ( Mackintosh ) ساخته شد و تا سال 1960 میلادی مشغول به کار بود اما در این سال توسط چند سرمایه گذار محلی خریداری شد که می دانیم یکی از آن ها دنیز لاکین ( Dennis Lakin ) نام داشت، از آن پس هتل به ساختمانی متروکه تبدیل شد.

ساختمام منتروکه ی هتل در سال 1974 میلادی توسط بتی لسلی ملویل ( Betty Leslie-Melville ) و همسرش جک ( Jock ) که سوارکار ماهر و مشهوری بود خریداری شد، در این زمان مساحت هتل مانور با زمین اطرافش 47 هکتار بود که 16 هکتارش به پرورش گراز اختصاص داده شده بود که به مرور تغییر کاربری داد و اکنون محلی برای اکتشافات ماجراجویانه ی گردشگران و سافاری است.

افراد زیادی کنیا را برای سفر انتخاب می کنند تا در آن به کشف اسرار طبیعت و زیبایی های خدادادی و حیات وحش بپردازند، به همین دلیل در شهر نایروبی محله ی کارن را به وجود آورده اند تا مکانی خوب برای ماجراجویی های عاشقان حیواتنات و طبیعت باشد. مجموعه ی سافاری یا ماجراجویی در این منطقه ایده ی فردی به نام تام کار هارتلی ( Tom Carr-Hartley ) یکی از فعالان محیط زیست در منطقه کنیا بود هم اکنون هم هتل مانور زرافه و محله های اطرافش تحت نظارت موسسه ی خصوصی سافاری کنیا هستند که مسئولین آن از نوادگان تام هارتلی می باشند.

* متاسفانه تصویری از مالک این هتل در دسترس نمی باشد و تصویر زیر متعلق به نوه های تام کار هارتلی می باشد.

ویلیام کار هارلی

کی بریم؟

هتل مانور زرافه ی کنیا در ارتفاع 1.7 کیلومتری از سطح دریا قرار دارد و بنابر شرایط آب و هوایی شب ها سر و روزها گرم هستند. بهترین زمان برای اقامت در این هتل مارس تا می ( فروردین تا پایان اردیبهشت ) و اکتبر تا دسامبر ( مهر تا آذر ) می باشد.

باید توجه داشته باشید کنیا تحت تاثیر تغییرات جوی خط استوا است به همین دلیل در ماه های دیگر درجه حرارت هوا می تواند بسیار متفاوت شود گاهی بسیار سرد و گاهی بسیار گرم می شود. البته شما در تمام طول سال می توانید در این هتل اقامت نمایید زیرا مسئولین این مکان هتل را مطابق هر ماه آماده سازی می نمایند.

 

دیگر هتل های زرافه در سراسر جهان

شاید جالب باشد بدانید این هتل تنها هتل زرافه در دنیا نیست، البته مشهورترین آن ها می باشد، در این بخش به صورت اختصاری با دیگر هتل هایی که در آن ها زرافه نگهداری می شود آشنا می شویم.

هتل زرافه تانزانیا |Giraffe Ocean View: در آفریقا و کشور تانزانیا هم یک هتل زرافه وجود دارد که البته زرافه ها تنها در محوطه ی هتل هستند و مانند هتل کنیا از پنجره ها داخل نمی شوند.

آدرس: آفریقا، تانزانیا، ساحل مبزی، دارالسلام، خیابان موندولی.

.Address: Monduli Road | Mbezi Beach, Dar es Salaam 33909, Tanzania

هتل زرافه نیویورک سیتی | Hotel Giraffe: در شهر نیویورک هم هتلی با نام زرافه وجود دارد که البته در آن زرافه ی زنده ای وجود ندارد اما در دکوراسیونش از شکل زرافه بسیار استفاده شده است.

آدرس: ایالات متحده آمریکا، نیویورک، خیابان جنوبی پارک خیابان بیست و ششم.

.Address: 365 Park Avenue South At 26th St., New York City, NY 10016, United States of America

هتل زرافه تانزانیا

هتل زرافه

هتل زرافه نیویورک سیتی

هتل زرافه

حقایقی درباره هتل زرافه

- تنها 25 نفر می توانند در این هتل اقامت کنند.

- تنها ده اتاق در این هتل وجود دارد.

- این هتل کاملا برای معلولان مناسب سازی شده و افراد کم توان جسمی به راحتی می توانند در این هتل رفت و آمد نمایند.

- هتل زرافه بسیار مورد توجه کودکان قرار می گیرد.

- یک ماساژور حرفه ای معروف در این هتل وجود دارد که به میهمانان خدمات ارائه می کند.

- این تنها هتل در دنیاست که سر زرافه ها از پنچره ها داخل شده و با گردشگران غذا می خورند.

- وسایل نقلیه عمومی در اطراف هتل به راحتی در دسترس است.

هتل مانور زرافه

دسترسی و هزینه و بازدید مجازی

اگر نمی توانید به کنیا بروید و در کنار زرافه ها اقامت کنید، با کلیک بر روی لینک مقابل گشتی مجازی در این هتل خاص بزنید: بازدید مجازی هتل مانورز زرافه

این هتل منحصر به فرد 4 ستاره و بسیار جذاب است پس قاعدتا هزینه ای باید پرداخت کنید که درخور اقامت در چنین هتلی باشد. میانگین قیمت اقامت یک شب 485 تا 685 دلار است، ( حدودا معادل 1 میلیون و 562 هزار تومان تا 2 میلیون و 200 هزار تومان ) البته در نظر داشته باشید که اتاقی استاندارد با امکانات خوب را در نظر گرفته ایم.

برای رسیدن به این هتل هم از کنیا می توانید تاکسی گرفته و یا با اتومبیل شخصی به نایروبی بروید، هتل زرافه در نایروبی بسیار مشهور است و مطمئن باشید به راحتی می توانید آن را پیدا کنید. برای دسترسی آسان تر از نقشه ی کارناوال کمک بگیرید.

آدرس: آفریقا، کنیا، نایروبی.

.Address: Nairobi, Kenya

Phone:+254 20 2513166

موقعیت هتل زیبای مانور زرافه بر روی نقشه

دیدنی های اطراف

در شهر نایروبی مناطق زیادی برای گردش و تفریح وجود دارد که در هنگام اقامت در هتل زرافه می توانید از آن ها دیدن نمایید، اماکتی مانند:

پارک ملی نایروبی: گونه های جانوری زیادی در این پارک وجود دارند.

موزه بلیکسن کارن

پارک ملی دروازه جهنم ( Hell's Gate National Park )

یتیم خانه حیوانات نایروبی ( Nairobi Animal Orphanage )

و...

پیشنهاد می کنیم از اقامتتان در نایروبی نهایت استفاده را کنید و با توجه به زمانی که در اختیار دارید خوب برای سفرتان برنامه ریزی نمایید تا بتوانید از مکان های زیبا و طبیعت فوق العاده ی این سرزمین بهره مند شوید.

هتل زرافه

پارک ملی نایروبی

پارک ملی نایروبی

موزه بلیکسن کارن

موزه بلیکسن کارن

توصیه کارناوال

سفر به آفریقا می تواند برای افراد زیادی قابل توجه باشد و هر کس با مقصودی خاص کشورهای آفریقایی را برای گشت و گذار انتخاب نماید. اما توجه داشته باشید که اگر برای تفریح و طبیعت گردی به شهرهایی مانند نایروبی رهسپار می شوید باید عاشق طبیعت و حیوانات گوناگون باشید تا سفر خوشی را تجربه کنید.

در هتل مانور زرافه خدمات بسیار خوب به همراه برخورد مناسب کارکنان را شاهد خواهید بود و مطوئن باشید از اقامتتان پشیمان نمی شوید زیرا آن قدر محیط این هتل دوست داشتنی و هیجان انگیز است که خاطرات جالبی را برایتان به ارمغان خواهد آورد حتی اگر خوش شانس باشید می توانید در محیط اطراف هتل بزهای کوهی و حیوانات زیبا و دلفریبی را نیز مشاهده کنید.

هتل مانور زرافه

سخن آخر

آیا تا به حال به فکر سفر کردن به آفریقا بوده اید؟ چرا این قاره را برای سفر ترجیح می دهید؟

اصلا تا به امروز به کشورهای آفریقایی رفته اید؟

اقامتگاهی نظیر این هتل را می شناسید؟

منتظر نظرات و تجربیات شما عزیزان هستیم.

زمانی موفق خواهی شد که شوقت به موفقیت، بیشتر از تَرست از شکست باشد.

آیا این مطلب مفید بود؟

2 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

با این مبالغ ما اصحاب کهفیم

انتشار:27 آذر 1400

آیا این دیدگاه مفید بود؟

sareh

بسیار عالی بود ، فقط این‌که‌من تصمیم دارم برای تولد همسرم سوپرایزش کنم و‌به این هتل بریم میتونین آژانسی رو معرفی کنید که بتونه برای سفر به کنیا و اقامت برای دو - سه روز در این هتل رو برامون انجام بده 

زينب شيرازی

سلام دوست عزیز کارناوالی

متاسفانه نمی توانیم از آژانس به خصوصی نام ببریم. اما اگر قدری در گوگل جستجو کنید، احتمالا جواب خود را بیابید.

با آرزوی سفری خوش برای شما

16 مرداد 1397

انتشار:14 مرداد 1397

آیا این دیدگاه مفید بود؟

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.