karnaval.ir

کارناوال

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

07 تیر 1397

به روز رسانی

15 شهریور 1398

همه ما بارها طعم خوش سفر را چشیده ایم و می دانیم که گشت و گذار یکی از راه ها برای دور شدن از روزمرگی هاست. در کشورمان ایران، شهرهای زیادی وجود دارند که میزبان گردشگران از راه های دور و نزدیک هستند. هر یک از این شهرها، جاذبه های رنگارنگی را در خود جای داده اند؛ برخی یادگاری های تاریخی را در خود دارند و برخی دیگر به واسطه سازه های مدرن شان بر سر زبان ها افتاده اند. یکی از این مقاصد قزوین است؛ شهری که به مدت 57 سال پایتخت صفوی ها بود و در این دوران رونق چشمگیری یافت. سازه های تاریخی این شهر داستانی جالب را برای همگان روایت می کنند و از تاریخ این مرز و بوم سخن می گویند. 

قزوین شهر زیبایی است و برای گشت و گذار در آن باید دل به خیابان هایش بسپارید. در گوشه گوشه شهر به جاذبه هایی بر می خورید که نمی توانید به سادگی از کنارشان بگذرید و به آنها توجهی نداشته باشید. فرقی نمی کند که چگونه خود را به این شهر برسانید؛ با اتومبیل شخصی یا اتوبوس و تاکسی؛ پیشنهاد ما به شما این است که قزوین را پیاده بگردید و قدم به قدم آن را کشف کنید. این پیاده روی ممکن است ساعت ها به طول بیانجامد چرا که در هر چند قدم، جاذبه ای شما را به سوی خود می کشاند. امروز در کارناوال به شما می گوییم که برای تجربه گشت و گذار پیاده در قزوین از کجا شروع کنید، چه جاذبه هایی را ببینید و به کجا برسید. با ما همراه باشید...

فاصله تا جاذبه بعدی: 850 متر - 11 دقیقه پیاده روی

فاصله تا جاذبه بعدی: 190 متر - 3 دقیقه پیاده روی

فاصله تا جاذبه بعدی: 250 متر - 4 دقیقه پیاده روی

فاصله تا جاذبه بعدی: 250 متر - 4 دقیقه پیاده روی

فاصله تا جاذبه بعدی: 750 متر - 10 دقیقه پیاده روی

سخن آخر

پیاده روی در شهرها، یکی از فرصت های ناب است تا قدم به قدم این مقاصد را کشف کنید و حال و هوای آن دیار را به خوبی درک کنید. بسیاری از شهرهای ایران این فرصت را در اختیارتان قرار می دهند، کافیست مسیرها را بشناسید و بدانید که بر سر راه تان چه چیزهایی قرار دارند. اگر تجربه پیاده روی در قزوین و یا شهرهای دیگر را دارید، آن را با ما و دیگر دوستان کارناوالی به اشتراک بگذارید.

دوست دارید این بار به کدام شهر برویم و مسیرهای گشت و گذار آنها را بررسی کنیم؟

منتظر دیدگاه های شما عزیزان هستیم...

...

آیا این مطلب مفید بود؟

5 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

رضا كهنوجى

ازطرفی جالب بود.ازطرفی هم تاسف بار.جالبیش بخاطراینکه من واقعانمیدونستم شهری مثل قزوین این همه جاهای قدیمی ودیدنی داره.قسمت تاسف بارش بخاطراینه که منی که ایرانی هستم.ملیونهاتومن حاظرم بدم وبرم 1قلعه که نه چندان قدیمیه روتوی ترکیه ببینم وبیام درصورتی که1هزاروم زیبایی های کشورخودم ونمیشناسم وندیدم.منی که هنوزکشورخودم ونشناختم چطوری میتونم1گردش گرخارجی بشم؟

انتشار:12 فروردین 1399

آیا این دیدگاه مفید بود؟

siavash emami

خیلی کاربردی و مفید بود نوشته تون ممنون .

انتشار:21 اسفند 1398

آیا این دیدگاه مفید بود؟

بهنام احمدلو

بهترین سایت راهنمای سفر ایرانید . ممنون ازتون .

انتشار:21 اسفند 1398

آیا این دیدگاه مفید بود؟

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.