karnaval.ir

کارناوال

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

29 اردیبهشت 1398

به روز رسانی

15 شهریور 1398

به نقل از چمدان، شهرام آدم‌‌نژاد -معاون حمل‌ و نقل وزیر راه و شهرسازی- در حاشیه جلسه امضای تفاهم‌نامه همکاری‌ مشترک معاونت حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی و مرکز همکاری های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری، از افزایش قیمت بلیت قطار خبر داد و گفت:

با هماهنگی شورای عالی هماهنگی ترابری کشور پس از ماه مبارک رمضان قیمت بلت قطارهای مسافری به طور متوسط 22 درصد افزایش می‌یابد.

وی افزود:

پس از هماهنگی در شورای عالی هماهنگی ترابری کشور تصمیم افزایش قیمت بلیت قطار اخذ شد.

او توضیح داد:

تقاضا از سوی شرکت‌های ریلی در این حوزه زیاد بود و با توجه به افزایش هزینه‌ها مقرر شد، پس از ماه مبارک رمضان قیمت بلیت قطار به طور متوسط ۲۲ درصد افزایش یابد، البته سعی کرده‌ایم، در مسیرهای پرتقاضا این رقم کمتر باشد.

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی بیان کرد:

در حوزه جابه‌جایی مسافر جاده‌ای قیمت بلیت اتوبوس‌های ویژه بر اساس عرضه و تقاضا است و برای اتوبوس‌های غیرویژه هم همین هفته در ستاد تنظیم بازار در حال جمع‌بندی هستیم.

آدم‌نژاد اظهار داشت:

در حوزه حمل و نقل هوایی نرخ‌گذاری بلیت مسافری بر اساس قواعد عرضه و تقاضا است. البته زمانی که حرف از آزادسازی زده می‌شود این تصور به وجود می‌آید که هیچ نظارتی بر نرخ‌ها نیست، در دنیا نرخ شناور چارچوبی دارد، اما ما در حوزه حمل و نقل هوایی در عرضه و تقاضا مشکل داریم، چون عرضه ما کم و تقاضا زیاد است و بالعکس در حوزه مسافر جاده‌ای عرضه زیاد و تقاضا کم است.

قطار

Hossein Javadi

اخبار روز گردشگری را در کارناوال دنبال کنید.

...

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.