karnaval.ir

مهدیه اکبری پارسا

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

16 آبان 1396

به روز رسانی

15 شهریور 1398

به نقل از ایسنا، سی و هفتمین بازار گردشگری جهان در لندن، این روزها کار خود را در حالی آغاز نموده که کشورمان برای هشتمین سال پیاپی بدون حضور سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و تنها با کمک صاحبان خصوصی این صنعت در آن شرکت نموده است.

بازار گردشگری جهان (World Travel Market) برای اولین بار در سال 1980 میلادی در انگلستان برپا شد و بیشتر از یک دهه است که متولیان صنعت گردشگری ایران نیز در آن حضور پیدا کرده اند؛ البته در هشت سال اخیر کشورمان حضوری رسمی در این بازار نداشته و سازمان میراث فرهنگی و گردشگری نام آن را از فهرست نمایشگاهی خود خارج کرده است. 

اما آنچه باعث می شود صاحبان و فعالان خصوصی صنعت گردشگری ایران، تلاش کنند تا همواره در این نمایشگاه حضوری فعال داشته باشند نام و اهمیت آن است که بازاری بسیار وسیع تر از کشور انگلیس را شامل می شود. این تلاش ها برای داشتن غرفه در این بازار، حتی در سالهایی که روابط دیپلماتیک ایران و انگلیس قطع بود، نیز حفظ شد. 

سعید اعظم وقفی، یکی از شرکت کنندگان در این نمایشگاه درباره ی حضور ایران و اهمیت آن توضیحاتی ارائه داد:

غرفه جمهوری اسلامی ایران همانند دو سال گذشته به همت بخش خصوصی و با پشتیباتی معتبرترین شرکت‌های گردشگری داخلی در مساحتی بالغ بر ۷۰ متر مربع در قلب سالن خاورمیانه برپا شد. علاوه‌ بر این، تعدادی شرکت ایرانی به صورت انفرادی در این نمایشگاه حاضر شده‌اند.

مهمترین موضوعات مورد بحث در نمایشگاه امسال، مباحثی نظیر سفرهای لوکس، گردشگری مسئولانه، دهکده جهانی، گردشگری سلامت، اِسپا و تکنولوژی های سفر است که نشان از توجه دنیا به مباحث اجتماعی گردشگری دارد. بازار گردشگری، امسال میزبان بیش از 5 هزار غرفه از 182 کشور دنیا و تقریبا 51 هزار شرکت کننده است و مجموعه ای تخصصی و حرفه ای از صنعت گردشگری را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می دهد. برگزار کنندگان بازار گردشگری پیش بینی کرده اند امسال نزدیک به 2.5 میلیارد پوند (در حدود 12 میلیارد تومان) قرارداد تجاری در حاشیه این نمایشگاه بسته شود. بازاری که از روز دوشنبه 15 آبان آغاز شده و تنها فعالان و صاحبان صنعت گردشگری می توانند در آن حضور پیدا کنند و بازدید عمومی ندارد. 

ورود به صفحه اختصاصی گردشگری مسئولانه

غرفه ایران در نمایشگاه

غرفه ایران در نمایشگاه

#اخبار روز گردشگری را در کارناوال دنبال کنید.

خاطرات خوبم از زندگی بین سبزی جنگل و کوه، آبی دریا، سپیدی عطر بهارنارنج، قرمزی تمشک‌های وحشی، نارنجی پرتقالها، بارانهای گاه و بی‌گاه و تاب خوردن بر درخت گردوی مهربان حیاط خانه‌مان در رامسر زیبا چرخ می خورد و روحم را سیراب می کند. تمام

...

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.