karnaval.ir

کارناوال

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

29 مهر 1396

به روز رسانی

15 شهریور 1398

 به نقل از ایسنا، آن طور که روابط عمومی معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور اعلام کرده است، آثاری از ایران در یکی از پربازدیدترین نمایشگاه های صنایع دستی جهان به نمایش در خواهند آمد. نمایشگاه میلان یکی از بزرگترین نمایشگاه صنایع دستی جهان است که با داشتن بخش‌های متنوع صنایع دستی، هدایا، غذاهای سنتی و سوغات و با حضور ۲۹۰۰ شرکت خارجی، یکی از پربازدیدکننده‌ترین نمایشگاه صنایع دستی جهان در قلب اروپا به شمار می رود.

پویا محمودیان، مدیر کل صادرات معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور در این باره گفت:

بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی صنایع دستی و هدایای میلان - ایتالیا با حضور ۱۲۰ کشور خارجی از پنج قاره جهان برگزار می‌شود.

وی درباره حضور ایران در این نمایشگاه بیان کرد:

در نمایشگاه میلانِ امسال، معاونت صنایع دستی با هنرمندان استان‌های مختلف کشور در رشته‌های متفاوتی چون زیور آلات سنتی، سفال و سرامیک، پته دوزی، سوزن دوزی، نقاشی پشت شیشه، چاپ باتیک، سراجی سنتی و... مشارکت دارد.

او در ادامه افزود:

شرکت در نمایشگاه میلان که یکی از بزرگترین و مهم ترین رویدادهای اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در زمینه صنایع دستی در جهان است، برای هنرمندان و صنعتگران ایرانی، رویکردی متفاوت در جذب مخاطبان خارجی و ارتقاء سطح صنایع دستی کشور دارد.  

محمودیان، درباره حضور و مشارکت هنرمندان صنایع دستی ایران در این نمایشگاه اظهار داشت:

جمهوری اسلامی ایران، امسال به عنوان مهمان ویژه نمایشگاه میلان در نظر گرفته شده و در فضایی بالغ بر ۹۸۰ متر مربع با مشارکت شرکت‌های مختلف، اقدامات لازم را برای حضور و مشارکت هنرمندان صنایع دستی، سوغات ایرانی و فرش دستباف، انجام داده است.

وی توضیح داد:

دفتر صادرات معاونت صنایع دستی کشور نیز با همکاری کانون جهانگردی و اتومبیل‌رانی، در اختصاص فضایی بالغ بر 291 متر مربع به هنرمندان صنایع دستی، مشارکت کرده است.

این نمایشگاه از تاریخ ۱۱ تا ۱۹ آذرماه  به مدت ۹ روز در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر میلان برگزار می‌شود.

صنایع دستی ایران

#اخبار روز گردشگری را در کارناوال دنبال کنید.

...

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.