karnaval.ir

کارناوال

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

13 بهمن 1396

به روز رسانی

15 شهریور 1398

به نقل از خبرگزاری ایرنا، روزنامه ال پاییس که در مادرید چاپ می شود، گزارشی در مورد ایران به چاپ رسانده و آن را این گونه آغاز کرده است:

 سرزمین هایی که به دلیل بدگویی های واقعی‌ یا بی‌ اساس علیه آنها، بازدید کننده کمی‌ دارند، در نمایشگاه بین المللی گردشگری اسپانیا موسوم به فیتور که از (27 دی تا‌ 1اول بهمن ماه ) 2018 برگزار شد، ارزشمندی خود را به عنوان مقصد تعطیلات نشان دادند.

این روزنامه افزود:

به هنگام فکر کردن به ایران، ذهن به طور خودکار به برنامه هسته ای، امام خمینی (ره) و انقلاب دینی که در سال 1979 توسط وی رهبری شد و این کشور را به جمهوری اسلامی امروز تبدیل کرد، کشیده می‌شود.

ال پاییس ادامه داد:

افراد از خود در مورد سانسور، اجباری بودن حجاب زنان، اخبار مربوط به تصمیم اخیر «دونالد ترامپ» رییس جمهوری آمریکا درباره قربانی کردن (خروج واشنگتن از) توافق هسته ای ایران و یا ناآرامی ها در شهر مشهد، سوال می‌ کنند.

این نشریه تصریح کرد:

اما ایران بر اساس اطلاعات سازمان جهانی‌ گردشگری، کشوری با ثبات قلمداد می‌ شود که هر بار، گردشگران بیشتری نسبت به گذشته به آنجا سفر می‌ کنند. 

این روزنامه با بیان این مطلب که اسپانیایی ها در میان این گردشگران حضور دارند، خاطرنشان کرد:

گردشگران جذب میراث تاریخی، هنری و معماری ایران می شوند که در میان آن 17 مکان محافظت شده از سوی یونسکو نیز وجود دارد.

این نشریه از شهرهای ایران نظیر کاشان و یزد یا آثار باستانی تخت جمشید که در مسیر جاده ابریشم قرار دارند، به عنوان دیگر جذابیت های کشورمان نام برد.

ال پاییس با نام بردن از «ماشا زندی» که از 10 سال پیش به عنوان راهنما برای گروه های گردشگران اسپانیایی، فعالیت دارد نوشت:

از دید این راهنما، ایران کشور بسیار امنی است، هرچند اذعان دارد که برخی از مشتریانش، گاهی احساس نگرانی می کنند، زیرا ایران را با عراق اشتباه می‌ گیرند و یا به جنگ می اندیشند.

زندی معتقد است:

ما ساکنان کشوری مذهبی‌ و اصولگرا هستیم و به همین دلیل، همه زنان باید روسری سر کنند و در رستوران ها، نوشابه الکلی نوشیده نمی‌ شود، اما به این معنی‌ نیست که ایران کشور بدی است.

وی گفت:

ما ایرانی ها، بسیار مهمان نواز هستیم، در خیابان همه به شما کمک می‌ کنند و این کشور، امن است. شما می‌ توانید به تنهایی قدم بزنید یا سفر کنید و هیچ اتفاقی نمی‌ افتد.

ایران

#اخبار روز گردشگری را در کارناوال دنبال کنید.

...

آیا این مطلب مفید بود؟

2 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

ناشناس

واقعا خدا رو شکر که ایران اسلامیه

انتشار:15 بهمن 1396

آیا این دیدگاه مفید بود؟

ناشناس

این دو خانم اسپانیایی هستن که حجابی شدن؟

انتشار:15 بهمن 1396

آیا این دیدگاه مفید بود؟

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.