karnaval.ir

مهدیه اکبری پارسا

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

01 آذر 1397

به روز رسانی

15 شهریور 1398

به نقل از خبرگزاری ایرنا، روزنامه ایندیپندنت در گزارشی جدید امنیت کشور ایران برای سفر را در سطح کشورهایی مانند بریتانیا، آمریکا، کانادا و استرالیا ارزیابی کرده است.

این گزارش بر اساس نقشه خطرِ سفر 2019 (The 2019 Travel Risk Map) نوشته شده است و سطح خطر در کشورهای مختلف دنیا را برای سفر نشان می دهد. هر ساله کارشناسان موسسه بین المللی (1) SOS، نقشه خطرِ سفر را منتشر می کنند و سطح خطر هر کشور را بر اساس میزان تهدیدی که گردشگران در زمان سفر به آن کشور به وسیله خشونت های سیاسی (مانند تروریسم، شورش، جنگ و ...)، ناآرامی های اجتماعی (مانند خشونت های قومی و فرقه ای) و جرم و جنایت ممکن است متحمل شوند، ارزیابی می کنند. فاکتورهایی مانند پایداری زیرساخت ها و حمل و نقل، رابطه دولت و صنعت، میزان اثربخشی خدمات امنیتی و اورژانسی و آمادگی کشور نسبت به بلایای طبیعی همچنین توسط این موسسه مورد ارزیابی قرار می گیرند.  

در این گزارش از کشورهای خاورمیانه تنها تعداد کشورهای انگشت شماری مانند کویت و قطر هم رده با ایران در سطح کشورهایی با خطر امنیتی پایین قرار گرفته اند. در ادامه این نوشته آورده شده است که امنیت کشورهای ترکمنستان و عربستان سعودی در سطح متوسط و امنیت کشورهایی مانند پاکستان، عراق، افغانستان و بسیاری از کشورهای آفریقایی در رده خطرناک برای گردشگران قرار داد. 

کشورهایی مانند فنلاند، نروژ و دانمارک نیز بر اساس ارزیابی کارشناسان این روزنامه به عنوان امن ترین کشورها انتخاب شده اند. 

پاورقی


1- موسسه بین المللی SOS، شرکتی معتبر و مشهور در زمینه ارزیابی امنیت پزشکی و سفر در دنیاست. این شرکت به صدها شرکت بزرگ تجاری در دنیا مشاوره می دهد.

آرامگاه سعدی شیراز

اخبار روز گردشگری را در کارناوال دنبال کنید. 

خاطرات خوبم از زندگی بین سبزی جنگل و کوه، آبی دریا، سپیدی عطر بهارنارنج، قرمزی تمشک‌های وحشی، نارنجی پرتقالها، بارانهای گاه و بی‌گاه و تاب خوردن بر درخت گردوی مهربان حیاط خانه‌مان در رامسر زیبا چرخ می خورد و روحم را سیراب می کند. تمام

...

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.