karnaval.ir

کارناوال

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

11 دی 1396

به روز رسانی

15 شهریور 1398

 به نقل از خبرگزاری ایسنا، سید جلال ابراهیمی، دبیرکل اتاق مشترک بازرگانی ایران و ترکیه با توجه به وضعیت فوق العاده در ترکیه، از ایرانیان مقیم و مسافران ایرانی این کشور خواست که در مراکز خرید و مراکز تجمع حضور پیدا نکنند. وی گفت:

باتوجه به برقراری وضعیت فوق العاده در ترکیه و هشدار مقامات امنیتی این کشور، هموطنان از سفرهای غیر ضروری و حضور در تجمعات و مراکز عمومی در ترکیه خودداری کنند.

او در ادامه اظهار کرد:

به اطلاع هموطنان مقیم و ایرانیان عازم ترکیه می‌رساند، اداره پلیس کشور ترکیه ضمن انتشار اطلاعیه ای در خصوص اتخاذ تدابیر امنیتی ویژه در ایام جشن های سال نوی میلادی نکات مهمی را متذکر شده است.

این مقام مسوول افزود:

در چارچوب تدابیر، شمار نیروهای پلیس گشت و پلیس موتور سوار طی جشن های سال نوی میلادی در مراکز و اماکن شلوغ از جمله اماکن تفریحی، مراکز خرید و خیابان های اصلی افزوده می شود تا جلوی وقایعی نظیر سرقت، کلاهبرداری و جیب بری گرفته شود. از سوی دیگر در فرودگاه ها، ترمینال ها و ایستگاه های قطار و بنادر هم شمار نیروهای گشت پلیس افزایش خواهد یافت.

ابراهیمی گفت:

در مراکز عمومی و اماکن تفریحی تدابیر امنیتی و نظارت پلیس افزایش داده خواهد شد تا از وقوع حوادث و رفتارهایی که آسایش عمومی را بر هم خواهد زد، جلوگیری به عمل آید. با توجه به افزایش ترافیک و حمل و نقل شهری در ایام کریسمس، در این زمینه نیز کنترل‌ها افزایش خواهد یافت و در میادین، تدابیر امنیتی فشرده در نظر گرفته خواهد شد.

وی در ادامه افزود:

شرایط فعلی ترکیه و احتمال وقوع اقدامات تحریک آمیز برای بر هم زدن آرامش و امنیت مردم و نظم و امنیت عمومی از یک سو و وجود اسکله و خط حمل و نقل دریایی میان دو بخش آناتولی و اروپای استانبول و گذرگاه های حمل و نقل عمومی از سوی دیگر باعث شده اند تا مناطق فاتح بی اوغلوف بشیکتاش، مجیدیه کوی، شیشلی و میدان بارباروس استانبول، برای تجمع مناسب ارزیابی نشوند.

ابراهیمی از هموطنان خواست که با توجه به برقراری وضعیت فوق العاده در ترکیه و هشدارهای مقامات امنیتی این کشور، سفرهای غیر ضروری و حضور در تجمعات و مراکز تجمع، خودداری کنند تا مشکلی متوجه آنها نشود.

دبیر کل اتاق مشترک بازرگانی ایران و ترکیه توصیه کرد که مردم در مواجهه با هرگونه مشکل، بدون فوت وقت با بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در آنکارا و سرکنسولگری های کشورمان در ارزروم، استانبول و ترابزون تماس حاصل فرمایند.

ورود به صفحه اختصاصی راهنمای سفر به ترکیه

کریسمس در ترکیه

#اخبار روز گردشگری را در کارناوال دنبال کنید.

...

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.