karnaval.ir

زينب شيرازی

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

29 دی 1397

به روز رسانی

15 شهریور 1398

جشنواره خرید استانبول، یکی از بهترین موقعیت هایی است که می توانید برای بازارگردی دست روی آن بگذارید. در این فستیوال فرصت آن را دارید تا به بهترین مراکز خرید استانبول سری بزنید و از فصل حراج استانبول نهایت بهره را ببرید. همراه کارناوال باشید تا اطلاعات مفیدی درباره فستیوال خرید استانبول به دست آورید و متوجه چه زمانی را برای خرید از این شهر، انتخاب کنید.

آشنایی با جشنواره خرید استانبول | Istanbul Shopping Fest

جشنواره خرید استانبول، یکی از بهترین موقعیت ها برای بازارگردی و خرید در استانبول است. این جشنواره که سالانه برگزار می شود، اتفاقا بخشی از آن با تعطیلات تابستانی همپوشانی دارد و فرصت جذابی برای شما خواهد بود. هر سال در طی ماه های ژوئن و جولای (خرداد و تیر) این جشنواره برگزار می شود و همزمان در 10 مرکز خرید استانبول، تخفیف های قابل توجهی در اختیار مشتریان قرار داده می شود. یکی از مواردی که این جشنواره را برای گردشگران به اتفاقی ویژه بدل کرده آن است که خرید در این زمان، شامل معافیت از پرداخت مالیات یا تکس فری خواهد شد. 

جشنواره خرید استانبول در بازه ای نزدیک 20 روز برگزار می شود و این یعنی شما زمان زیادی فرصت دارید تا در این جشنواره خریدهای خود را انجام دهید. البته جذابیت های این جشنواره تنها در خرید خلاصه نمی شود. در این زمان شهر استانبول را رنگی تر و شادتر از همیشه خواهید دید. برگزاری موسیقی زنده، کنسرت ها، نمایشگاه ها و کارگاه ها بخشی از برنامه های هیجان انگیز این جشنواره است. 

خوب است بدانید زمان دقیق برگزاری این جشنواره، هر سال پس از آغاز سال نوی میلادی اعلام می شود و ما نیز به محض خبردار شدن، در این مطلب اطلاع‌رسانی خواهیم کرد. 

جشنواره خرید استانبول

جشنواره خرید استانبول

جشنواره خرید استانبول

جشنواره خرید استانبول

جشنواره خرید استانبول

مراکز خرید در جشنواره خرید استانبول

اگر دل تان می خواهد از تخفیف های جشنواره خرید استانبول بهره مند شوید، کافیست تا خودتان را به یکی از 10 مرکز خرید زیر برسانید و از آن جا خرید کنید. در ادامه با این مراکز خرید بیشتر آشنا می شویم. خوب است بدانید ساعت کار تمامی این مراکز خرید هر روز از ساعت 10:00 تا 22:00 است؛ اما بازار بزرگ ساعت کاری متفاوتی دارد.  

نکات و توصیه هایی از جشنواره خرید استانبول

  1. جشنواره خرید استانبول، ساعت تعطیلی دیدنی های مشهور استانبول را تحت تاثیر قرار می دهد و این جاذبه ها دو ساعت دیرتر از حد معمول درهای خود را می بندند. 
  2. از جمله رویدادهایی که در جشنواره سال پیش برگزار شد، می توان به مسابقه عکس اینستاگرامی اشاره کرد. برای شرکت در این مسابقه کافی بود تا گردشگران، عکس های خود را با هشتگ مربوطه در اینستاگرام منتشر کنند. 
  3. اگر این زمان را برای سفر به استانبول انتخاب می کنید، بردن کفش های راحت را از قلم نیندازید، چرا که قرار است پیاده روی های طولانی داشته باشید.

جشنواره خرید استانبول

سخن آخر

با هم با یکی از هیجان انگیزترین زمان های سفر به استانبول آشنا شدیم و دیدیم چه ماهی، می توانیم از تخفیف های ویژه مراکز خرید استانبول بهره مند شویم. 

با این جشنوراه آشنایی داشتید؟

تا به حال در این جشنواره شرکت کرده اید؟

دیدگاه ها و خاطرات خود را با ما در میان بگذارید و بگویید این بار سراغ معرفی کدام یک از جذابیت های استانبول برویم. 

چند سالی است که با کارناوال، هر روز دست به قلم می شوم و نوشتن، گاه چالشی روزانه است و گاه، شربت بهار نارنج تگری که در یک روز داغ تابستانی به جانم می نشیند... و این چیزی است که آن را خوش حالی

...

آیا این مطلب مفید بود؟

4 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

دوستان يادتون باشه در استانبول بهترین مرکز خرید اونیه که نزدیک هتلتونه و دسترسی راحت داره!!! چون جنس ها و قیمت ها فرق چندانی ندارن و مرکز خریدی که دسترسیش براتون راحتتره بهترین گزینه است! مثلا اونی که هتلش نزدیک فرودکاههه چندین مرکز خرید خوب و حتی اوت لت اون طرفا هست سمت تکسیم شیشلی ، زیتون بورنو اصلا همه ی مناطق استانبول مرکز خرید داره و همه ی جنس ها و برند ها توی همشون هست معمولا! خد اقل برندهایی که زور ما ایرانی ها با این ارزش پول پایین کشورمون میرسه بخریم تو همه ی این مرکز خرید ها هست…پس الکی وقت و هزینه بالایی رو صرف رفتن به یه مرکز خرید خیلی دور که فقط شنیدید نکنید! هزینه رفت و آمد حتی با وسایل نقلیه عمومی هم توی ترکیه گرون در میاد!

انتشار:13 اردیبهشت 1399

آیا این دیدگاه مفید بود؟

سلام خسته نباشین من برای خرید در حراجی استانبول میخوام درماه خرداد اگه بزارن به استانبول برم شنیدم که در ان زمان به مناسبت عید فطر حراجی های خوبی دارن به نظر شما این زمان برای خرید درسته؟ برای خرید و من میخوام هفته بعد عید فطر برم ممنون از راهنماییتون

انتشار:12 اردیبهشت 1399

آیا این دیدگاه مفید بود؟

من خودم لیدر استانبولی ام. ماه رمضان اواخرش فصل خوبی هست برای سفر به استانبول هم گردش هم خرید که تخفیف دارند فروشگاه های زنجیره ای Koton. c&A. COLINS. COLLEIZIONE . و مراکز خرید

انتشار:10 فروردین 1399

آیا این دیدگاه مفید بود؟

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.