karnaval.ir

کارناوال

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

26 اردیبهشت 1397

به روز رسانی

15 شهریور 1398

به نقل از خبرگزاری ایرنا، وبسایت روزنامه ایتالیایی «لاستمپا» در بخش گردشگری خود به معرفی تهران به عنوان یک شهر گردشگری جذاب پرداخت و نوشت:

تهران پایتخت ایران در منطقه شمالی کشور و در کوهپایه های البرز قرار گرفته و بزرگترین شهر ایران است. تهران همچنین مرکز مهم اقتصادی و صنعتی کشور محسوب می شود. مرکز این شهر در میدان امام خمینی و در منطقه بازار توسعه یافته است. در اطراف مرکز شهر محله های متوسط وجود دارند در حالی که مناطق شمال شهر ثروتمند هستند و اکثر سفارت خانه ها در آن جای گرفته اند. 

این روزنامه در ادامه افزود:

برج میلاد نماد شهر تهران و از جمله بلندترین ها در جهان است. موزه جواهرات، پل طبیعت، محله دربند، کاخ گلستان، پارک جمشیدیه و کاخ سعدآباد از جمله جذابیت های جالب تهران برای گردشگران به شمار می روند.

لاستمپا به موزه ملی ایران نیز اشاره کرد و نوشت:

اگر علاقمند به تاریخ و باستان شناسی هستید حتما از موزه ملی ایران بازدید کنید که از دو مجموعه موزه ایران باستان و موزه عصر اسلامی ساخته شده است. در این موزه آثار باستانی و دوران قرون وسطا از جمله گلدان های سرامیکی، ابزارآلات فلزی، سکه های فلزی و کتاب های نادر نگهداری می شوند. آثار باستانی تر نیز مربوط به دوران سنگی می شوند و برخی نیز حدود 30 تا 35 هزار سال قدمت دارند. اشیا دست ساز زیادی نیز از پرسپولیس در این موزه نگهداری می شوند. 

در این گزارش همچنین به موارد منفی سفر به ایران اشاره شده است:

در شهرهای اصلی و پایتخت، موارد جیب بری و دزدی افزایش یافته است. در تهران حتا موارد متوقف کردن خارجی ها از سوی افراد لباس عادی که خود را به عنوان مامور معرفی می کنند، وجود دارد. همچنین از مدت ها است که در این کشور فعالیت های عناصر وابسته به داعش به ثبت رسیده است. 

ورود به صفحه اختصاصی ایران از نگاه گردشگران خارجی

برج میلاد تهران

#اخبار روز گردشگری را در کارناوال دنبال کنید.

...

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.