karnaval.ir

کارناوال

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

21 اسفند 1398

به روز رسانی

21 اسفند 1398

روزهای پایانی سال برای همه ما یادآور بازارهای شلوغ، ترافیک‌های سنگین، شلوغی وسایل نقلیه عمومی، شوق خرید نوروزی، گلکاری‌ها و ذوق برنامه‌ریزی برای سفر هستند اما این روزها متفاوت با هر تصویری است که از روزهای پیش از نوروز در ذهن داریم. روزهای پایانی سال 98 را با ویروس کرونا و اخبارش می گذرانیم و همه ما اضطراب خاصی برای عزیزان‌مان و آینده‌ای داریم که دستخوش تغییر شده است.

در این روزها هر کس به فکر انجام کاری‌ست تا جلوی شیوع این بیماری را بگیرد و قدمی در راستای پشت سرگذاشتن این بحران بردارد. کارناوال به عنوان یک راهنمای سفر همیشه اطلاعات لازم را در اختیارتان گذاشته، پاسخگوی سوالات‌تان در همه زمینه‌ها بوده و سعی بر این داشته است تا نیازهای اطلاعاتی را درباره سفر و گردشگری شناسایی کند و به آنها بپردازد. حالا این راهنمای سفر از شما می‌خواهد تا از برنامه‌ریزی‌های‌تان برای سفرهای نوروزی چشم بپوشید و نوروز امسال را برای شیرین شدن سال 99، در خانه بگذرانید. می‌دانیم که بسیاری از شما تعطیلات نوروزی را فرصتی طلایی برای دور شدن از خانه و کاشانه و فراموشی دغدغه‌ها می‌دانید اما این روزها ایران و ساکنانش نیازمند توجه شما به وضعیت بحرانی هستند. همه ما باید در کنار هم در راستای کنترل این بیماری قدم برداریم و بزرگترین قدم ماندن در خانه است. 

به سفر نروید

کارناوال از همه شما همراهانش که همیشه در کنار ما بودید، تقاضا دارد که سفرهای‌تان را به تعویق بیندازید و با ماندن در خانه‌های‌تان کمک بزرگی به جامعه ایران کنید. ما همچنان به تولید محتوا درباره جاذبه‌ها، شهرها و به اشتراک گذاری ویدیوها برای شما مخاطبان ادامه می‌دهیم. بنابراین می‌توانید زمانی از قرنطینه خانگی را مهمان ما باشید. به سراغ جاذبه‌ها بروید و با دیدن آنها به گشت و گذار در شهرها بپردازید. با دیدن ویدیوهای کارناوال سفرهایی مجازی را تجربه کنید و بیشتر با نقاط مختلف دنیا آشنا شوید. از طریق مطالب آموزشی انبوهی از اطلاعات را درباره سفر به دست آورید و برای سفرهای بعد از روزهای بحران آماده شوید. 

ما در کنار هم می توانیم این روزها را پشت سر بگذاریم؛ پس از این روزها، کارناوال با سرویس‌های تازه‌اش میزبان شما خواهد بود و می توانید با استفاده از سرویس رزرو تور و اقامت، سفرهای‌تان را به شکلی متفاوت تجربه کنید. 

یادتان باشد که این روزها ایران، نیازمند یاری و تلاش همه ماست...

...

آیا این مطلب مفید بود؟

18 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

حالا كه در خانه ميمانيم لطفا هواى قشر كم درآمد جامعه و روز مزدهارو داشته باشيم ، حتما هر كدوممون تو نزديكامون از اين قشر جامعه زياد ميشناسيم ، ميتونيم با كمك هم كرونا رو شكست بديم.

انتشار:17 فروردین 1399

آیا این دیدگاه مفید بود؟

در خانه بمانيم از كجا بياريم بخوريم؟اونجورى هم از گشنگى ميميرم!!

انتشار:16 فروردین 1399

آیا این دیدگاه مفید بود؟

نيكا عباسى

در کوچه و بازار هم اکنون خبری نیست/ در خانه بمانید که بیرون خبری نیست/ عید است علی‌رغم غم و غصه بخندید/ امسال شمال و لب کارون خبری نیست/ هر جور شده جور نمائید که فردا/ از پنبه و از روغن و صابون خبری نبست/ از مسجد و از مدرسه فعلاً بگریزید/ در کعبه و در معبد آمون خبری نیست/

انتشار:16 فروردین 1399

آیا این دیدگاه مفید بود؟

مطالب مرتبط

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.