karnaval.ir

مهدیه اکبری پارسا

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

11 آبان 1397

به روز رسانی

15 شهریور 1398

به نقل از خبرگزاری ایرنا، سازمان منطقه آزاد کیش به عنوان عضوی از سازمان جهانی گردشگری (UNWTO)، وابسته به سازمان ملل متحد پذیرفته شد.

علیرضا قائدیان، معاون گردشگری منطقه آزاد کیش، با اعلام این خبر افزود:

عضویت این منطقه به عنوان اولین منطقه آزاد تجاری- صنعتی از جمهوری اسلامی ایران در صد و نهمین نشست شورای اجرایی سازمان جهانی گردشگری در تاریخ 31 اکتبر در شهر منامه بحرین به تصویب رسید. 

عضویت منطقه آزاد کیش در سازمان جهانی گردشگری اتفاق بزرگی ست که می تواند فرصت تعامل در بخش گردشگری به همراه دسترسی به آخرین دستاوردهای تحقیقات استراتژیک جهانی را برای این منطقه فراهم بیاورد. سازمان جهانی گردشگری آژانس تخصصی سازمان ملل متحد است و مسئولیت ترویج و تبلیغ گردشگری پایدار و مسئولانه را در تمام جهان بر عهده دارد. 

سازمان جهانی گردشگری 156 کشور عضو اصلی، 6 عضو پیوسته و در حدود 500 عضو وابسته از بخش های خصوصی، موسسه های آموزشی، مقام های محلی و انجمن های گردشگری دارد. 

بر اساس صحبت های قائدیان، عضویت سازمان منطقه آزاد کیش به عنوان مجموعه ای متشکل از خطوط هوایی، دریایی، مراکز اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی، موسسات آموزشی و ... می تواند کمک بزرگی به این منطقه در عرصه بین الملل باشد. 

ایشان در ادامه گفته های شان افزود: 

استفاده از پلتفرم بین المللی UNWTO جهت ایجاد تعامل با بخش های دولتی و خصوصی دست اندرکار صنعت گردشگری از سراسر جهان، تبادل آمار گردشگری کلیه کشورهای عضو، بهره مندی از کمک های فنی و مشورتی سازمان جهانی گردشگری، دسترسی به کتابخانه الکترونیک و تبادل تجربیات موفق با کلیه اعضای وابسته آن سازمان از دیگر مزیت های عضویت در سازمان جهانی گردشگری است. 

معاون گردشگری منطقه آزاد کیش در ادامه از اقدامات این منطقه برای عضویت در UNWTO صحبت کرد:

بر اساس راهبردهای تدوینی در حوزه گردشگری توسط مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از 5 ماه گذشته اقدامات اجرایی برای عضویت در این سازمان بین المللی انجام شد و پس از مکاتبات و ارسال اسناد و مدارک مرتبط و تایید دبیرکل سازمان جهانی گردشگری، موضوع برای تصویب به صد و نهمین شورای اجرایی آن سازمان ارجاع شد. 

آقای قائدیان توضیح داد در این نشست، سوابق و اسناد هر یک از کاندیداهای عضویت، به رای گیری گذاشته شد و سازمان منطقه آزاد کیش با رای قاطع تمام اعضا به در سازمان جهانی گردشگری ملل متحد درآمد.

ورود به صفحه معرفی جاذبه های کیش

کیش

اخبار روز گردشگری را در کارناوال دنبال کنید. 

خاطرات خوبم از زندگی بین سبزی جنگل و کوه، آبی دریا، سپیدی عطر بهارنارنج، قرمزی تمشک‌های وحشی، نارنجی پرتقالها، بارانهای گاه و بی‌گاه و تاب خوردن بر درخت گردوی مهربان حیاط خانه‌مان در رامسر زیبا چرخ می خورد و روحم را سیراب می کند. تمام

...

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.