karnaval.ir

پرستو مقدم

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

17 آبان 1396

به روز رسانی

15 شهریور 1398

قبرس یکی از کشورهای جزیره ای و جذاب اروپاست که با سواحل زیبا و درخشانش به شهرت زیادی دست یافته است؛ البته عده ی زیادی هم به دلیل پیشینه ی تاریخی غنی این کشور به آن سفر می کنند. قبرس را می توان به دو بخش بزرگ یونانی و ترکی تقسیم نمود، قسمت یونانی این سرزمین، روایت هایی بسیار از یونانیان باستان دارد و در بخش ترک نشینش رد پای خاندان عثمانی به چشم می خورد.

برای آن که تاریخ این کشور را بیشتر و بهتر بشناسیم تصمیم گرفتیم یکی از شهرهایش را برگزینیم و قدم درون ابنیه تاریخی آن بگذاریم؛ این بار نه به دید تفریح، بلکه برای آشنایی با تاریخ، به این دیار سفر کنیم، شاید زمان، این آموزگار نامهربان، حرف هایی برای گفتن داشته باشد.

شهر لارناکا در سواحل جنوب شرقی این کشور قرار گرفته است و نه تنها از بُعد تاریخی بلکه از حیث مذهبی نیز میان یونانیان ارتدکس جایگاهی ویژه دارد. سفر به این شهر سبب می شود که با قدم زدن میان درختان نخل، فضایی متفاوت و دل انگیز را تجربه کرده و خاطراتی به یاد ماندنی برای خود بسازید؛ اما آنچه ما را امروز به خود مشغول کرده است، بناهای کهن و تاریخی لارناکا هستند که هر یک بخشی از سرگذشت کشور قبرس را در خود جای داده اند.

به دیدار قلعه ها، کلیساها، مناطق باستان شناسی و دیگر جاذبه های تاریخی این شهر می رویم و از شما همراهان همیشگی کارناوال نیز می خواهیم تا با ما راهی قبرس شوید و این شهر ساحلی کوچک را با نگاهی متفاوت بررسی کنید. 

سخن آخر

به یکی دیگر از شهرهای ساحلی و زیبای جهان در کشور قبرس سفر کردیم، در تاریخ کهن این منطقه قدم زدیم و با جاذبه های تاریخی آن آشنا شدیم. 

شما چه دیدگاهی در ارتباط با شهر لارناکا دارید؟

جاذبه های تاریخی لارناکا را تا چه حد جذاب یافتید؟

اگر تجربه ای از سفر به قبرس دارید اطلاعاتتان را با ما در میان بگذارید.

 

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.