karnaval.ir

زهرا میرزایی

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

09 خرداد 1396

به روز رسانی

15 شهریور 1398

هتل مانتا پمبا

خیلی ها عقیده دارند اگر در سفر هتل و اقامتگاه خوبی نداشته باشیم سفر را به خود و همراهانمان زهر کرده ایم. در مقابل افرادی هم بر این نظرند که اقامت اصلا مهم نیست و هر جایی می توان چادری برافراشت و برای سفر تنها کوله باری سبک کافی است.

اما هتل های لوکس و اقامتگاه های منحصر به فرد انسان را مشتاق به ماندن می کنند. نمی دانیم از نظر شما چه نوع هتلی اقامتگاه خوب به حساب می آید و کدام مسافرخانه بد و زشت است اما مطمئنیم هتلی که امروز قصد اقامت در آن را داریم از بهترین اقامتگاه های جهان است.

هتل مقصد ما مانتا نام دارد و در یکی از بهترین و زیباترین جزایر قاره ی آفریقا یعنی پمبا ساخته شده، جایی بکر با چشم انداز به اقیانوس بی کران هند و جنگل و باغ های پاکیزه. هر آنچه برای یک اقامت آرامش بخش و رمانتیک احتیاح دارید اینجا مهیاست و به جرأت می گوییم که از برترین مقاصد رمانتیک در قاره آفریقا به حساب می آید.

 همیشه درباره ی آفریقا که صحبت می کنیم به جنگل ها، اقوام بومی، حیات وحش و پوشش گیاهی می پردازیم و کمتر به هتل های لوکس این سرزمین پرداخته ایم، در صورتی که اقامت در آفریقا هیجان انگیز و لذتبخش است و اگر در هتلی خاص و شیک اقامت داشته باشید کاملا دید شما به این قاره تغییر خواهد کرد.

با کارناوال همراه باشید تا اقامتی لوکس را در شاخ آفریقا تجربه کنیم

هتل مانتا آفریقا

چرا اقامت در هتل مانتا؟


- در یکی از جزایز زیبای آفریقا واقع شده است.

- از لوکس ترین هتل های جهان است.

- این هتل یک اتاق مخصوصِ شناور روی آب های اقیانوس دارد.

- از بهترین اقامتگاه ها برای گذراندن ماه عسل می باشد.

هتل مانتا آفریقا

معرفی هتل مانتا آفریقا | Manta resort

هتل مانتا ریزورت در شمال غربی جزیره پمپا قرار دارد، این جزیره جزئی از جزیره تانزانیا و آفریقای شرقی محسوب می شود و با سواحل سفید و پاکیزه اش معروف شده است. این جزیره برای زوج های جوان و یا افرادی که قصد استراحت و رفع خستگی های روزانه را دارند بسیار مناسب است و می تواند از بهترین مقاصد برای ماه عسل باشد. هتل مانتا از بهترین اقامتگاه های این جزیره ی شگفت انگیز است و یک هتل ۵ ستاره ی تمام عیار می باشد.
مانتا ریزورت تنها ۱۷ اتاق دارد اما همین تعداد اتاق هم آن قدر خاص و متفاوت هستند که از اقامت در آن ها سیر نخواهید شد. اتاق هایی رو به دریا، اتاق هایی رو به باغ و اتاق شنانور در میان اقیانوس تنها گوشه ای کوچک از این هتل دیدنی است. شما با اقامت در این مکان از امکانات ویژه ای مانند غواصی، آفتاب گرفتن در ساحل سفید، تماشای ستاره ها در آسمان شفاف و… بهره مند خواهید شد.

اگر درجه ی سلامت و پاکیزگی این مکان ذهنتان را درگیر کرده اصلا نگران نباشید، مانتا ریزورت آن قدر تمیز است که اگر از اروپا با پرواز مستقیم به آن بروید نیاز نیست هیچ گونه واکسنی تزریق کنید، مسافرانی هم که از دیگر مناطق دنیا وارد این هتل می شوند باید کارت سلامت داشته باشند. رعایت همه ی نکات بهداشتی در این هتل الزامی است و به دلیل وجود پشه ی مالاریا در این ناحیه حتما همه از لحاظ سلامتی بررسی می شوند. همه ی تخت ها نیز دارای تورهای پشه بند هستند تا اگر هم پشه ای وارد محوطه ی هتل شد به میهمانان آسیبی نرسد.

اغلب مسافرانی که آفریقا را برای سفر انتخاب می کنند با دغدغه ی آنتن دهی تلفن همراه رو به رو هستند و به دلیل اهمیت این موضوع در جوامع امروزی این موضوع نکته ای بازدارنده برای توریست ها است در باره ی هتل مانتا هم باید بگوییم قبلا جزیره پمبا آنتن دهی برای خطوط موبایل را نداشت اما امروزه این مشکل تا اندازه ی زیادی حل شده و اینترنت هم در فضای این هتل در دسترس است پس به ما اعتماد کنید و عاری از این گونه دغدغه ها وارد هتل شوید

هتل مانتا پمبا

انواع اتاق های هتل مانتا

همانگونه که اشاره کردیم هتل مانتا دارای 17 اتاق است که خدمات مختلفی در آن ها به علاقمندان ارائه می شود در این بخش به انواع مختلف اتاق های هتل زیبای مانتا سر می زنیم تا بیشتر متوجه زیبایی و خاص بودن این اقامتگاه شوید. توجه داشته باشید که در ساخت این هتل تلاش شده تا میهمانان در آرامش کامل باشند و به بهترین شکل ممکن از زندگی روزمره و کسالت بار جدا گردند پس اگر به دنبال اقامتی هیجان انگیز هستید این هتل مکان خوبی برای شما نخواهد بود.

1- ویلاهای ساحلی

یکی از انواع اتاق های این هتل، اتاق های ویلایی مشرف به اقیانوس است. این ویلاها به گونه ای فاخر، بزرگ و جادار طراحی شده اند و در مرکز آن تختی فوق العاده شبیه تخت پادشاهان قرار گرفته است. دکوراسیون این نوع ویلاها سنتی و بسیار دیدنی می باشد.

با اقامت در این ویلاها می توانید به دور از هر گونه سر و صدا، در مکانی کاملا پاکیزه زمان اقامتتان را سپری نمایید. افرادی این گونه اتاق ها را انتخاب می کنند که از قدم زدن در سواحل لذت ببرند و عاشق صدای امواج دریا باشند.

هزینه:

اقامت در اینگونه ویلاها برای یک شب حدود 238 تا 425 دلار (حدود 952 الی یک میلیون و 700 هزار تومان) هزینه در بر خواهد داشت.

هتل مانتا
هتل مانتا

2- اتاق های مشرف به باغ | نوع برتر

رمز موفقیت این نوع اتاق ها به رخ کشیدن عظمت و بزرگی اقامت در مانتا می باشد، همه چیز در این اتاق ها بزرگ و وسیع می باشد حتی حمام و سرویس بهداشتی. تخت خوابی که در این اتاق ها کار گذاشته شده آن قدر عظیم است که انگار برای 4 نفر ساخته شده. اگر از عاشقان طبیعت هستید این اتاق ها را برگزینید چون در هر زمان که اراده کنید به راحتی می توانید در باغ اختصاصی خود قدم زده و هوایی تازه کنید.
امکانات این اتاق طوری است که برای خانواده و گروه هایی با تعداد نفرات بالا بسیار مناسب می باشد.

هزینه:

اقامت یک شب در این اتاق ها بین 190 تا 340 دلار (760 الی 1 میلیون و 360 هزار تومان) هزینه دارد.

هتل مانتا
هتل مانتا

3- اتاق های مشرف به باغ | نوع استاندارد

اتاق های مشرف به باغ در نوع کمی جم و جورتر از اتاق هایی که در بالا به آن ها پرداختیم، می باشند. این نوع اتاق ها شبیه به دیگر اتاق های مشرف به باغ هستند اما همه چیز اندازه ی استاندارد دارد و دیگر بزرگ و شاهانه نیست. می توانید در بالکن کوچک این اتاق ها بنشینید و از نمای زیبای باغ های اطراف، زیر نور خورشید لذت ببرید.

هزینه:

برای یک شب اقامت بین 160 تا 285 دلار (مهادل 640 الی 1 میلیون و 140 هزار تومان) هزینه در بر خواهد داشت.

هتل مانتا
هتل مانتا

4- اتاق زیر آب

اتاق زیر آب همان وجه تمیز این هتل با سایر هتل های دنیاست؛ اینجاست که با  خاص ترین قسمت این اقامتگاه آشنا خواهید شد.

 تصور کنید می توانید در میان آب های زلال و آبی رنگ اقیانوس شناور بمانید و با یک نگاه، غرق در تماشای ماهی های منحصر به فرد اقیانوس هند شوید، تصویری که حتی تصورش هم لذتبخش است و در این هتل فراهم شده تا مهیمانان بهترین اقامت دنیا را تجربه کنند.

این اتاق توسط مهندسان کارآمد سوئدی ساخته شده و اقامت در آن هیچ خطری ندارد. این اتاق از سه طبقه تشکیل شده، یکی بالاتر از سطح آب مانند عرشه یک کشتی، طبقه ی دیگر زیر آب و با دیوارهایی شیشه ای و آخرین طبقه هم قسمت بالایی اقامتگاه یا به عبارتی خودمانی تر پشت بام اتاق که با نردبان باید به آن برسید.

از بالای عرشه ی این اتاق می توانید در هنگام شب به تماشای کهکشان و ستاره ها بپردازید و هیچ نوع آلودگی نوری مزاحم شما نخواهد شد. قسمت زیریرن این اقامتگاه هم طرفداران خاص خودش را دارد؛ انواع ماهی ها در تمام طول روز از کنار دیوارهای شیشه ای عبور می کنند و کمی اقامت شما را هیجان انگیزتر می نمایند. ماهی هایی به نام خفاش و ترومپت در اغلب مواقع در اطراف این دیوار تقریبا 360 درجه می رقصند و به دنبال نور می دوند.

اما اقامت در اتاق شناور چگونه ممکن شده است؟

برای رفتن و اقامت در این اتاق شناور باید حدود 250 متر از ساحل دور شوید که با قایق حدودا 2 دقیقه زمان می برد. نهار و نوشیدنی هم برای شما آورده می شود و اگر بخواهید یک قایق پارویی نیز در اختیارتان قرار می دهند تا راحت رفت و آمد کنید. قسمت عرشه ی اتاق هم برای شام در نظر گرفته شده که تجربه ای خارق العاده است.

از امکانات این اتاق می توان به موارد زیر اشاره نمود:

- آنتن دهی تلفن همراه.

- حمام در فضای باز

- توالت دریایی و سازگار با محیط زیست

- حوضی برای شستشو

- یخچالی پر از خوراکی

هزینه:

1500 دلار (حدود 6 میلیون تومان) به ازای یک شب اقامت در این اتاق که البته محدودیت تعداد افراد وجود ندارد اما باید بدانید که این اتاق برای دو تا چهار نفر مناسب می باشد.

هتل مانتا پمبا
هتل مانتا پمبا

اتاق شناور هتل مانتا را در ویدئو تماشا کنید


امکانات عمومی هتل مانتا

باید بدانید که هر گونه از اتاق های این هتل را برای اقامت انتخاب کنید باز هم می توانید از بسیاری از امکانات هتل که برای استفاده ی عموم میهمانان تعبیه شده استفاده نمایید. امکاناتی که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم:

- صرف غذا در ایوان اتاق و یا ایوان عمومی هتل

- صرف غذا و نوشیدنی در فضای باز هتل و هنگام شب زیر نور ستارگان

- ارائه ی میوه های محلی

- قدم زدن در کنار ساحل شن های سفید

- تماشای غروب خورشید در باغ یا کنار ساحل

- ارائه ی نوشیدنی های محلی سرد و گرم در همه ی زمان های شبانه روز

- استفاده از تاب های ساحلی

- شنا در استخر

هتل مانتا
هتل مانتا پمبا

تفریحات خاص هتل

اما امکانات لوکس و ویژه ی هتل مانتا به همینجا ختم نمی شود. چندین تفریح دیگر هم برای میهمانان این هتل در نظر گرفته شده که می توانید از آن ها لذت ببرید مانند:

1- غواصی

غواصی در اطراف جزیره ی پمبا تجربه ای نفس گیر و کمیاب است که حتما در این هتل امتحان کنید. می توانید از مکان های تعبیه شده برای شیرجه درون آب بپرید و به تماشای دنیای زیر آب و سنگ های مرجانی بپردازید. صخره های مرجانی در اطراف این جزیره از سالم ترین و دیدنی ترین صخره های اقیانوس آرام هستند. در جه ی گرمی آب در این نواحی حدود 26 درجه می باشد و می توانید تا 30 الی 40 متر زیر آب بروید.

اگر غواصی نمی دانید اما به این تفریح علاقمند هستید، امکان آموزش غواصی به صورت تئوری و عملی هم در هتل مانتا وجود دارد. همچنین تجهیزات و وسایل مورد نیاز این کار نیز در اختیارتان قرار می گیرد. همه ی آموزش ها هم در دو سطح حرفه ای و مبتدی ارائه می شود.

غواصی در 9 قسمت و مکان مختلف جزیره امکان پذیر است و در هر یک از آن ها می توانید دیدنی های خاصی را از جمله ماهی ها و آبزیان گوناگون و پوشش گیاهی خاص را مشاهده نمایید. این مکان ها عبارت اند از:

* سوییس | SWISS:

در این مکان حدودا 25 متر می توانید به زیر آب های اقیانوس بروید و کوه هایی با ارتفاع 100 متری و بسیار زیبا و چشم نواز را مشاهده نمایید. آرام آرام زندگی آبزیان و بخصوص لاکپشت ها در میان صخره های سفید و زیبا را تماشا کرده و لذت ببرید.

البته این قسمت به غواصان با تجربه پیشنهاد می شود چون غواصی در آن کار آسانی نیست.

* برآمدگی های شیمبا | SHIMBA HILLS:

دره و صخره های اسفنجی را مشاهده خواهید کرد و حدودا تا عمق 25 متری می توانید در عمق اقیانوس غواصی نمایید. این محل مکان مناسبی برای غواصان تازه کار می باشد.

* دیوار شیمبا | SHIMBA WALL:

غواصی در این قسمت با شیبی ملایم آغاز می شود و تا 25 متر هم می توان در این بخش غواصی نمود اما این فعالیت کمی سخت و مخصوص غواص های حرفه ای می باشد. با غواصی در این مکان می توانید ماهی ماشه را هم مشاهده کنید.

* THE EDGE | سایت شیرجه:

این قسمت یکی از جذاب ترین مکان ها برای غواصی است. تا 30 متر با شیب نسبتا تند به میان آب های اقیانوس خواهید رفت و از مسیر های مارپیچی و مرجانی عبور می کنید که تجربه ی جالبی می باشد. ماهی ناپلئون و کوسه سفید نوک هم در این قسمت دیده می شود.

* کوهستان پُله پُله | POLE POLE MOUNTAIN:

در این قسمت به راحتی می توانید ار 16 الی 30 متر غواصی کرده و از مناظر کوه های مرجانی و لاکپشت های زیبا لذت ببرید.

* سکرت (راز) اسکارپشن | SCORPIONS SECRET:

باید ابتدا از ساحل به مدت 2 دقیقه قایق سواری کنید تا به این بخش برسید. در این قسمت از 5 تا 18 متر می توانید زیر آب بروید و محلی خوب برای غواصان تازه کار است.

* هوس ریف | OUSE REEF:

حدودا این منطقه تا 5 متر دید کافی و شرایط مناسب غواصی دارد اما در همین مقدار هم می توانید ماهی مرکب، هشت پا، انواع ماهی های گرمسیری و صخره های مرجانی را مشاهده کنید.

*NJAO GAP:

از ساحل باید حدود 30 دقیقه راه طی کنید تا به این قسمت برای غواصی برسید. این قسمت به 5 بخش مجزا تقسیم می شود که برای غواصی از 5 تا 40 متر مناسب است. غواصی در این بخش ها تقریبا همه ی جانداران آبزی اطراف جزیره را تحت پوشش قرار می دهد.

* فاندو | FUNDU GAP:

این بخش در جنوب جزیره اِن جی اُو (Njao) قرار دارد و این قسمت هم به 5 بخش دیگر تقسیم می شود که هرکدام ویژگی های خاص خودشان را دارند و از 5 تا 40 متر را برای غواصی مهیا کرده اند.

هزینه ی وسایل غواصی:

همه ی وسایل مورد نیاز برای غواصی به قیمت 60 دلار (معادل حدود 229 هزار تومان) در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

هزینه غواصی:

 هزینه ی غواصی در این منطقه به دلیل تنوع آن بسیار متفاوت است، این هزینه بین ۳۰ الی ۵۴۰ دلار ( ۱۲۰ هزار تومان الی ۲ میلیون و ۱۶۰ هزار تومان) تغییر می کند. 

+ غواصی برای افرادی که مواد مخدر یا مشروبات الکلی مصرف کرده اند ممنوع است.

 
هتل مانتا پمبا
هتل مانتا پمبا

2- اسپا یا ماساژ

بیشتر افرادی که هتل مانتا را برای اقامت انتخاب می کنند برای آرامش و گذراندن اوقاتی شاد و آرام در کنار عزیزانشان به این جزیره و هتل می روند بنابراین خدمات ماساژ و ریلکسیشن می تواند گزینه ای بسیار عالی برای این اقامتگاه باشد.

در هتل مانتا قسمتی به نام اسپا (SPA) وجود دارد که می توانید از آن خدمات ماساژ را دریافت نمایید. انواع ماساژهای درمانی و آب گرم هم در همین مرکز ارائه می شود. از جمله مهم ترین این ماساژها به شرح زیر می باشد:

- ماساژ گردن و شانه: برای تسکین تنش و خستگی

-  آروماتراپی: ماساژ حاملگی بدن با استفاده از روغن آروماتراپ و جوانسازی با حرکات ریتمیک

- ماساژ بافت های عمیق: تحریک گردش خون

- ماساژ سر: نوعی ماساژ عجیب هندی برای آرام کردن درد، تنش رشد مو و خواب.

- ماساژ صورت: جوانسازی پوست با استفاده از کرم های لایه بردار، پاک کننده و...

*مانیکور و پدیکور نیز در این مرکز امکان پذیر می باشد.

هتل مانتا

3- خدمات ویژه برای گذران یک ماه عسل رویایی

پیوند میان دو عاشق و دلداده از زیباترین اتفاقات زندگی است و تنها یکبار در زندگی هر انسان رخ می دهد. با پایان جشن و پایکوبی ها باید از همه دور شد و کمی خلوت کرد، بدون شک هتل مانتا آفریقا یکی از بهترین مکان های دنیا برای گذراندن ماه عسل است.

اینجا همه چیز تمیز، زیبا و شبیه رویاهاست می توانید با عشقتان به کشف سواحل و باغ ها بروید و پیوندتان را زیر نور ستارگان جشن بگیرید. این هتل بهترین امکانات را برای یک ماه عسل تمام عیار در اختیار شما قرار خواهد داد برای کسانی که این اقامتگاه را برای ماه عسل خود انتخاب می کنند امکانات خاصی در نظر گرفته شده که به آن ها می پردازیم:

- هزینه اقامت 5 تا 7 روز در اتاق ها با خدمات ماه عسل:

اقامت در ویلا: (4.250 دلار) اضافه

اقامت در اتاق مشرف با باغ نوع برتر: (3.400 دلار اضافه)

اقامت در اتاق مشرف به باغ معمولی: (2.850 دلار اضافه)

*خدمات نوشیدنی، همه ی وعده های غذایی، آبگرم و ماساژ، غواصی و گشت و گذار در جزیره در این پکیج می باشد. برای رزرو هتل روی لینک مقابل کلیک نمایید: لینک

- هزینه اقامت 7 تا 10 روز:

ویلای مشرف به دریا: 5.950 دلار اضافه

اتاق مشرف به باغ برتر: 4.760 دلار اضافه

اتاق مشرف به باغ معمولی: 3.900 دلار اضافه

*خدمات کاملا شبیه به پکیج قبلی می باشد. برای رزرو روی لینک مقابل کلیک کنید: لینک

اگر هم قص دارید ماه عسل خود را آن طور که علاقه دارید برنامه ریزی نمایید روی لینک مقابل کلیک نمایید: کلیک

هتل مانتا

4- شنا در استخر

در محوطه ی هتل استخرهای روبازی هم وجود دارد که میهمانان می توانند به راحتی و فراغ بال از آن ها استفاده نمایند. همچنین قدم زدن و لذت بردن از ساحل هتل مانتا نیز برای همه امکان پذیر می باشد و هیچ محدودیتی برای استفاده از این قسمت ها وجود ندارد. حتی می توانید خوراکی و غذاهایتان را کنار سواحل نوش جان نمایید.

هتل مانتا

5- سافاری و گشت در پمبا

می توانید با پرداخت 75 دلار (معادل حدودا 300 هزار تومان) تور گشت و گذار 8 ساعته در جزیره پمبا را خریداری نمایید. این تور شامل موارد زیر می شود:

- گشت در مزارع ادویه: این جزیره یکی از تولید کنندگان مهم ادویه در آفریقاست.

- بازار ماهی: به محل فروش و عرضه ی ماهی خواهید رفت.

- بازدید از قلعه Mkama ndume: تماشای معماری کهن اعراب در آفریقا.

- محله چاک چاک: دیدن از محل رفت و آمد مردمان محلی.

- دیدار خفاشان: در جزیره پمبا خفاشان زیادی زندگی می کنند که برخی از آن ها طول بالشان به 1 متر و 6 سانتیمتر هم می رسد.

- دیدار از ویرانه های شهر Chwaka: شهری کهن که قرن 18 به عنوان پایتخت استفاده می شد.

* این گردش ها از ساعت 8:30 آغاز می شوند.

هتل مانتا

6- ماهیگیری 

اگر می خواهید یک تجربه ی منحصر به فرد را در خاطرتان ثبت کنید باید بدانید که در این هتل امکان ماهیگیری هم فراهم است اما باید بدانید که همه ی ماهی ها بعد از صید رها شده و نمی توانید آن ها را با خود ببرید. شما را با کشی های لوکس کروز به میان اقیانوس می برند و به شما اجازه ی شیرجه و ماهیگیری می دهند.

اگر علاقمند باشید امکان قایق سواری در 2 الی 3 ساعت نیز وجود دارد که هزینه اش 75 دلار (معادل حدودا 286 هزار تومان) می باشد. همچنین می توانید در یک گردش 2 الی 3 ساعته به تماشای ماهیگیری افراد محلی بپردازید که گوشه ای از فرهنگ و آداب کهنشان است، این گردش هم 30 دلار (حدود 114 هزار تومان) برای هر نفر هزینه در بر دارد و برای تشکیل هر تور باید حداقل 3 نفر ثبت نام کرده باشند.

هزینه ماهیگیری:

7 ساعت ماهیگیری (نیم روز): 770 دلار (حدودا معادل 2 میلیون و 942 هزار تومان)

9 ساعت ماهیگیری (یک روز کامل): 1050 دلار (حدود 4 میلیون تومان)

هزینه یکساعت اضافه (در ادلین ساعت): 295 دلار (حدود 1 میلیون و 12 هزار تومان)

هزینه ی ساعات اضافی بعدی به ازای هر یک ساعت: 145 دلار (حدود 554 هزار تومان)

ماهیگیری

7- کایاک سواری

کایاک از محبوب ترین انواع قایق ها در دنیاست و این هتل به مسافرانش این امکان را می دهد که کایاک سواری را هم تجربه کنند. شما با انتخاب این تفریح می توانید علاوه بر لذت بردن از تماشای  آب های بی کران و درخشان از دیدن پرندگان و ماهی ها نیز لذت ببرید. تورهای کایاک سواری این هتل اغلب ۳ الی ۴ ساعت طول می کشد و مدت زمانش به آب و هوا و شرایط جوی نیز بستگی دارد.
هزینه:
۳۰ دلار (حدود ۱۲۰ هزار تومان) برای هر نفر

هتل مانتا

وضعیت غذای هتل

مسلما هتلی با شرایط و امکانات مانتا غذاهای خوشمزه ای را هم در اختیار میهمانانش قرار می دهد. منوی غذایی این هتل شامل خوراکی های دریایی، محلی و نوشیدنی های وارداتی و سنتی آفریقا می باشد. همه ی مواد غذایی به کار رفته در خوراکی های این هتل تازه و کاملا بهداشتی می باشند، از موادی چون ماهی، گوشت گاو، مرغ و سبزیجات نیز در غذاهای این مکان زیاد استفاده می گردد.
این امکان برای ساکنان هتل وجود دارد که در کنار ساحل، استخر و یا در اتاقشان به صرف غذا و نوشیدنی بپردازند که البته خوردن غذا در کنار ساحل اقیانوس از محبوب ترین انتخاب ها میان میهمانان می باشد.

هتل مانتا

تورهای گردشی خاص هتل مانتا

به دلیل موقعیت فوق العاده ی هتل مانتا برخی تورهای خاص نیز برای میهمانان این هتل تدارک دیده شده است که در اینجا به آن ها اشاره می کنیم:

۱- پیاده روی تا فانوس: در نزدیکی هتل یک فانوس دریایی بسیار زیبا وجود دارد که شما می توانید با کمی پیاده روی از آن بازدید نمایید. راهنمایان بدون دریافت هیچ هزینه ای شما را به سوی این فانوس می برند و تنها باید ۵ دلار (حدود ۱۹ هزار تومان) هزینه ورودی فانوس را پرداحت نمایید.

۲- گردش در جنگل: جنگلی در نزدیکی این هتل قرار دارد که یک محیط کاملا حفاظت شده با حیوانات و گیاهان بسیار فوق العاده است شما با خرید تورهای این جنگل از هتل می توانید ۴۵ دقیقه در جنگل زیبای بارانی NGEZI تفریح نمایید. هزینه ی این تور ۲۰ دلار (حدود ۷۶ هزار تومان) می باشد.

۳- گردش در سواحل شنی: هتل تنها قسمتی از سواحل سفید شنی جزیره را در اختیار میهمانانش قرار می دهد و شما برای گشتن در همه ی ساحل ها باید تور و راهنما تهیه نمایید. البته در این تور حدود ۱۰ دقیقه نیز قایق سواری دارید. هزینه ی این گردش ۳۰ دلار (معادل ۱۱۴۴ هزار تومان) می باشد.

۴- بازدید از مدارس روستا: در این تور شما را به روستاهای اطراف برده و به شما امکان بازدید از مدارس داده می شود. این تور رایگان است.

۵- کشتی کروز: شما می توانید از ساعت ۱۷ سوار کشتی کروز شده و تا پاسی از شب میان اقیانوس باشید و در میان آب های پهناور غروب آفتاب را به تماشا بنشینید. هزینه ی این تور ۱۵ دلار (حدود ۵۷ هزار تومان) خواهد بود.

۶- ماهیگیری: در این تورها شما می توانید ماهی صید شده ی خود را همراه خود ببرید. هزینه ی این تور ۹۰ دلار (معادل ۳۴۳ هزار تومان) خواهد بود.

۷- سافاری انتخابی: می توانید تور گردشیتان را خودتان انتخاب کنید و از راهنما بخواهید شما را به هرجایی که می خواهید ببرند. این تور یک روز کامل کاری (به مدت ۸ ساعت) طول خواهد کشید. هزینه ی این تورها ۷۵ دلار (معادل ۲۸۶ هزار تومان) خواهد بود.

هتل مانتا
هتل مانتا

برنامه های هتل مانتا برای سال ۲۰۱۷ میلادی

در سال ۲۰۱۷ میلادی از هتل مانتای آفریقا را برای اقامت انتخاب نمایید از برنامه های ویژه ای که در ادامه معرفی می کنیم می توانید استفاده نمایید:

- برنامه ی غواصی تا ۴۰ متر با ۴۰ درصد تخفیف.

- غواصی کم عمق ۲۰ درصد تخفیف. از اول ماه مار ۳۰ الی ۵۰ درصد تخفیف.

- بسته های ویژه ی ماه عسل.

- از ۵ تا ۷۰ درصد تخفیف اقامت و تورهای گردشی.

*برای کسب اطلاعات به روز درباره ی پکیج و بسته های جدید این هتل در سال ۲۰۱۷ میلادی روی لینک های رو به رو کلیک نمایی: لینک ۱ ، لینک ۲

* برای رزرو هم روی لینک مقابل کلیک کنید: لینک

هتل مانتا

اطلاعات اضافی که باید پیش از سفر به جزیره پمبا بدانید

اگر برای اولین بار است که به سوی جزیره ی پمپا می روید باید بدانید که این جزیره کاملا دور افتاده و در شرق آفریقاست. در هر لحظه از سفرتان باید بدانید که شاید حس دور افتادگی و تنهایی را تجربه کنید. هتل مانتا لوکس و ۵ ستاره است و اقامت در آن با دیگر هتل های نواحی گرمسیری متفاوت و هیجان انگیزتر است. شما با اقامت در این هتل می توانید برای چند روزی کاملا از دنیای اطرافتان جدا شوید.

افرادی جزیره پمبا را برای سفر انتخاب می کنند که واقعا عاشق طبیعت و ساحل باشند پس اگر از ساحل و دیدن اقیانوس لذت نمی برید سفر به این جزیره برای شما مناسب نخواهد بود. این جزیره مکان خوبی هم برای مردم شناسی و آشنایی با زندگی روستایی در آفریقا می باشد و می تواند علاوه بر سفر آرامش بخش، هیجان انگیز هم باشد و در حقیقت همه چیز بستگی به علایق شما دارد.

حدودا از قرن ۱۷ میلادی جزیره پمبا مورد توجه قرار گرفت و از آن پس گردشگران علاقه ی بیشتری به سفر به آن پیدا کردند و آرام آرام هتل ها در این ناحیه ساخته شدند. هتل مانتا بهترین و شیک ترین اقامتگاه جزیره مانتاست.

- زبان رسمی مردمان زنگبار سواحیلی و انگلیسی می باشد.

- از زنگبار تا جزیره پمبا در تابستان ۱ ساعت و زمستان ۲ ساعت طول می کشد.

هتل مانتا

هزینه های کلی و دسترسی به هتل مانتا

برای رفتن و اقامت در این هتل خوب است نکته ای را در نظر داشته باشید، آن هم این است که بدانید شلوغ ترین و خلوت ترین فصلی که مسافران این هتل را انتخاب می کنند، چه زمانی است. لازم به ذکر است که در هر کدام از این دوره ها، قیمت ها به صورت کلی با هم تفاوت هایی خواهند داشت که به صورت زیر است:
*فصل خلوت
1 مارس تا 30 ژوئن (نیمه اسفند تا اوایل تیر) | برای هر نفر و هر شب اقامت 200 دلار آمریکا (حدود 7.500.000 ریال) 
*فصل شلوغ
1 ژوئیه تا 28 فوریه (نیمه دوم تیر تا نیمه اول اسفند) | برای هر نفر و هر شب اقامت 250 دلار آمریکا (حدود 9,00,000 ریال) 
در جزیره پمبا وسایل نقلیه عمومی به صورت زیاد و با کیفیت وجود ندارد و اکثر جاده ها به وسیله ی قیر صاف شده اند و بسیاری از آن ها نیز خاکی هستند. تنها راه خوب و مناسب برای سفر به جزیره پمپا خرید پروازهای چارتر و بارنامه ریزی سفر خود از قبل می باشد.

شما باید در فرودگاه زنگبار یا دارالسلام به زمین بنشینید تا به جزیره راه داشته باشید. از این فرودگاه ها هواپیماهای محلی و کوچکتری به جزیره پمپا پرواز می کنند و می توانید به راحتی به هتل خود برسید. پر ترددترین مسیر برای رسیدن به جزیره پمبا پرواز به فرودگاه زنگبار و سپس جزیره پمبا می باشد.

هتل زیبای مانتا را در نقشه کارناوال بیابید

توصیه کارناوال

با سفر به جزیره پمبا هزینه ی نسبتا زیادی بر شما اعمال خواهد شد بنابراین توصیه می کنیم حتما پیش از سفر درباره ی جزیره و آداب و رسوم مردم و دیدنیهایش تحقیق نمایید و در صورت مطابقت با علایقتان این هتل را برگزینید. دیگر این که اگر برای ماه عسل به دنبال مکانی مناسب می گردید این هتل حتما بهترین مکان برای شما خواهد بود.

هتل مانتا

سخن آخر

آیا تا به حال به آفریقا سفر کرده اید؟

از نظر شما چه مکان هایی بهترین جاها برای ماه عسل هستند؟

آیا شما دوست دارید ماه عسلتان را در چنین هتل رویایی سپری نمایید؟

نظرات و پیشنهاداتتان را با ما در میان گذارید.

زمانی موفق خواهی شد که شوقت به موفقیت، بیشتر از تَرست از شکست باشد.

آیا این مطلب مفید بود؟

3 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

ناشناس

چ غروب جذابی . 😍😍😍😍😍😍

انتشار:09 خرداد 1396

آیا این دیدگاه مفید بود؟

محسن صارمی نیا

خیلی زیباست

انتشار:09 خرداد 1396

آیا این دیدگاه مفید بود؟

ناشناس

👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

انتشار:09 خرداد 1396

آیا این دیدگاه مفید بود؟

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.