karnaval.ir

کارناوال

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

13 اسفند 1397

به روز رسانی

15 شهریور 1398

روزهای پایانی سال، روزهایی پرتب و تاب برای همه است. کارناوال نیز روزهای پر دغدغه ای را برای پاسخ به نیاز کاربرانش سپری می کند و تلاش دارد بهترین ها را به مخاطبانش ارائه دهد. در این راستا خبرهای خوشی نیز برای تان داریم که یکی از آنها آغاز همکاری این مجموعه با سازمان منطقه آزاد قشم است؛ همکاری ثمربخشی که قرار است به لطف مدیرعامل این سازمان، مهندس محمدرضا مومنی و تلاش های موثر مدیرکل‌ روابط عمومی و امور بین الملل سازمان، مهندس مرتضی شیخ زاده میسر شود.

سازمان منطقه آزاد قشم، به همت مهندس مرتضی شیخ زاده و با حمایت های مدیرعامل منطقه آزاد قشم تلاش های بسیاری را در راستای معرفی جزیره قشم و پتانسیل هایش برای جذب گردشگر صورت داده و موفق شده نگرش ها را نسبت به این مقصد کمتر شناخته شده تغییر دهد. اطلاعات موجود در وبسایت این سازمان تمامی سوالات مخاطبان را پاسخ می دهد؛ از معرفی جاذبه ها و مراسم فرهنگی گرفته تا ارائه آمار ورود گردشگران و معرفی فرصت های سرمایه گذاری، همه و همه در این پرتال قابل دسترسی هستند و همین باعث شده تا از این روزها با عنوان شفاف ترین دوران مدیریت سازمان منطقه آزاد قشم یاد کنند. افزایش ورود گردشگران به این جزیره به خوبی نتیجه این تلاش ها را نشان می دهد و اهمیت اطلاع رسانی موثر را بازگو می کند. کارناوال نیز با همین هدف قدم هایی را برداشته و نسبت به معرفی کامل این جزیره و جاذبه هایش اقداماتی را انجام داده است؛ اقداماتی که از چشم مسئولان دلسوز سازمان منطقه آزاد قشم دور نماند و با دیدن نتایج کار این مجموعه، جلسه ای را برای دیدار با مدیران کارناوال ترتیب دادند. این جلسه در روز یکشنبه 12 اسفند 1397 با حضور مهندس مرتضی شیخ زاده و مدیریت مجموعه کارناوال برگزار شد و طی آن هر دو طرف از تلاش های صورت گرفته برای معرفی این گنجینه ایران گفتند و دغدغه های شان را در این زمینه بازگو کردند. 

صحبت های مهندس شیخ زاده بسیار جذاب و انرژی بخش بود چرا که با نگاهی کاملا به روز و دغدغه هایی از جنس تلاش برای ایرانی آباد، حس مشترکی میان کارناوال و منطقه آزاد قشم ایجاد شد که با یاری خداوند، با همکاری های دوجانبه، نتایج آن را مردم عزیز کشورمان لمس خواهند کرد.

مهندس شیخ زاده از قشم به عنوان تنها ژئوپارک جهانی آسیا یاد کرد و از ویژگی های منحصر به فرد این جزیره سخن گفت. حفظ ویژگی های خاص جزیره و معرفی این مقصد جذاب برای چرخاندن چرخ های اقتصاد قشم از دغدغه هایی بود که توسط ایشان مطرح شد. وی در ادامه به معرفی بخش های مختلف وبسایت منطقه آزاد قشم پرداخت و از امکاناتی گفت که کمتر سایت سازمانیِ ایرانی به مخاطبانش ارائه می دهد. امکاناتی که پاسخگوی تمام نیازهای افراد برای شناخت قشم هستند و اطلاعات خوبی را در اختیار قرار می دهند. دغدغه های مجموعه کارناوال برای دسترسی به اطلاعات موثق و به روز نیز مساله دیگری بود که در جلسه مطرح شد؛ دغدغه ای که به لطف مسئولان سازمان قرار است برطرف شود تا به‌روزترین اطلاعات در اختیار مخاطبان کارناوال قرار گیرد.

مدیرکل‌ روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم ضمن اشاره به تلاش های مجموعه کارناوال برای تدوین مطالب و معرفی کامل و صحیح جاذبه ها، این مجموعه را شایسته تقدیر دانست و از همکاری هایی که قرار است در آینده بین این سازمان و کارناوال صورت گیرد سخن گفت. مجموعه کارناوال نیز مفتخر است با این سازمان قدم هایی را در راستای شناساندن پتانسیل های این خطه از ایران عزیزمان بردارد و با سازمانی همراه شود که نمونه اش کمتر در سرزمین مان به چشم می خورد. امید است این همکاری، آغازی باشد برای همکاری های دیگر و روزی برسد که همه سازمان ها دست به دست هم دهند تا گوشه گوشه ایران به شایستگی معرفی و شناسانده شود.

در پایان قدردان تلاش های سازمان منطقه آزاد قشم برای ایجاد تغییرات و اطلاع رسانی صحیح، آنگونه که شایسته مخاطب است، هستیم.

اخبار روز گردشگری را از کارناوال دنبال کنید.

...

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.