karnaval.ir

کارناوال

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

15 فروردین 1396

به روز رسانی

15 شهریور 1398

به نقل از ایرنا، مرتضی رحمانی موحد، رییس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر گفت:

94 میلیون و 523 هزار و 321 نفر بازدید از مجموعه اماکن تاریخی، طبیعی و فرهنگی کشور در ایام نوروز انجام شد.

وی در روز دوشنبه در نشست خبری ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور که در سالن فجر سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، برگزار گردید، اظهار کرد:

تمرکز ما برای ارایه خدمات در نوروز 96 بر روی رضایتمندی مردم قرار داشت.

وی در ادامه افزود:

تا پایان 13 فروردین ماه جاری، 59 میلیون و 343 هزار و 678 نفر 'شب اقامت' ثبت شده است و 70 هزار و 680 بازدید نظارتی به صورت مستقل یا مشترک انجام شد.

رحمانی موحد تصریح کرد:

خدمات متفاوت امسال زیر چتر 500 هزار خدمتگزار مردم انجام شد و شاخص های عملکرد ما در ایام نوروز نشان می دهد که امسال ارتقای مشارکت ثمن ها و گروه های مرجع مردمی با استفاده از ظرفیت های کامل استانها را شاهد بوده ایم.

وی اضافه کرد:

رویکرد خدمات ستاد هماهنگی سفر در سال 96 مطابق با منشور حقوق شهروندی بود و سیاست گذاری های عمده ما بر این مبنا پیش رفت.

شهرهای معبر به مقصد تبدیل شد

معاون گردشگری کشور گفت:

در نوروز 96 با فرهنگ سازی و تلاش های بی وقفه توانستیم برخی از شهرهای معبر را به مقصد تبدیل کنیم تا مسافران، اقامت های کوتاه یا طولانی مدت را در آن انجام دهند.

وی ادامه داد:

تشدید و تقویت نظارت های مستقل دستگاه های مختلف با بهبود کیفیت خدمات برای مردم همراه بود.

رحمانی موحد افزود:

تحول بزرگ امسال، تغییر ذائقه گردشگران برای انجام سفرهای از پیش تعیین شده بود که بر این اساس سفرهای برنامه ریزی شده جای سفرهای ناگهانی را گرفت و با ادامه روند فرهنگ سازی در این زمینه این موضوع در آینده بهتر خواهد شد.

وی اضافه نمود:

امسال علاوه بر برگزاری 500 جشنواره بهاری، تقویت اقامت های بوم گردی در روستاها و از منظر بصری نیز شهرها با نمادهای فرهنگی آراسته شد.

او ادامه داد:

41 هزار و 300 تماس با سامانه 09629 توسط مردم صورت گرفت که 219 مورد آن ثبت شکایت و سایر موارد کسب اطلاعات در زمینه های گوناگون بوده است.

معاون گردشگری کشور خاطرنشان کرد:

بیش از 10 میلیون نفر در مدارس اقامت کرده اند که یک میلیون و 880 هزار نفر غیر خانواده های فرهنگیان و بقیه افراد از خانواده آموزش و پرورش بودند.

تخت جمشید

#اخبار روز گردشگری را در کارناوال دنبال کنید.

...

آیا این مطلب مفید بود؟

2 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

علی

تابستان گذشته رفته بودیم بابلسر کنار دریا که البته بار اول و آخرمون شد . به جای افزایش امکانات تفریحی با اینکه قسمت مردها و خانمها جداست و ما همه مرد بودیم هرکسی با مایو شنا میکرد بلافاصله برخورد میکردند ! حتما باید با پالتو پوست و اورکت شنا کنیم !

انتشار:16 فروردین 1396

آیا این دیدگاه مفید بود؟

علی

اگر کمی راحت بگیرند ایران در جذب گردشگری مخصوصا گردشگران خارجی جزو 3 کشور اول دنیا خواهد شد .

انتشار:16 فروردین 1396

آیا این دیدگاه مفید بود؟

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.