karnaval.ir

کارناوال

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

12 شهریور 1398

به روز رسانی

15 شهریور 1398

به‌‌گزارش میراث‌آریا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، رئیس‌جمهور، با استناد به اصول ۸۷ و ۱۳۳ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و با عنایت به رای اعتماد روز سه‌شنبه ۱۲ شهریورماه مجلس شورای اسلامی، طی حکمی علی اصغر مونسان را به سمت وزیر میراث فرهنگی،‌ گردشگری و صنایع دستی منصوب کرد.

 متن  حکم حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی در ادامه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای علی اصغر مونسان

به استناد اصول هشتاد و هفتم و یکصد و سی و سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و با عنایت به رأی اعتماد مورخ ۱۳۹۸.۶.۱۲ مجلس شورای اسلامی، جناب عالی به سمت «وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی» منصوب می‌شوید. انتظار دارد با به کارگیری همه استعداد و صلاحیت خویش و استفاده از مدیران لایق، در پیشبرد برنامه دولت دوازدهم و اولویت‌ها و ماموریت‌های ابلاغی اقدام نمایید.

امید است با اتکال به خداوند متعال، در هماهنگی با هیأت محترم وزیران و حرکت در مسیر اعتدال و رعایت کامل «منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید» در انجام شایسته وظایف قانونی و تحقق اهداف «آزادی، امنیت، آرامش و پیشرفت» و خدمت به اسلام و ملت شریف ایران موفق باشید.

علی اصغر مونسان

اخبار روز گردشگری را در کارناوال دنبال کنید.

...

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.