karnaval.ir

زهرا میرزایی

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

20 اردیبهشت 1397

به روز رسانی

15 شهریور 1398

کشورهایی هستند که دیدنی های شان پایان ندارد؛ هر چه به آن ها سفر کنید باز هم نمی توانید تمام شگفتی های شان را از نزدیک ببینید. روسیه یکی از همین سرزمین های شگفت انگیز است که به قدری جاذبه دیدنی دارد که هر چه از آن بگوییم باز هم شاید جان کلام ادا نشود.

حالا که قرار است مسابقات پر شورِ جام جهانی 2018 در این کشور برگزار شود، گردشگران بسیاری تصمیم گرفته اند تا به این مقصد سفر کنند؛ تا هم مسابقه های فوتبال را از نزدیک تماشا و تیم محبوب شان را تشویق کنند و هم سیاحتی در این بزرگترین کشور دنیا داشته باشند. به همین دلیل ما مطالبی را تهیه کردیم که با شهرهای مختلف روسیه و امکانات رفاهی موجود در آنها بیشتر آشنا شوید. بی تردید یکی از مهم ترین فاکتورها در سفرهای خارجی مساله اقامت و غذاست. این بار می خواهیم ارزان قیمت ترین و بهترین رستوران های شهر مسکو را معرفی کنیم، غذاخوری هایی که خوراکی های خوب و خوش طعمی را با قیمت های مناسب سرو می کنند. اگر این مکان ها را برای صرف وعده های غذایی تان انتخاب کنید، تا میزان زیادی در هزینه های تان صرفه جویی کرده اید.

ما سعی کردیم که در این مطلب تنوع غذایی موجود در رستوران ها را نیز در نظر داشته باشیم تا با توجه به سلایق خود بهترین مکان را برای صرف غذا انتخاب کنید. این رستوران ها توسط کاربران وبسایت معتبر تریپ ادوایزر انتخاب شده اند. در این وبسایت افرادی که به این غذاخوری ها رفته اند و یا درباره آن ها اطلاعاتی دارند نظرهای خود را درج می کنند تا دیگران دید بهتری داشته باشند. اگر شما هم قصد سفر به روسیه را دارید بد نیست که بیشتر با رستوران های ارزان قیمت و خوب این شهر آشنا شوید. 

در ادامه همراه کارناوال به مسکو بیایید تا با ارزان ترین رستوران های این شهر آشنا شویم.

ورود به صفحه اختصاصی مطالب ویژه جام جهانی 2018 روسیه

سخن آخر

اغلب گردشگرانی که روسیه را برای سفر انتخاب می کنند به شهر زیبای مسکو نیز می روند. در مسکو رستوران ها و اقامتگاه های گوناگونی وجود دارد که انتخاب میان آن ها بسیار دشوار است. ما در این مطلب مروری داشتیم بر بهترین رستوران های ارزان قیمت شهر مسکو. نظر شما در رابطه با این رستوران ها چیست؟

آیا تا به حال در مسکو به رستوران رفته اید؟

نظرها و تجربه های تان را با ما به اشتراک بگذارید.

زمانی موفق خواهی شد که شوقت به موفقیت، بیشتر از تَرست از شکست باشد.

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.