karnaval.ir

کارناوال

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

23 تیر 1396

به روز رسانی

13 آذر 1398

زمانی که بشر جا به جایی را آغاز کرد شاید در تصورش هم نمی گنجید که همین جابه جایی ها روزی صنعتی بزرگ به نام گردشگری و مسافرت را پدید آورند و به دنبال آن امکانات و تسهیلات تازه ای در جای جای کره ی زمین شکل بگیرد. اقامتگاه های بین راهی از همین امکانات بودند که در زمان خود تحولی بزرگ را در مسافرت افراد ایجاد کردند. این اقامتگاه ها روز به روز شکل جدید تری به خود گرفتند و کم کم هتل ها پدید آمدند.

امروزه هتل های بسیاری در سراسر جهان وجود دارند که هر یک خدماتی را به مسافران ارائه می کنند و افراد به هنگام رزرو هتل توجه بسیاری به این خدمات دارند. تعدادی از آنها از شیوه های جدید و تکنولوژی های نوین بهره گرفته اند تا متفاوت تر از سایر رقبای خود جلوه کنند و بتوانند بازار خوبی را به دست آورند. شاید تا همین چند سال گذشته گوش دادن موسیقی زیر آب، انجام امور روزمره توسط ربات ها و بسیاری مسائل دیگر خیالی بیش نبود اما در حال حاضر به کمک تکنولوژی این امور کاملا در دسترس قرار دارند و تحولی عظیم را ایجاد کرده اند.

قصد داریم نگاهی به چند هتل جالب بیاندازیم که با بهره بردن از تکنولوژی، اقامتی متفاوت را برایتان رقم می زنند و به عنوان پیشرفته ترین هتل ها شناخته می شوند.

با کارناوال همراه باشید...

هتل های پیشرفته دنیا

1- دبل یو سنگاپور

در سنگاپور می توانید به سراغ هتلی متفاوت در جزیره سنتوسا (Sentosa Island) و در محلی موسوم به اقامتگاه ساحلی سنتوسا (Sentosa Cove) بروید. این هتل دبل یو سنگاپور (W Singapore) نام دارد و دارای 240 اتاق می باشد. هنگامی که برای اولین بار با این هتل مواجه می شوید، همه چیز در آن عادی به نظر می رسد اما موارد هیجان انگیزی در جای جای آن انتظار شما را می کشند. 

استخر این هتل دارای بلندگوهایی است که کاملا زیر آب قرار دارند و لحظاتی متفاوت را برایتان خلق می کنند. حتی یک کابین خصوصی هم در کنار استخر وجود دارد که می توانید به درون آن بروید و با آیپدی که در آنجا قرار داده شده، موزیک دلخواهتان را گوش کنید. البته این همه ی ماجرا نیست! یکی از سوییت های شگفت انگیز هتل که با عنوان WOW Suite شناخته می شوند را انتخاب کنید تا از دی جی مخصوص آن نیز استفاده نمایید.

اتاق های کنفرانس این هتل نیز از تکنولوژی خاصی بهره می برند که می تواند بر اساس سلیقه ی شما در لحظه موزیک خاصی را پخش کند و یا عطر خاصی را در فضا پراکنده سازد. در کنار همه ی اینها استفاده از لامپ ال ای دی تاثیرات به سزایی در ظاهر این هتل داشته است.

حدود هزینه اقامت برای هر شب و دونفر بسته به نوع اتاق:

418 تا 834 دلار معادل حدود 1580000 تا 3200000 تومان

آدرس: سنگاپور، اوشن وی 21

 Address: 21 Ocean Way, Singapore, Singapore 098374

هتل دبل یو

2. ان اچ کالکشن برلین فریدریکستراس

هتل ان اچ ( Nh Hotel) هتلی رویایی برای کسانی است که به مسافرت کاری می روند و یکی از پرطرفدارترین شعب آن، ان اچ کالکشن برلین فریدریکستراس ( Hotel NH Collection Berlin Friedrichstrasse) می باشد.

این هتل با تکنولوژی خاصی که در اختیار دارد می تواند طرح هایی سه بعدی از شرکت گنندگان در جلسات کاری و کنفرانس ها  ارائه دهد و امکان نمایش تصاویر سه بعدی را نیز دارد. شعب این هتل در میلان و بارسلونا نیز این قابلیت ها را به مسافران ارائه می دهند. 

اگر احساس خستگی کردید و نیاز به موسیقی داشتید می توانید درخواست کنید تا گیتار، کیبرد و سایر آلات موسیقی در اتاق شما نواخته شود و از آن لذت ببرید. این هتل 268 اتاق دارد و دارای 10 اتاق کنفرانس با ظرفیت 350 مهمان می باشد.

حدود هزینه اقامت برای هر شب و دونفر بسته به نوع اتاق:

151 تا 315 دلار معادل حدود 580000 تا 1200000 تومان

آدرس: آلمان، برلین، فریدریکستراس

 Address: Friedrichstraße 96, 10117 Berlin, Germany 

ان اچ کالکشن

3- سیلکن پوئرتا امریکا

هتل  سیلکن پوئرتا امریکا (Hotel Silken Puerta América) واقع در مادرید اسپانیا، استاندارهای معماری را در عالی ترین شکل خود به نمایش گذاشته است. هر یک از 12 طبقه ی این هتل به شیوه ای خاص طراحی شده و 9 تن از برجسته ترین معماران بر روی ریزترین نکات نیز کار کرده اند تا بی نقص ترین طراحی را ارائه دهند.

در هر طبقه از این هتل تفکری خاص از معماری را می بینید و با طرحی جدید شگفت زده می شوید؛ از غارهای سفید گرفته تا دیوارهای لعابی قرمز رنگ. پنج فضای موجود در طبقه اول، ظرفیت 1000 نفر برای جلسات و کنفرانس ها را فراهم می کند و 315 اتاق نیز برای مسافران در نظر گرفته شده است.

حدود هزینه اقامت برای هر شب و دونفر بسته به نوع اتاق:

112 تا 275 دلار معادل حدود 430000 تا 1056000 تومان

آدرس: اسپانیا، مادرید، اونیدو دُ امریکا

 Address: Avenida de América, 41, 28002 Madrid, Spain

سیلکن پوئرتا امریکا

سیلکن پوئرتا امریکا

سیلکن پوئرتا امریکا

4- هتل پنینسولا توکیو

پنینسولا (Peninsula Hotel) نام هتلی در توکیو است که در فضایی تکنولوژیک از میهمانان خود پذیرایی می کند. در این هتل پیش از 3000 ایستگاه رادیوی اینترنتی وجود دارد. تلفن های بی سیم سازگار با اسکایپ، پدهای لمسی، و حتی خشک کن لاک ناخن از امکاناتی هستند که می توانید در این هتل به آنها دسترسی پیدا کنید. یکی از امکانات جالب این هتل بازی پوکمون گو است که به عنوان یک سرگرمی متفاوت می توان اوقات خوشی را برای شما رقم بزند. 314 اتاق مهمان و 10 اتاق پذیرایی با قابلیت پذیرایی از 10 تا 250 مهمان در این هتل وجود دارد.

حدود هزینه اقامت برای هر شب و دونفر بسته به نوع اتاق:

835 تا 1450 دلار معادل حدود 3207000 تا 5570000 تومان

آدرس: ژاپن، توکیو، چیوداکو یوراکوچو

 Address: Chiyoda-ku Yurakucho, Tokyo, Japan

هتل پنینسولا

هتل پنینسولا

5- یوتل نیویورک سیتی

اگر دلتان می خواهد در هتلی با کیوسک تحویل اتاق، تخت های هوشمند، سیستم تهویه مطبوع با سنسور حرکتی و ... اقامت داشته باشید بهترین گزینه برای شما پوتل یویورک سیتی ( The Yotel New York City) است.جذاب ترین ویژگی این هتل وجود یوبوت (Yobot) است. یوبوت یک ربات است که شما می توانید با خیال راحت وسایلتان را به او بسپارید تا در جعبه ای مخصوص نگهداری کند و سپس با کد مخصوص و نام خانوادگی آنها را دریافت نمایید. این هتل دارای 669 اتاق مهمان است و فضای کنفرانس آن گنجایش 400 نفر را دارد.

حدود هزینه اقامت برای هر شب و دونفر بسته به نوع اتاق:

109 تا 889 دلار معادل حدود 418000 تا 3415000 تومان

آدرس: ایالات متحده آمریکا، نیویورک، خیابان دهم

 Address: 570 10th Ave, New York, NY 10036, USA

یوتل نیویورک سیتی

6- اکلستون اسکوئر لندن

هتل اکلستون اسکوئر (Eccleston Square) هتلی تکنولوژیک در لندن است که امکاناتی مانند پد لمسی کنترل موسیقی و روشنایی، دوش های دیواری هوشمند، تلویزیون های صفحه تخت که در آینه های حمام جاسازی شده اند و آیپادهایی برای کنترل هر چیزی که فکرش را بکنید، را در اختیار شما قرار می دهد.

این هتل دارای 39 اتاق است و اتاق کنفرانسی با ظرفیت 14 تا 30 نفر نیز دارد.

حدود هزینه اقامت برای هر شب و دونفر بسته به نوع اتاق:

258 تا 379 دلار معادل حدود 991000 تا 1420000 تومان

آدرس: انگلیس، لندن، پیملیکو، اکلستون اسکوئر

 Address: 37 Eccleston Square, Pimlico, London SW1V 1PB, UK 

 

هتل اکلستون اسکوئر لندن

هتل اکلستون اسکوئر لندن

7-  الافت کاپرتینو کالیفرنیا

الافت کاپرتینو (Aloft Cupertino) هتلی در کالیفرنیا است که در هر قسمت آن جلوه ای از فناوری به چشم می خورد. از آشپزخانه رباتیک گرفته تا ربات هایی که در کنار استخر به میهمانان حوله می دهند و حتی ربات های آسانسور ران و هشدار دهند، همه و همه شما را شگفت زده خواهند کرد.

تمامی 123 اتاق این هتل دارای تلویزیون اپل می باشد و مبلمان مورد استفاده در آنها کیفیت خوبی دارد. 

 حدود هزینه اقامت برای هر شب و دونفر بسته به نوع اتاق:

426 تا 569 دلار معادل حدود 1630000 تا 2400000 تومان

آدرس: ایالات متحده آمریکا، کالیفرنیا، کاپرتینو، بلوار د آنزا

 Address: 10165 N De Anza Blvd, Cupertino, CA 95014, US

الافت کاپرتینو کالیفرنیا

الافت کاپرتینو کالیفرنیا

8- هتل کپسولی پنهانگ

هتل کپسولی پنهانگ (Pengheng Space Capsules Hotel) هتلی بسیار متفاوت در چین است که تنها 17 کپسول برای اقامت دارد اما همه ی آنها مجهز به فناوری های پیشرفته می باشند. ربات های پیش خدمت، ربات دربان، سطوح نئونی، سطوح شیشه ای و بسیاری موارد دیگر چیزهایی هستند که اقامتی متفاوت را برای مسافران رقم می زنند. 

 حدود هزینه اقامت برای هر شب و هر کپسول:

14 دلار معادل حدود 53000 تومان

آدرس: چین، گوانگدونگ شنگ، شنژن شی، بااوآن کو، خیابان زیژانگ

 Address: China, Guangdong Sheng, Shenzhen Shi, Baoan Qu, Xixiang Ave

هتل کپسولی پنهانگ

9- بلوآپ هال 5050

در لهستان هتلی به نام بلوآپ هال 5050 (Blow Up Hall 5050) وجود دارد که بسیار هنرمندانه طراحی شده و با بهره گیری از تکنولوژی توانسته امکانات خوبی را در اختیار میهمانانش قرار بدهد. یکی از نکات جالب توجه در این هتل این است که در بدو ورود یک آیفون در اختیار شما داده می شود که یک کلید دیجیتالی در خود دارد و می توانید با آن به اتاقتان دسترسی پیدا کنید. این هتل 22 اتاق دارد و می تواند فضایی برای 400 نفر را برای برگزاری کنفرانس فراهم کند.

 حدود هزینه اقامت برای هر شب و دونفر بسته به نوع اتاق:

143 تا 266 دلار معادل حدود 550000 تا 860000 تومان

آدرس: لهستان، پوزنان، کوشیسکی 42

 Address: Kościuszki 42, 61-891 Poznań, Poland

بلوآپ هال 5050

10- هتل 1000 سیاتل

در میان هتل های پیشرفته ی دنیا، هتل 1000 در سیاتل آمریکا، ویژگی خاص و متفاوتی دارد و آن امکان سفارشی سازی خدمات توسط مسافران است. مهمانان این هتل می توانند درجه حرارت اتاق، موسیقی، عطر و .... را انتخاب کنند و محیطی دلخواه را برای خود فراهم آورند. 

همه ی 120 اتاق این هتل مجهز به سیستمی با اشعه مادون قرمز هستند که حضور مهمان در اتاق را به اطلاع نیروهای خدماتی می رساند و هشدارهای لازم را به آنها می دهد.

جالب ترین قسمت این هتل وجود اتاق گلف شبیه سازی شده است که از پیشرفته ترین تکنولوژی ها در این زمینه بهره می برد.

 حدود هزینه اقامت برای هر شب و دونفر بسته به نوع اتاق:

395 تا 1195 دلار معادل حدود 1170000 تا 4590000 تومان

آدرس: ایالات متحده آمریکا، سیاتل، خیابان اول 1000

 Address: 1000 First Avenue, Seattle Central Business District, Seattle, WA 98104, USA

هتل 1000 سیاتل

سخن آخر

در دنیای امروز حضور تکنولوژی در همه ی ابعاد زندگی کاملا قابل لمس است. تا به حال با کاربرد آن در هتل ها برخورد کرده اید؟

نظرتان در مورد به کار گیری این گونه ابزارها چیست؟

اگر تجربه ی اقامت در هتلی تکنولوژیک را داشته اید آن را در اختیار دیگران هم قرار دهید. 

منتظر نظرات، پیشنهادات و تجربیات شما خوبان هستیم...

...

آیا این مطلب مفید بود؟

1 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

سهراب همتی کریم خانی

ایده های بسیار خوبی دارید . باید دید کسانیکه در امر گردشگری فعالیت دارند نگاهشون جهانی ست و یا منطقه ایی در این صورت باید بحال خودشون رهایشان کرد هتل فضایی انسانی ست بهترین خاطره ایی که واسه شما میمونه برخورد و استقبال یک خانم و آقای متشخص با لباس های شیک که شما رو به فضایی با مبلمان شیک برای نوشیدن یک شربت خنک  دعوت و راهنمایی میکنند . بیشتر ساعات وقت شما در مراکز تفریحی و تجاری هتل و یا رفتن به سمینارها و گشت و گذار در شهر سپری میشود هر شخصی با توجه به تحصیلات و تربیت خانوادگی اش یه برداشتی از یه مسافرت و اقامت در هتل دارد . بنابراین هتل کارخانه و یا انبار نیست که بخواهیم از رباط برای چیدمان کالا و یا اسمبل قطعات ماشین استفاده کنیم بهتر است حتی در انتظامات هتل از خانمها علاوه بر دوربینهای تصویری استفاده شود . 
به نظرم باید تغییر رویه ایی اساسی در هتل داری صورت پذیرد . روشهای فعلی سنتی و مشتر ی پران هستند 

انتشار:13 شهریور 1397

آیا این دیدگاه مفید بود؟

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.