karnaval.ir

نسیم حسین زاده نصرتی

انتشار

05 مرداد 1395

به روز رسانی

15 شهریور 1398

 جزیره ها ، همیشه مقصد خوبی هستند برای آن که بتوان کمی آرامش را تجربه کرد. قدم زدن روی شن های ساحل و تماشای آبی دریا و اقیانوس در حالی که امواج آرامش را پس می زنند می تواند بهترین سفر را رقم بزند. در این میان نام جزیزه ی هاوایی همچون نگینی میان دیگر رقیبانش می درخشد. هاوایی، مأمن زیباترین سواحل دنیا است.این جزیره تقریباٌ همه نوع ساحلی دارد. سواحلی که شاید لازم باشد هر کسی حداقل برای یکبار هم که شده به آن سفر کند.

همراهمان بشید تا با هم با زیباترین #سواحل جزیره هاوایی آشنا شویم.

در ادامه فهرستی 10 تایی از زیباترین سواحل در هاوایی را مرور خواهیم کرد تا اگر برای #سفر به هاوایی برنامه ریزی می کنید بتوانید بهترین مقصد را انتخاب کنید.

با کارناوال همراه باشید تا سری به این سواحل زیبا بزنیم . 

جزیره هوایی

1- ساحل هاپونا | جزیره ی بزرگ

ساحل هاپونا، یکی از زیباترین سواحل با ماسه سفید در جزیره ی  بزرگ هاوایی است. ساحل هاپونا با 2/1 مایل مسافت، طولانی ترین امتداد ماسه های سفید زیبا و آبهای تمیز، آرام و گرم را دارد. بنابراین، این ساحل، شرایط خوبی برای شنا کردن برای بازدیدکنندگان فراهم می کند.

این ساحل، استراحتگاه، دوش، میزهای غذا خوری، و محوطه ی پارک مناسبی را برای گردشگران مهیا نموده است.  همچنین، می توانید غریق نجاتهای در حال انجام وظیفه را در همه اوقات  پیدا کنید.  بدون تردید، اینجا ساحل زیبایی برای استراحت، شنا کردن، غواصی  و  والیبال می باشد.

جدا از این ، ساحل هاپونا یکی از بهترین سواحل هاوایی برای لذت بردن از منظره ی زیبای غروب خورشید نیز هست.  هتل های زیبای متعدد و خانه هایی نزدیک به ساحل هاپونا وجود دارد. بنابراین، نیازی نیست که نگران منزل و غذا باشید.

ساحل هاپونا هاوایی
ساحل هاپونا هاوایی
ساحل هاپونا هاوایی

2- ساحل کی یی | کائویی

ساحل زیبای کی یی، در قسمت شمالی، در انتهای جزیره ی کائویی قرار دارد. در حقیقت، آخرین نقطه ی بزرگراه کوهایو در این جزیره است.  این ساحل ، بخشی از پارک ایالتی هائنا است که شامل ویژگی های جالب، اماکن قدیمی هاوایی و غارهای دریایی می باشد.

این ساحل که با صخره های مرجانی محافظت شده است، بخاطر آبهای تمیز و آرامشی که دارد مشهور است. این آبها، شرایط عالی برای شناکردن بازدید کنندگان فراهم می کنند. ساحل زیبای کی یی ، برای استراحت، شنا، قدم زدن در ساحل، غواصی ، موج سواری و قایقرانی، مکانی کامل است. این ساحل، امکانات تفریحی مانند ، مکانهایی برای پارک کردن و دوش گرفتن را ارائه می کند.

غروب خورشید در جزیره کی یی که با رنگهای نارنجی – قرمز روشن احاطه شده، منظره ای است که نباید در طی بازدیدتان آن را از دست بدهید. مسیر مشهور کالالائو، با 11 مایل مسافت، از قسمت غربی در انتهای ساحل کیی شروع می‌شود. این مسیر، شما را به دره زیبای کالالائو در بخش شمال غربی جزیرۀ کائویی می‌برد.

ساحل کی یی هاوایی
ساحل کی یی هاوایی
ساحل کی یی هاوایی

3- ساحل ماکنا | مائویی

این ساحل زیبا، بخشی از پارک ایالتی ماکنا است که در جنوب منطقه ی وایلی جزیره ی مائویی واقع شده است. ساحل ماکنا نیز بعنوان ساحل بزرگ شناخته شده است.  ساحل ماکنا با 1.5 مایل طول، 30 متر عرض، بخاطر ماسه های طلایی زیبا و آبهای تمیز و طبیعی‌اش مشهور است.

علاوه براین، ساحل ماکنا بخاطر 330 روز آفتابی در سال در دنیا شهره است. پاتوق خلیج ماکنا، که در کنار ساحل ماکنا واقع شده، ساحل زیبایی است که در قسمت جلوی منزل گاه ها واقع شده و همه نوع رستوران مطبوع، کافه ، مراکز تناسب اندام، وای فای رایگان، مراکز خرید، دوچرخه های کرایه ای، اماکنی برای پارک کردن، زمین های تنیس و گلف را ارائه می کند. از این منزلگاه، منظره ی  زیبایی از ساحل ماکنا را ببینید.  

ماکنا، یکی از زیباترین سواحل هاوایی است. اما شما بایستی از امواج غول آسای این ساحل آگاهی داشته باشید. همیشه، دستورالعمل های غریق نجاتها را در مورد خدمات دنبال کنید. اپراتورهای با تجربه، تجربه غواصی با  و قایق رانی با کایاک را برای بازدیدکنندگان در ساحل فراهم می کنند. غروب زیبای خورشید، منظرۀ زیبای دیگری است که شما می توانید در سال ماکنا از آن لذت ببرید.

ساحل ماکنا مائویی هاوایی
ساحل ماکنا مائویی هاوایی
ساحل ماکنا مائویی هاوایی

4- ساحل کایلوا | شهرک هانولولو

یکی از سواحل تماشایی را باید در شهرک هانولولوی جزیره اوهایو ببینید. این ساحل، یکی از پرجاذبه ترین سواحل است.

ساحل زیبای کایلوا، بیش از 2/1 مایل مساحت دارد، با ماسه های سفید پودری شکل و آبهای کریستالی و تمیز فیروزه ای رنگ ساحل زیبایی برای خانواده و کودکان است. از آنجایی که آبهای ساحل کایلوا، نسبتاٌ آرام است، می توانید بدون ترس در آنجا شنا کنید. از پیاده روی، شنا کردن، موج سواری، غواصی، قایق رانی با کایاک و قایقرانی ایستاده در آبهای طبیعی ساحل کایلوا لذت ببرید.

پارک کایلوا با درختان بیشمار، مناطق سایه دار بسیاری را فراهم می کند. وسایل راحتی که این پارکها به بازدیدکنندگان ارائه می کنند نیز، شامل چاله های باربی کیو، دوش، میزهای غذاخوری و زمین های والیبال می شود.

ساحل کایلوا، شهرک هانولولو
ساحل کایلوا، شهرک هانولولو

5- ساحل کائاناپالی | مائویی

ساحل کائاناپالی، ساحلی محبوب و پرجمعیتی است که در بخش غربی مائویی واقع شده است. این ساحل زیبا با بیش از 3  مایل مسافت از ماسه های سفید و آبهای کریستالی تمیز برخوردار است. ساحل کائاناپالی نیز مانند ساحل ککائا و ساحل کانو مشهور است. منازل و هتل های بسیاری در امتداد ساحل کائاناپالی قرار دارد. این منزلگاه های ساحلی اتاق های کلاسیک ، مراکز تناسب اندام، استخر و سایر وسایل راحتی را برای شما فراهم نموده است.

کائاناپالی، ساحل زیبایی برای عاشقان ورزشهای آبی است. این ساحل، غواصی ، قایقرانی با کایاک و تجربه ی  دریانوردی برجسته ای را برای شما فراهم می کند. برای جستجوی نهنگ های زیبا، یک قایق اجاره کرده و در ساحل کائاناپالی گشتی بزنید.  ساحل کائاناپالی، یکی از زیباترین نقاط برای تماشای غروب خورشید در هاوایی است.

ساحل کائاناپالی، مائویی
ساحل کائاناپالی، مائویی
ساحل کائاناپالی، مائویی

6- ساحل پونالوئو | جزیره‌ی بزرگ

ساحل پونالوئو، زیباترین ساحل با ماسه های سیاه در هاوایی است. این ساحل همچنین به نام ساحل ماسه سیاه مشهور است. این ساحل گدازه ی روان را به اقیانوس می ریزد که به ایجاد ماسه های زیبای سیاه رنگ ساحل پونالوئو منجر می شود.

خود ماسه های سیاه رنگ، جاذبه ی اصلی ساحل پونالوئو است. این ماسه ها قطعاٌ منظره ی زیبایی است که بایستی آن را دید. اما بخاطر داشته باشید، که جابجایی ماسه سیاه در اینجا ممنوع است. خط ساحلی پونالوئو، که با درختان بلند نخل خط کشی شده، مکانهای سایه دار بسیاری را فراهم می کند. خط ساحلی پونالوئو سنگی است و بخاطر جریانات قوی شنا کردن در اینجا امن نیست. لاک پشتهای در معرض خطر هاکسبیل و لاک پشتهای سبز هاوایی را در حال آفتاب گرفتن در ساحل ببینید. ساحل پونالوئو، تسهیلاتی از جمله پارک رایگان، دوش و... را ارائه می کند.

ساحل سیاه هاوایی
ساحل سیاه هاوایی
ساحل سیاه هاوایی

7- ساحل خلیج هانالی | کائویی

خلیج هانالی با شکل نیمه ماه که در ساحل شمالی کائویی واقع شده، بزرگترین خلیج این جزیره است. ساحل زیبای بادی و ماسه ای در این خلیج، بیش از 2 مایل طول و 125 پا عرض دارد. این ساحل، واقعاٌ زیباترین ساحل در جزیره ی کائویی همراه با کوهستانهای با عظمت در پس زمینه آن است.

این اسکله ی 300 پایی ممکن است اولین جایی باشد که توجه شما را به سمت ساحل جلب می کند. نزدیک اسکله، امواج آنقدر قوی نیستند که هر کسی بتواند بدون ترس در آنجا شنا کند. این اسکله نیز برای ماهی گیری استفاده می شود. مکانی زیبا برای موج سواری و موج سواری با تخته است. این ساحل نیز فعالیت هایی مانند دریانوردی، قایقرانی و قایق سواری با کایاک را ارائه می کند. ساحل هانالی نیز بخاطر غروب خورشید زیبایش مشهور است.

 ساحل هانالی، جای خوبی برای غواصی  نیست، بخاطر اینکه صخره های مرجانی فقط در انتهای خلیج پیدا می شوند. تسهیلاتی مشتمل بر استراحتگاه، اماکنی برای پارک کردن و دوش گرفتن در آنجا وجود دارند.

ساحل خلیج هانالی هاوایی
ساحل خلیج هانالی هاوایی

8- ساحل وایکیکی | شهرک هانولولو

شاید، زیباترین ساحل در جزیره ی اوهایو باشد. این ساحل در بخش جنوبی شهرک هانولولو از اوهایو واقع شده، ساحل وایکیکی بخاطر مسافت 2 مایلی از ماسه های سفید و آبهای کریستالی تمیزش مشهور است. این ساحل نیز یکی از شلوغ ترین سواحل در هاوایی است.

 وایکیکی، مجموعه ای از سواحل است ؛ ساحل دوک کاهاناموکو، ساحل فورت دی راسی، ساحل گری، ساحل وایکیکی و ساحل کوهایو. نام وایکیکی در زبان هاوایی به معنای غلیان آبهای تازه است. همانطور که این نام می‌گوید، آبهای ساحل وایکیکی، تمیز، گرم و آرام است.  ساحل وایکیکی، مکانی ایده آل برای موج سواری و آموزش شنا است، چرا که آبهای آن آرام است. پیاده روی، حمام نور آفتاب، کانو سواری با پارو، قایق سواری بحالت ایستاده و غواصی ، دیگر فعالیتهای محبوب ساحل وایکیکی هستند.

 بازدید از دهانه قدیمی زیبای آتش فشانی به نام دهانه ی آتش فشانی با سر الماس که در بخش جنوبی وایکیکی قرار دارد. 0.75 پیاده روی به سمت دیواره ی دهانه آتشفشانی می‌تواند چالشی باشد. اما از بالا می توانید از منظره ی زیبای ساحل وایکیکی لذت ببرید. منزلگاه ها و هتل های بسیاری در سطح جهانی، در امتداد ساحل وایکیکی واقع شده است. از آنجایی که گزینه های انتخابی متعددی وجود دارد، می توانید بسادگی اتاقی متناسب با بودجه ی خود پیدا کنید.

ساحل وایکیکی
ساحل وایکیکی
ساحل وایکیکی

9- ساحل لانیکای | اوهایو

نام هاوایی لانیکای، به معنای دریای بهشتی است. این ساحل با 2/1 مایل از ماسه های نرم سفید و آبهای تمیز آبی رنگ آکواریومی، به همان زیبایی است که نامش می گوید. این ساحل زیبا، در کرانه ی بادگیر اوهایو قرار دارد.

ساحل لانیکای که با مرجانها محافظت می شود، شرایط ایده آل شنا کردن را برای بازدیدکنندگان ارائه می کند. ساحل زیبای لانیکای، یکی از محبوبترین نقاط عکسبرداری در هاوایی است. دو جزیره ی کوچک زیبا، در لبه کناری ساحل لانیکای قرار دارد. آنها ناموکولائو یا موکس نامیده می شوند. جزیره ی کوچک موکالا، پناهگاه زندگی پرندگانی است که توسط دولت هاوایی محافظت می شود.

شما می توانید یک کایاک گرفته و به این جزایر کوچک زیبا بروید. این کار یکی از مهیج ترین فعالیتها در ساحل لانیکای است. لانیکای ساحل ایده آلی برای تماشای بالا آمدن زیبای ماه و غروب خورشید است. ساحل لاینکای، بهشت ورزشهای آبی است. در اینجا می توانید از شناکردن، کانوسواری، موج سواری، دریانوردی، کایاک سواری و موج سواری با تخته و بادبان لذت ببرید.

ساحل لانیکای هاوایی
ساحل لانیکای هاوایی

10) ساحل پویپو | کائوآئی

این ساحل در قسمت جنوبی کائوآئی قرار گرفته است. آب دریا در این ساحل آرام می باشد و به همین دلیل ساحلی مناسب برای خانواده ها و کسانی که شنا به خوبی بلد نیستند می باشد.

استخرهای طبیعی کوچکی نیز در این ساحل به چشم می خورد که برای کودکان مناسب است.

در قسمتی از این ساحل همه چیز متفاوت می شود و موج هایی بزرگ شکل می گیرد. این مکان برای موج سواران مناسب است.

طول این ساحل 1000 فوت و عرض آن 50 فوت می باشد که با شن هایی سفید پووشیده شده است.

گاهی اوقات حیواناتی به نام monk seals به ساحل می آیند و استراحت می کنند.

ساحل پویپو هاوایی
ساحل پویپو هاوایی
ساحل پویپو هاوایی

سخن آخر

این بار سری به 10 ساحل زیبای هاوایی زدیم . 

دوست دارید به کدامید سفر کنید؟

نظر خود را با کارناوال در میان بگذارید. 

آیا این مطلب مفید بود؟

6 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

سبحان

خیلی عالی بود امیدوارم خدا یه نگاهی به کنه شاید ماهم بتونیم اینجاها بریم

انتشار:21 مرداد 1397

آیا این دیدگاه مفید بود؟

ناشناس

خیلی عالی بود ممنون ولی نزدیک بود سکته کنم

انتشار:27 خرداد 1396

آیا این دیدگاه مفید بود؟

مهدی

بسیار عالی

انتشار:23 آبان 1395

آیا این دیدگاه مفید بود؟

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.