karnaval.ir

الهه افهامی

انتشار

18 خرداد 1395

به روز رسانی

15 شهریور 1398

#سفر یکی از فعالیت های لذت بخش در ززندگی ما انسانهاست و برای رهایی از روزمرگی ها  می تواند بهترین پیشنهاد باشد؛ اما در دنیای امروز سفر کردن مسائل و مشکلات خودش را دارد و خالی از خطر نیست. از طرفی گرانی ها و هزینه های زیاد سفر می تواند برای شما مشکلاتی را به وجود بیاورد و از طرفی هم ناامنی های دنیای امروز حتی ممکن است باعث شود سفر شما به قیمت جان تان تمام شود. 

همه ما داستان هایی تلخ از درگیری ها و حتی جان سپردن برخی از افراد در سفرها را شنیده ایم. به همین دلیل امروز در این مطلب می خواهیم مقصدهایی را به شما معرفی کنیم که در آنها بیشترین میزان خشونت  وجود دارد و می تواند ناامن ترین مقصدها برای توریست ها به شمار بیاید.

این مقصد ها در کمال زیبایی و جالب انگیز بودن خطراتی را هم برای توریست ها به همراه خواهد داشت. در ادامه همراه کارناوال باشید تا لیستی از  خطرناک ترین مکان ها برای توریست ها را به شما معرفی نماییم.

خطرناک ترین مقاصد گردشگری برای توریست ها

1) آکوپوکو ، مکزیک | Acapulco , Mexico 

"آکوپوکو" Acapulco یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در #مکزیک است و هر ساله افراد بسیاری از این شهر دیدن می کنند؛ اما باید به شما بگوییم  "آکوپوکو"  یکی از خشن ترین شهرهای مکزیک است و از بین هر 100.000 نفر 104 نفر از آنها به قتل می رسند.

هم مردم محلی و هم توریست ها در این منطقه به یک میزان در خطر هستند. این شهر مانند یک تله مرگ برای گردشگران است و می توان گفت هیچ کس تا به حال با خاطره خوش این شهر را ترک نکرده است.

آکوپوکو ، مکزیک

2) شهر کیپ ، آفریقای جنوبی |  Cape Town , South Africa

شهر #کیپ می تواند یکی از خطرناک ترین مقصدهای گردشگری در دنیای امروز باشد. آمارها نشان می دهد در این شهر بیش از 60 قتل بین هر 100.000 نفر رخ می دهد.

از آنجایی که این شهر یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری است و دارای مناظر طبیعی بسیار زیبایی است؛ اما به دلیل ناامنی هایی که در این کشور وجود دارد می تواند به کابوسی برای گردشگران تبدیل شود. پس اگر این شهر را به عنوان مقصد خود انتخاب کردید باید بسیار مراقب باشید.

شهر کیپ، آفریقای جنوبی

3) کینگستون ، جاماییکا |  Kingston , Jamaica 

اگر شما به دنبال مقصدی سرشار از آرامش هستید جاماییکا  را به شما پیشنهاد می کنیم؛ هم چنین در این کشور انواع گیاهان درمانی به وفور یافت می شود؛ اما تمامی این موارد تا زمانی خوب است که شما در  هتل خود ساکن باشید.

بیرون از اقامت گاه نه تنها خبری از آرامش نیست ، بلکه شرایط بسیار خطرناک است. درگیری های بسیاری بین پلیس این کشور و قاچاقچی های مواد مخدر وجود دارد، به همین دلیل هم ممکن است توریست ها در این درگیری ها به دام افتاده و خطراتی برای آنها به وجود بیاید.  براساس آمار به دست آمده از این کشور در بدترین حالت از هر 100.000 نفر 40 نفر به قتل می رسند که البته بیشتر آنها مردم محلی هستند.

 احتمال جیب بری ، حمله و سرقت برای همه کسانی که به #جاماییکا سفر می کنند ، وجود دارد.

جاماییکا

4) هاییتی و جمهوری دمنیکن | Haiti and the Dominican Republic

اگر به #جمهوری دمنیکن سفر کردید بهتر است در هتل بمانید و اصلا از محل اقامت خود بیرون نروید!  بله ما هم می دانیم تمام لذت یک سفر به کشف مکان های جدید و ماجراجویی است؛ اما اگر به دمنیکن سفر کردید بهتر است در محل اقامت خود بمانید.

متاسفانه در جمهوری دمنیکن آمار آدم ربایی ، سرقت و هم چنین قتل بالاست. البته در دهه اخیر آمار قتل ها پایین آمده است ولی آدم ربایی ها و سرقت ها هم چنان ادامه دارند. شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که چرا ما نام هاییتی و دمنیکن را با هم آورده ایم؛ پاسخ این است که این دو منطقه هر دو خطرناک هستند و تقریبا شرایط مشابهی دارند. در هاییتی ناامنی های سیاسی هم وجود دارد.

هاییتی و جمهوری دمنیکن

5) بمبئی ، هند | Mumbai , India

کسانی که به #هندوستان مخصوصا بمبئی سفر می کنند ، به صورت آشکارا تهدید راهزنان و جیب برها را احساس خواهند کرد. در این شهر تنها یک لحظه غفلت کافی است تا اموال شما به سرقت برود.  البته بمبئی شهر معروفی است و هر ساله میلیونها توریست از این شهر بازدید می کنند ، بدون این که اتفاقی ناگوار برای آنها رخ دهد ؛ اما توصیه های ما برای احتیاط مطرح می شود تا شما را با وضعیت این شهرها آشنا کنیم.

مشکل دیگری که در هندوستان ممکن است به وجود بیاید ، مربوط به خانم هاست. جرائم جنسی در این کشور بسیار شایع است و به همین دلیل به خانم های جوان توصیه می شود تنها به این کشور سفر نکنند؛ البته پلیس هند به شدت با این موضوع در حال مبارزه است تا امنیت بیشتری را برای خانم ها به وجود آورد.

خطرات جانی هم به ندرت ممکن است در این شهر به وجود بیاید؛ اما خطر سرقت و کلاهبرداری جزء شایع ترین مشکلات برای توریست ها می باشد.

بمبئی،هند

6) بگوتا ، کلمبیا | Bogota, Colombia

 پاییتخت #کلمبیا بسیار امن تر از شهرهای دیگر موجود در این لیست می باشد و در سال های اخیر و با تلاش رهبران سیاسی در این کشور شرایط مساعدی برای توریست ها فراهم شده است.

اما با این حال هنوز هم در مناطق روستایی خطراتی برای توریست ها وجود دارد. در این مناطق همواره گروه های قاچاقچی مواد مخدر حضور دارند و برای رسیدن به هدف های خودشان اقدام به آدم ربایی و تهدید جان دیگر افراد می کنند.

به همین دلیل هم بگوتا در لیست اماکن خطرناک برای توریست ها آورده شده است.

بگوتا ، کلمبیا

7 ) ریو ، برزیل | Rio De Janeiro, Brazil

اگر بگوییم #ریو تله ای برای مرگ است اغراق نکرده ایم؛ اما این را هم بگوییم که محافظت های پلیس در این کشور از سال 1990 و اوایل سال 2000 در این کشور افزایش یافته است.  متاسفانه این را باید به شما بگوییم که در ریو سالیانه تعداد زیادی از افراد دزدیده می شوند.

 اما هستند افرادی هم که با شجاعت تمام به این کشور سفر می کنند تا زیبایی های آن را کشف نمایند. پیشنهاد ما به شما این است که هنگام سفر به این کشور همراه با گروه باشید و از تنها رفتن به خیابان ها و بپرهیزید.

این درست است که ریو بسیار زیباست و سرشار از جذابیت های مثال زدنی است. اما  احتیاط شرط عقل است و باید خطرات سفر به این کشور زیبا را هم در نظر بگیرید.

ریو ، برزیل

8 ) بانکوک ، تایلند | Bangkok , Thailand

#تایلند هم به خودی خود یکی از کشورهایی است که در آن خشونت و درگیری کم نیست؛ مخصوصا این روزها که درگیری های سیاسی هم در این کشور  افزایش یافته است.

البته جدای از درگیری های سیاسی این کشور هم می تواند مانند کابوسی برای گردشگران و توریست ها باشد. تایلند پاتوق تمام مجرمان است و خیلی از آنها به صورت سازمان یافته و یا پراکنده در این کشور فعالیت می نمایند.  

شاید کشته شدن توریست ها در این کشور بسیار کم باشد؛ اما برای مجرمان تایلند تنها 5 دقیقه زمان لازم است تا وسایل و حتی گذرنامه شما را به سرقت ببرند. از طرفی گفته می شود پلیس این کشور به خاطر نپذیرفتن مسئولیت و مراقبت نکردن از جان و مال توریست ها  به رسوایی و بدنامی مشهور است.

بانکوک ، تایلند

9 ) پرو | Peru

یکی دیگر از خطرناک ترین مقاصد برای توریست ها #پرو است.  این کشور که در #آمریکای جنوبی قرار دارد ، یکی از زیباترین مقصدهای گردشگری به شمار می آید و می توان گفت یکی از کشورهای امن هم هست.

در پرو "ماچو پیچو" مد نظر ماست. ماچو پیچو یکی از مناطق معروف در کشور پرو است و هم چنین مقصدی شناخته شده برای گردشگران به حساب می آید. اما توجه داشته باشید  در این منطقه بخصوص مناطق روستایی آن همواره خطر قاچاقچیان و راهزنان برای توریست ها و جود خواهند داشت؛ به همین دلیل هم یکی از مقاصد #خطرناک برای گردشگران به حساب می آید.

پرو|ماچوپیچو

سخن کارناوال

امروز از خطرناک ترین مقاصد گردشگری صحبت کردیم؛ البته همه می دانیم که به هر کجا که سفر کنیم همیشه احتمال بروز خطر وجود دارد و این موضوع اجتناب ناپذیر است؛ اما در این مقاصد معرفی شده احتمال بروز خطر های جانی و مالی بسیار بیشتر از سایر نقاط است.

دیدگاه خود را در رابطه با این مطلب با ما به اشتراک بگذارید.

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.