karnaval.ir

یزدان مرشدزاده

انتشار

19 اردیبهشت 1395

به روز رسانی

15 شهریور 1398

بشر همیشه #سفر را دوست داشته است در طول تاریخ انسان هایی بوده اند که تمام زندگی خود را صرف سفر کردن کرده اند . در گذشته شمار این افراد بسیار کم بوده است ، ولی امروزه هرکسی می تواند سفر کند و زیبایی های دنیا را لمس کند . به لطف پیشرفت های امروزی بشر در تمامی زمینه ها در چند ساعت می توان از این سوی کره ی زمین به آن سوی دیگر رفت ، بدون کمترین خطر . 

 برای سفر کردن راه های زیادی وجود دارد . شما می توانید سوار بر هواپیما شده و در آسمان ها سفر کنید . سوار اتومبیل و یا اتوبوس شده و در جاده ها به سفر بروید یا این که سوار کشتی شوید و در آب های پر طلاطم دریاها و اقیانوس ها به سفر بپردازید . 

امروز قرار است به اتفاق هم سوار بر 8 کشتی مجلل و لوکس شویم و به اقیانوس ها برویم . از زیبایی ها و ویژگی های این کشتی ها برای شما خواهیم گفت و شما می توانید تصمیم بگیرید که سفر با این کشتی ها و پرداخت مبالغی زیاد ، ارزش این سبک سفر کردن را دارد یا خیر .  

همراه کارناوال باشید تا سفر خود را آغاز کنیم .

اقیانوس

 درباره ی سفرهای دریایی بیشتر بدانیم 

همانطور که می دانید در قدیم سفر کردن از راه دریا ماه ها به طول می انجامید و شاید سال ها . خطرات زیادی جان مسافران را تهدید می کرد . در آن زمان میزان امنیت کشتی ها در مقابل طوفان های سهمگین بسیار کم بوده است و هر از گاهی خبر از غرق شدن #کشتی به همراه مسافران آن همه را ناراحت می کرد . دزدان دریایی نیز خطر بزرگی محسوب می شدند و حتی امروزه نیز ما شاهد فعالیت های این افراد در دریاها و اقیانوس ها هستیم . 

علم پیشرفت کرد ، بشر پیشرفت کرد و در کشتی ها از فلز استفاده شد و سوخت های فسیلی برای تامین انرژی حرکت کشتی جای نیروی باد و انسان ها را گرفتند . عصری تازه شروع شد . مسافرت هایی که ممکن بود 2 یا 3 سال طول بکشد به چندین ماه یا هفته کاهش یافت و امنیت به هنگام سفر نیز افزایش یافت . دیگر بسیاری از طوفان ها تهدیدی برای کشتی ها به حساب نمی آمدند . 

امروزه ما وارد عصر جدیدی از سفر های دریایی شده ایم . شاهد کشتی های بزرگ و لوکسی در اقیانوس ها هستیم که بدون کوچکترین مشکلی در حال سفر کردن هستند . 

در ادامه #لوکس ترین و جالب ترین کشتی ها را باهم خواهیم دید . 

کشتی در اقیانوس

1) استار فلایر | Star Flyer

این کشتی زیبا و مجلل 360 فوت طول و توانایی سوار کردن 170 مسافر را دارد و بیشتر این مسافران در انتهای سفر مجذوب این کشتی می شوند . اگر شما با این کشتی به سفر بروید کابین های راحتی برای استراحت و اقامت در انتظار  شما خواهد بود و برای شنا کردن بر روی این کشتی دو استخر بزرگ ساخته شده است . زمانی که بر روی آب های اقیانوس در حال حرکت هستید شنا کردن در استخر بسیار جالب به نظر می آید . 

سرعت این کشتی و تکان هایی که دارد ممکن است برای بسیاری از افرادی که با استار فلایر سفر می کنند مناسب نباشد .

اگر بر روی عرشه ی این کشتی قرار بگیرید تصور می کنید که به گذشته های دور سفر کرده اید و سوار بر کشتی قدیمی هستید . 

این کشتی در تابستان در آب های #مدیترانه سفر می کند و بین ماه های نوامبر تا آپریل به دریای #کارائیب می رود . 

سفر در روز حال و هوای دیگری دارد و از مناظر می توانید لذت ببرید . در شب نیز می توانید از نور کشتی ها و اسکله ها لذت ببرید . اگر به آسمان نگاه کنید ، محو زیبایی آن نیز خواهید شد . 

استار فلایر | Star Flyer
استار فلایر | Star Flyer
داخل استار فلایر

2) دیامانت | Diamant

این کشتی در آب های دریای کارائیب سفر می کند . 12 نفر می توانند در این کشتی جای بگیرند و تجربه ای خاص از سفر دریایی داشته باشند . کسانی که تجربه ی سفر با این کشتی را داشته اند از سه چیز درباره ی سفر خود به نیکی یاد می کنند ، غذای خوب ، کابین های عالی و کیفیت خوب .

بعد از صرف صبحانه می توانید بر روی شن های ساحل قدم بزنید ، از روستاها دیدن کنید و لاک پشت ها را از نزدیک ببینید . 

در زیر کشتی چراغ هایی تعبیه شده است که ماهی ها را به سوی کشتی جذب می کنند .

البته خبری از اینترنت در این کشتی نیست . در این باره سازندگان کشتی می گویند که ما می خواهیم مسافران ما روابط اجتماعی خود را خارج از فضای مجازی به هنگام سفر داشته باشند . 

دیامانت نسبت به دیگر کشتی ها اندازه ی کوچکتری دارد ولی به همان اندازه راحت و زیبا است . 

دیامانت | Diamant
عرشه ی دیامانت

3) باد ستاره | Wind Star

این کشتی در فصل تابستان در دریای مدیترانه به سر می برد و در فصل زمستان در آب های دریای کارائیب سیر می کند . بلیندا بنت کاپیتان این کشتی است و اولین زن سیاهپوستی به حساب می آید که کاپیتان است . 

طول این کشتی 360 فوت است و بلیندا در این باره می گوید که به هنگام سوار شدن بر این کشتی تصور می کنید سوار یک سفینه شده اید . 

باد ستاره می تواند 148 نفر را سوار کند و برای آن ها 73 اتاق در نظر گرفته شده است . در این کشتی مجلل سونا ، زمین ورزش های آبی ، کتابخانه و رستوران قرار گرفته است که هرکدام باعث می شوند بیشتر از سفر خود لذت ببریدد . 

به هنگام سفر با این کشتی به دنیای دیگری پا می گذارید و ماجراجویی در انتظارتان خواهد بود .

باد ستاره | Wind Star
عرشه ی باد ستاره

4) لا استرلا آمازونیکا | La Estrella Amazonica

این کشتی در رودخانه های آمازون در پرو سفر می کند . طول این کشتی 139 فوت است و قسمت بالایی کشتی فضایی باز دارد و شما می تانید غذا ها و نوشیدنی ها را در آن جا میل کنید و این کشتی نیز می تواند میزبان 31 مسافر باشد . 

این کشتی حدود 30 سال است که در این آب ها سفر می کند و ماجراجویی های زیادی را انجام داده است . 

تصور کنید سوار بر کشتی هستید و از میان جنگل های آمازون عبور می کنید و از حیات وحش دیدن می کنید و این یک روز کاملا معمولی برای مسافران این کشتی خواهد بود . 

قبل از تابستان و گرم شدن بیش از حد دما بسیاری از حیوانات مانند پرندگان و میمون ها در سفر شما را همراهی می کنند . 

سفر به این سبک در میان جنگل بسیار لذت بخش خواهد بود . 

لا استرلا آمازونیکا | La Estrella Amazonica
لا استرلا آمازونیکا | La Estrella Amazonica
لا استرلا آمازونیکا | La Estrella Amazonica

5) ماندالِی | Mandalay

این کشتی برای اولین بار در سال 1923 به آب انداخته شد و هنوز در زیر نور خورشید در حال سفر کردن است . در طول تاریخ این کشتی مسافران زیادی را دیده است و حتی چندین بار با خطر غرق شدن مواجه شده است . 

یکی از ویژگی سفر با این کشتی این است که برای شما تاریخ این کشتی تداعی می شود . 

این کشتی 58 مسافر را در خود جای می دهد و اتاق هایی 2 الی 3 نفری در این کشتی ساخته شده است . 

انواع غذا ها را شما در این کشتی می توانید میل کنید . سوناهای مخصوصی نیز در کشتی وجود دارد که آن ها را به شما پیشنهاد می کنیم . 

سفر با این کشتی شما را به دنیای دریاها می برد . 

ماندالِی | Mandalay
ماندالِی | Mandalay

6) ملکه ی غرب | Queen Of The West

رودخانه ی می سی سی پی یکی از بزرگترین و زیباترین رودخانه های آمریکا به حساب می آید . کشتی ملکه ی غرب می تواند 120 مسافر را در خود جای دهد و در آب های این رودخانه به جلو حرکت کند . 

در سال 2011 این کشتی تغییرات زیادی را به خود دید . بالکن ها به آن اضافه شدند ، موتور آن تقویت شد ، شیشه ها را عوض کردند و ... 

زمانی که با این کشتی در حال سفر هستید از طبیعت اطراف رودخانه می توانید لذت ببرید . 

این کشتی می تواند به مدت 12 روز در این رودخانه حرکت کند و سفری خاطره انگیز را برای شما رقم بزند . 

ملکه ی غرب | Queen Of The West
ملکه ی غرب | Queen Of The West

7) چشم باد | Eye Of The Wind

این کشتی 104 سال سن دارد و با طولی 132 فوتی در دریاها حرکت می کند . هدف از استفادهی این کشتی بعد از این همه سال به گفته ی صاحبان آن این است که این گونه می خواهند مردم را با حال و هوای سفر با کشتی های قدیمی آشنا کنند و نشان بدهند که در زمان های دور اگر قصد سفر را داشتید با چه نوع کشتی باید در دریاها سفر می کردید . 

در این کشتی 12 مسافر جای می گیرند و تجربه ی سفر فوق العاده ای را خواهند داشت . 

هر از گاهی از میان مسافران شخصی انتخاب می شود تا در کنار کاپیتان کشتی را براند . شما حتی می توانید تجربه ی ماهیگیری را نیز در این کشتی تجربه کنید . 

کسانی که با این کشتی تجربه ی سفر کردن را داشته اند می گویند وزش باد بر روی صورت زمانی که بر روی عرشه ای چشم باد هستید لذت بخش است . 

چشم باد | Eye Of The Wind
چشم باد | Eye Of The Wind
داخل چشم باد

8) ابر دریا | Sea Cloud

برخی این کشتی را به نام ابر دریای افسانه ای صدا می زنند . ابر دریا در سال 1932 در کشور آلمان ساخته شد . 64 مسافر را می تواند حمل کند و به هنگام سفر به خوبی می توان از مناظر دریایی لذت برد . 

کسانی که سوار این کشتی شده اند گفته اند که طبیعت گویی با این کشتی در آمیخته است .

افرادی که سوار بر این کشتی می شوند بسیار متفاوت هستند و همگی به طبیعت علاقه مند می باشند و از برخورد باد با موهایشان لذت می برند . 

کابین های متفاوتی برای افراد معمولی و خاص با قیمت های متفاوت در نظر گرفته شده است . 

غذاهایی که سرو می شود متنوع و بسیار لذیذ هستند .

در فصل زمستان این کشتی در آمریکای مرکزی و دریای کارائیب در حال سفر کردن است . 

ابر دریا | Sea Cloud
داخل  ابر دریا
داخل  ابر دریا

سخن کارناوال

آیا تا به حال با این نوع از کشتی ها سفر کرده اید ؟ دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید . 

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.