karnaval.ir

کارناوال

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

03 مرداد 1396

به روز رسانی

15 شهریور 1398

 به نقل از خبرگزاری تسنیم، مهم‌ترین موزه ی کشورمان، موزه ملی ایران، که به موزه مادر کشور شهرت دارد، قهر با عاشقان سلفی گرفتن را به دوستی با آنها ترجیح داد و  جبرئیل نوکنده، مدیر کل موزه ملی ایران، خبر ممنوعیت استفاده مونوپاد برای ثبت سلفی را اعلام نمود.

 وی در ادامه عنوان کرد:

به دلیل حفاظت و مسائل ایمنی ویترین و آثار موزه ای، گرفتن سلفی در این موزه مهم کشور دیگر امکانپذیر نخواهد بود.

او افزود:

افرادی که می‌خواهند در موزه‌ها و علی الخصوص در موزه ملی ایران با  مونوپاد سلفی بگیرند، این خطر وجود دارد که به آثار و ویترین‌های موزه خسارت وارد کنند، بنابراین از این به بعد ثبت سلفی برای بازدیدکنندگان ممنوع خواهد بود.

این در حالی است که محمدرضا کارگر، مدیر اداره کل موزه‌های سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، برخلاف دیدگاه جبرئیل نوکنده به یکی از رسانه‌ها چنین گفته است:

ثبت سلفی نه تنها در موزه‌ها ممنوع نیست بلکه به نوعی برای معرفی موزه به دیگران با ثبت تصویر سلفی تاثیرگذار نیز است، بنابراین هر موزه ای می‌خواهد سلفی را ممنوع کند باید این درخواست را به طور رسمی به ما ارائه کند تا به صورت کارشناسی به آن بپردازیم.

گفتنی است موزه ملی ایران با قدمتی حدود 80 سال، بزرگترین موزه باستان‌شناسی و تاریخ ایران است و در فرهنگ موزه داری ایران به عنوان موزه مادر شناخته می شود.

این موزه مجموعه‌ای از گنجینه آثار تاریخی و پیش از تاریخی ایران را در خود جای داده و در سال 1316 افتتاح شده است.

گستردگی و تنوع مجموعه اشیا موجود در موزه ملی ایران به گستردگی جغرافیایی کشور و دوران های متعدد پیش از تاریخی، تاریخی و اسلامی می باشد و در حال حاضر آثاری در آن به نمایش درآمده که بیانگر غنای فرهنگ و تمدن، هنر، رشد اقتصادی و دستاوردهای فناوری ایرانیان هستند.

موزه ایران باستان

#اخبار روز گردشگری را در کارناوال دنبال کنید.

...

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.