karnaval.ir

پرستو مقدم

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

29 مهر 1396

به روز رسانی

15 شهریور 1398

سفر هر بار با دلایلی همراه است؛ گاهی به قصد کار رهسپار می شوید و گاه می روید تا در میان طبیعت مقصد، دمی آرامش و آسایش را تجربه کنید. عده ای هم به دنبال سفر در تاریخ هستند و شهرها و کشورهای تاریخی را برای گشت و گذارشان انتخاب می کنند. در این میان هند کشوری است که به دلیل قرارگیری کوه های هیمالیا در شمال آن، آب و هوایی مرطوب و طبیعتی سرسبز دارد و اگر به دنبال طبیعت گردی باشید، این کشور می تواند مقصد خوبی برای شما باشد. اما عده ای هند را دروازه ورود به تاریخ می دانند؛ این کشور به علت داشتن تاریخ و فرهنگ غنی و جاذبه های کهن، همواره به عنوان مقصدی جذاب برای گردشگران تاریخی و فرهنگی شناخته شده است.

آگره یا آگرا نام سومین شهر بزرگ در ایالت اوتار پرادش در کشور هند است که زمانی پایتخت اکبر، پادشاه مغولستانی هند و حکمران سلسله ی گورکانیان بوده است و به همین دلیل امروز، دیدنی های تاریخی بسیاری را در خود دارد. از مهم ترین جاذبه های تاریخی موجود در این ناحیه می توان به تاج محل اشاره کرد که شهرت و محبوبیتش میان توریست ها بر کسی پوشیده نیست؛ اما در کنار این بنای زیبا موزه ها، گالری ها و قلعه های دیگری نیز در آگرا وجود دارند که هر یک بخشی از هنر و تاریخ را در خود جای داده اند. 

به دلیل اهمیت موزه ها و گالری های این شهر، تصمیم گرفتیم تا سری به آن ها بزنیم و دلیل محبوبیت آن ها را در نزد گردشگران بیابیم، موزه هایی که بیشتر شبیه به فروشگاه های صنایع دستی و هنری می باشند و حتی می توانید از آن ها خرید کنید. با کارناوال راهی سفری شگفت انگیز به شهر آگرا شوید و موزه های مهم این ناحیه را در کنار ما از نظر بگذرانید...

ورود به صفحه اختصاصی راهنمای سفر به هند

سخن آخر

موزه و گالری های برتر شهر دوست داشتنی آگرا را به همراهی هم از نظر گذراندیم و با بخشی از تاریخ هند و همچنین جلوه هایی گوناگون از هنرِ هنرمندان هندی آشنا شدیم. حال نوبت شماست تا ما را از تجربیات خود در سفر به آگرا با خبر کنید.

آیا تاکنون سفری به آگرا داشته و از موزه هایش دیدن کرده اید؟

در مورد آثار هنری و سوغات این شهر چه نظری دارید؟

نظرات و پیشنهادات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

آیا این مطلب مفید بود؟

1 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

حسين شمس

من خيلي براي ديدن آگرا مشتاق بودم. شهري كه نامش نخستين بار در كتاب حماسي ماهابهاراتا و به معني پرديس يا بهشت ذكر شده، آگرا سالها مقر حكومت اكبرشاه سلطان مقتدر مغولتبار بوده و در اون دوران مركز فرهنگ و تجارت منطقه و پايتخت هنر و دانش در كل امپراطوري بزرگ هندوستان بوده به همين خاطر اين شهر رو در يه دوره اكبرآباد هم ميگفتن

انتشار:17 فروردین 1399

آیا این دیدگاه مفید بود؟

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.