karnaval.ir

کارناوال

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

14 مهر 1398

به روز رسانی

03 مرداد 1399

وزارت امور خارجه از عموم مردم متدین ایران و عاشقان اهل بیت علیهم السلام درخواست کرده است تا سفر خود به عراق را تا آرام شدن شرایط در آن کشور به تاخیر انداخته و به هشدارها توجه کنند. در وبسایت وزارت امور خارجه آمده است:

وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با اظهار تاسف از بروز برخی ناآرامی‌های پراکنده در چند شهر عراق اطمینان دارد دولت و ملت عراق با همکاری همه گروه ها، احزاب و شخصیت ها به ویژه مراجع عظام تقلید و دیگر رهبران دینی، مذهبی و سیاسی برای آرام کردن فضای ملتهب کنونی وارد عمل شده و اجازه تداوم برخی تحرکات را که به ضرر ملت عراق بوده و باعث سوء استفاده بیگانگان خواهد شد نخواهند داد.

 وزارت امور خارجه با تاکید بر اهمیت راهپیمایی عظیم اربعین سید و سالار شهیدان و ضرورت برگزاری شکوهمند این کنگره عظیم، از عموم مردم متدین ایران و عاشقان اهل بیت علیهم السلام درخواست می کند سفر خود به عراق را تا آرام شدن شرایط در آن کشور به تاخیر انداخته و به هشدارهای مسئولان سیاسی و امنیتی اربعین توجه کامل داشته باشند.

به این ترتیب اگر عازم عراق هستید حتما و حتما به این نکات توجه کنید:

جدیدترین توصیه های ایمنی به دلیل بروز درگیری ها در عراق | مهر 1398

از انتخاب و استفاده از مسیرهای نشناخته و غیر معمول جدا خودداری کنید.

برای پیاده روی اربعین از همان مسیر همیشگی نجف تا کربلا استفاده کنید.

توصیه می شود برای خروج، مرز مهران را انتخاب کنید و با ماشین های نجف، خودتان را به این شهر برسانید.

در حال حاضر با وجود ناآرامی ها، بازدید از شهرهای زیارتی مانند سامرا و کاظمین اصلا توصیه نمی شود. چرا که تمام تمرکز نیروهای امنیتی عراق بر روی آرام کردن اعتراض هاست و ممکن است بقایای نیروهای داعشی در این شهرها، دست به تحرکات بزنند. یعنی سامرا و کاظمین مانند سال های قبل امنیت ندارد.

به هیچ وجه در طول مسیر با عراقی ها بحث سیاسی و مذهبی نکنید. 

حتا اگر فردی عراقی تلاش داشت سر صحبت را با اختلافات مذهبی و سیاسی با شما باز کند، شما به این صحبت ادامه ندهید و بگویید همه ما زائران و عاشقان امام حسین هستیم و هدفی جز این ندارید. 

تصور نکنید چون عراقی ها عرب هستند از فارسی چیزی نمی دانند و می توانید هر حرفی بزنید. بسیاری حتا اگر عربی حرف بزنند، فارسی هم متوجه می شوند؛ بنابراین مراقب حرف زدنتان باشید. 

پیاده روی اربعین

اخبار روز گردشگری را از کارناوال دنبال کنید.

...

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.