karnaval.ir

کارناوال

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

22 اسفند 1395

به روز رسانی

05 آبان 1399

به نقل از ایرنا، علی درویش پور، مدیرعامل برج میلاد که با عنوان مجموعه یادمان ملی ایرنیان فعالیت می کند، به تدارک ویژه برنامه های متنوعی در قالب جشنواره نورزگار برای استقبال از سال جدید اشاره نمود و اجرای موسیقی پاپ را از جمله برنامه های جشنواره نوروزی این مجموعه عنوان کرد.

وی در خصوص آشتی برج میلاد با موسیقی پاپ چنین گفت:

هیچ تفکیک و خط کشی برای برگزارکنندگان کنسرت نداریم و برگزاری کنسرت موسیقی از سال های گذشته در مجموعه برج میلاد وجود داشته، اما اولویت با کنسرت های سنتی، آئینی و فاخر است.

درویش پور افزود:

امسال در بخشی از جشنواره نوروزگار، اجرای موسیقی های مختلف از 2 تا 10 فروردین سال آینده در مرکز همایش های برج میلاد در نظر گرفته شده است.

او با اشاره به اختصاص بخشی از فضای برج میلاد برای برپایی سیاه چادرها در قالب برنامه دهکده اقوام، خاطرنشان کرد:

همچنین در یک سایت نمایشگاهی یک سالن به نمایش مشاغل تهران قدیم از جمله ترمه دوزی ، سفالگری و لحاف دوزی اختصاص داده شده است.

وی در ادامه چنین گفت:

برگزاری جنگ(نمایش مفرح) عصرگاهی از ساعت 17 تا 21 با حضور هنرمندان، ارائه محصولات فرهنگی ، اختصاص سالن C به کودکان و نوجوانان، معرفی جاذبه های گردشگری برج و برپایی یک ایستگاه تفریحی و ورزشی برای گروه های علمی مختلف از دیگر برنامه های جشنواره نوروزگار است.

مدیرعامل مجموعه یادمان ملی ایرانیان پیش بینی کرد که یک میلیون نفر در ایام نوروز از برج میلاد بازدید کنند و در ادامه تصریح نمود:

تمهیدات لازم به منظور ارائه خدمات مناسب به شهروندان اندیشیده شده است.

وی همچنین به مشکل وجود پارکینگ در مجموعه برج میلاد اشاره نمود و اظهار کرد:

خاکبرداری یک پارکینگ طبقاتی با ظرفیت سه هزارو 500 خودرو در 10 طبقه و زیر بنای 96 هزار متر مربع انجام شده و امیدواریم تا پایان سال 96 این پارکینگ به بهره برداری برسد.


برای آشنایی با برج میلاد و تفریحاتی که در آن انتظارتان را می کشند، مطلب زیر را از دست ندهید:

اوقات فراغت در برج میلاد | قدم به آسمان پایتخت

برج میلاد

#اخبار روز گردشگری را در کارناوال دنبال کنید.

...

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.