karnaval.ir

مهدیه اکبری پارسا

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

20 فروردین 1398

به روز رسانی

15 شهریور 1398

به نقل از خبرگزاری ایرنا، پیمان بضاعتی پور، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج از برگزاری هفتمین جشنواره لاله های کرج در نیمه دوم فروردین سال 98 در پارک شهید چمران این شهر خبر داد. 

آقای بضاعتی پور در مورد تاخیر در بازگشایی این پارک در سال جاری چنین توضیح داد: 

هفتمین جشنواره لاله ها کرج به دلیل شرایط آب و هوایی و سرد شدن هوا و افزایش نزولات آسمانی از نیمه دوم فرودین ماه پذیرای شهروندان خواهد بود. 

ایشان در ادامه افزود: 

امیدواریم با برپایی هر چه با شکوهتر آن نسبت به دوره های گذشته در ایجاد فضایی مفرح و شاد بین مردم نقش مثبتی داشته باشیم.

رئیس سازمان فضای سبز کرج به دلایل برگزاری این جشنواره در این شهر اشاره کرد و افزود: 

البرز و شهر کرج با دارا بودن شرایط آب و هوایی مطلوب، میزان بارندگی مناسب، خاک غنی و حاصلخیز طبیعی از موقعیت ویژه ای برای تولید و پرورش گل و گیاه در کشور برخوردار است ، از این رو توجه و حمایت‌های بخش های دولتی می‌تواند ظرفیت‌ها و بستر مناسبی برای افزایش تولید و صادرات این محصول به دنبال داشته باشد.

این هفتمین سال متوالی ست که جشنواره گل لاله در باغ گلهای کرج برگزار می شود. باغ گلهای کرج در پارک شهید چمران قرار دارد و امسال از 15 فروردین ماه میزبان بیش از 250 هزار شاخه گل لاله است. اگر می خواهید برای شرکت در این جشنواره به باغ گلهای کرج بروید باید خود را به میدان امام حسین و پارک شهید چمران برسانید. زمان بازدید از این جشنواره نیز از ساعت 09:00 صبح تا 21:00 است. 

این عکس به جشنواره گل سال 98 تعلق ندارد

جشنواره گل لاله کرج

خبرگزاری مهر

اخبار روز گردشگری را در کارناوال دنبال کنید. 

خاطرات خوبم از زندگی بین سبزی جنگل و کوه، آبی دریا، سپیدی عطر بهارنارنج، قرمزی تمشک‌های وحشی، نارنجی پرتقالها، بارانهای گاه و بی‌گاه و تاب خوردن بر درخت گردوی مهربان حیاط خانه‌مان در رامسر زیبا چرخ می خورد و روحم را سیراب می کند. تمام

...

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.