karnaval.ir

کارناوال

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

24 فروردین 1398

به روز رسانی

15 شهریور 1398

محمدرضا کارگر -مدیر اداره کل موزه ها در گفت و گو با خبرگزاری ایسنا بیان کرد:

براساس کلیت تصویب شده، دو موزه در تهران به صورت آزمایشی و به عنوان پایلوت بعد از پایان ماه رمضان، دو شب در هفته را تا پاسی از شب به بازدیدکنندگان سرویس می‌دهند.

او با دادن این خبر تاکید کرد:

تا کنون کلیت طرح برای فعالیت شبانه موزه ها تایید شده است، اما نخست باید ساز و کار آن فراهم شود، در نخستین قدم بعد از پایان ماه رمضان، دو موزه در روزهای پنج‌شنبه و جمعه تا ۹ شب به فعالیت خود ادامه می‌دهند، تا به نتیجه‌ کلی درباره‌ این اقدام برسیم.

وی در حال حاضر سه کاخ موزه گلستان، نیاوران و سعدآباد و موزه ملی ایران را آماده اجرایی کردن این طرح دانست و در ادامه گفت:

با این وجود در نخستین قدم ابتدا دو موزه، به عنوان پایلوت و برای بررسی وضعیت در اولویت قرار می‌گیرند.

افزایش ورودی موزه‌ها در هیات دولت بررسی می شود

مدیر اداره کل موزه ها، در صحبت هایش اشاره ای هم به هزینه بلیت موزه ها کرد و از احتمال افزایش قیمت بلیت های ورودی در آینده‌ای نزدیک خبر داد. او در ادامه افزود:

در حال حاضر این افزایش قیمت در هیات دولت در دست بررسی است.

کارگر به ساعت کار موزه‌ها در نیمه نخست سال ۹۸ نیز اشاره ای داشت و در این باره گفت:

موزه‌های زیر نظر سازمان میراث فرهنگی مانند هر سال از ساعت ۹ تا ۱۸ فعال هستند.

موزه ملی ایران

Zeynab Shirazi | Karnaval

اخبار روز گردشگری را در کارناوال دنبال کنید.

...

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.