karnaval.ir

زينب شيرازی

نویسنده ارشد کارناوال

انتشار

03 آبان 1397

به روز رسانی

15 شهریور 1398

با ورود به نیمه دوم سال و از راه رسیدن فصل های سرد، مقاصد سفر متفاوتی پیش روی گردشگران و ماجراجویان قرار می گیرد. خوشبختانه تفاوت های گسترده اقلیمی کره زمین باعث می شود تا در هر زمانی از سال، بتوان مقصد جدید و جذابی را برای سفر پیدا کرد. مقصدی که در آن از آب و هوای خشن و پردردسر خبری نیست و می توان زیر نور آفتاب دلپذیرش به گشت و گذار پرداخت. در این میان کشورهای روی خط استوا که اقلیم گرمسیری دارند، از جمله کشورهایی هستند که در اغلب ماه های سال، مقصد مناسبی برای سفر محسوب می شوند. یکی از این کشورها، تایلند است که در بخش جنوب شرقی آسیا قرار دارد و با شهرهای بانکوک، پوکت و پاتایا، سالانه پذیرای تعداد بالایی از گردشگران از سرتاسر دنیاست. گردشگران ایرانی هم از این قضیه مستثنا نیستند و تورهای تایلند همواره طرفداران زیادی دارد. از همین رو سفر کارناوالی امروزمان را به تایلند اختصاص می دهیم و می خواهیم به شکلی متفاوت در این کشور گردش کنیم.

در میان شهرهای محبوب تایلند، جزیره زیبای پوکت را انتخاب می کنیم که به سبب تفریحات هیجان انگیز آبی و طبیعت بکر و آبی دریایش شهرت دارد. امروز به پوکت می رویم اما مقصد ما گردش در میان دیدنی های این جزیره نیست، بلکه می خواهیم راه بیفتیم در کوچه و خیابان و لیستی از بهترین رستوران های حلال این جزیره پیدا کنیم. به این ترتیب، برنامه مناسبی برای باقی سفر می چینیم و می توانیم بهتر تصمیم بگیریم تا برای صرف غذا کجا برویم و با چه سبک غذایی از خود پذیرایی کنیم.

توجه داشته باشید که تمامی این رستوران ها از برترین رستوران های پوکت به انتخاب تریپ ادوایزر هستند و تمامی آن ها دیدگاه های مثبت بسیاری را از سوی کاربران این وبسایت معتبر دریافت کرده اند. 

همراه کارناوال باشید تا با بهترین رستوران های حلال پوکت آشنا شوید. 

سخن آخر

با هم سری زدیم به بهترین رستوران های حلال پوکت و امکانات و عکس های هر یک را جداگانه بررسی کردیم. دیدیم هزینه ها از چه قرار است و هر یک در کدام نقطه از این جزیره قرار دارد.

شما در طی سفرتان به شهر پوکت چگونه با مشکل پیدا کردن غذاهای حلال کنار آمدید؟

تا به حال تجربه صرف غذا در هر یک از این رستوران ها را داشته اید؟

دیدگاه ها، خاطره ها و عکس های خود را با ما به اشتراک بگذارید و بگویید این بار به سراغ معرفی بهترین رستوران های کدام شهر برویم.

چند سالی است که با کارناوال، هر روز دست به قلم می شوم و نوشتن، گاه چالشی روزانه است و گاه، شربت بهار نارنج تگری که در یک روز داغ تابستانی به جانم می نشیند... و این چیزی است که آن را خوش حالی

...

آیا این مطلب مفید بود؟

0 دیدگاه

جدید ترین دیدگاه

اپلیکیشن کارناوال

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

Android

IOS

مجوزها و نمادها

هدف اصلی کارناوال این است که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!

کلیه حقوق مادی و معنوی کارناوال برای شرکت کاروان سفر های هیرمان محفوظ است. استفاده از محتوای سایت تنها در صورت پذیرش شرایط و ضوابط امکان پذیر است.